1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2: Geruchten en feiten deel 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Elite, 23 aug 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EL RIFLE

    EL RIFLE paf!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    Quote uit de Seattle Times:

    Microsoft's Xbox division is gearing up for what could be the best-selling holiday season in its history, at least as far as games go, with "Halo 2" among several upcoming titles that are exclusive to the console.
    About 1 million copies of "Halo 2" have been pre-ordered so far, making it the highest presale in the history of video games, the company said yesterday. The game, which launches in North America on Nov. 9, could be the top-selling game of this year.

    Microsoft has sold 5 million copies worldwide of the original "Halo," which launched with the Xbox debut in 2001.
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2004
  2. EL RIFLE

    EL RIFLE paf!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    Die ILB-toestand heeft denk ik ook redelijk gewerkt 8)
     
  3. Kitiem_3000

    Kitiem_3000 God the schepper

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat de meeste mensen die aan de ILB hype hebben meegedaan al op halo 2 waren het wachten.
     
  4. EL RIFLE

    EL RIFLE paf!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    @kitiem heb je ook gelijk in
     
  5. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Vraag me af of die cijfers North America zijn of wereldwijd.
     
  6. The Outsider

    The Outsider Know your damn role!

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het alleen voor NA, dan hadden ze het wel vermeld, dus zal het wel voor de hele wereld zijn.

    Nog een maandje te gaan, kan ik eindelijk mijn live account weer gebruiken :+.
     
  7. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Voordat ie uit is schrijft ie al geschiedenis, 1 miljoen preorders! En terecht!
     
  8. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    ik weet nog dat er een discussie was over de atv of was het atm in iedergeval bedoel ik de quad. ik heb nooit een officieel bericht van bungie gelezen waar het in stond dat hij geschrapt was! hij staat namelijk nog steeds tussen de renders van halo2 op de off bungie site.
     
  9. xbox-daan

    xbox-daan fcdh

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee hij is geschrapt. Staat vast in die update dat al die geruchten besproken waren.
     
  10. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    U, ff over die helath he.
    Werkt het niet zo, ipv GEEN vaste health meter meer ?
    [​IMG]
     
  11. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Beetje vage zin, maar iig; dat metertje geeft je schild aan. Als je geraakt wordt en je balkje is helemaal leeg kan je zo neergeschoten worden dmv een paar schotjes. Als je weg weet te vluchten dan laad je schild weer helemaal op.
     
  12. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat hij dat ook wel snapt. Maar wat hij aangeeft met health zou best wel kunnen jah, dat het gewoon nog hetzelfde is alleen dat ze i.p.v die hokjes in halo1 dit als health aangeven.
     
  13. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat vakje helemaal rechts van die shieldmeter geeft dus NIET je health aan! Volgens mij bedoelde je dat ;/
     
  14. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Er is alleen je schild als die is uitgewerkt kan je nog een paar klappen opvangen, maar je hebt dan verder geen meters om aan te geven hoeveel health je overhebt. Het is mij niet compleet duidelijk of je die health ook weer terug krijgt (niet iets visueels), nadat je schild weer oplaad. Lijkt mij logisch, maar je weet het nooit.

    Het is opzich wel een mooi systeem, zo kan je steeds risico's blijven nemen en hoef je niet steeds opzoek naar health.
     
  15. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    maar dit is toch alleen maar beknd met multiplayer!
    misschien is het wel anders met de singel
     
  16. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Je kan wel wat meer risico's nemen maar je kan wel niet zo lang in een gevecht doorvechten. Want nu heb je maar een paar klappen nodig om de grond te raken en bij Halo was dat toch wel meer.
     
  17. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Dat lijkt me heel erg onlogisch. Waarom zou je een goedwerkend systeem online en offline willen veranderen? Bovendien maak je dan de switch tussen sp en mp alleen maar moeilijker. Dat is volgens mij juist iets dat Bungie zou willen voorkomen.

    Geef eens (goede) argumenten waarom de campaign anders zou zijn?

    Ik heb meerdere malen gehoord (van mensen die het spel hebben gespeelt) je schild sterker is. Maar ik weet het ook niet zeker.
     
  18. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Laten we het hopen, ik vond het bij halo 1 perfect, je moest soms gewoon ff dekking zoeken maar het systeem met health bleef gewoon.
     
  19. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Oh gelukkig want als de AI nog beter word dan word het toch wel een beetje erg moeilijk op Legendary.
     
  20. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Wat ik ook al heb gehoord van mensen die het spel hebben gespeelt is ze niet eens zo'n groot verschil merken of zelfs helemaal geen verschil.

    Ja, maar nu hoef je je geen zorgen meer te maken om hoeveel health je over hebt. Dus dit systeem is tov het oude voordelig, imo.

    Even ter verduidelijking. Als je met Halo in het geel of rood zit met je Health word Legendary ook al een stuk lastiger. Met het nieuwe systeem heb je (als ik het goed begrepen heb) elke keer weer full health. Bovendien kan je redelijk wat klappen opvangen als je schild weg is, van wat ik heb gehoord en gezien. :)
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina