1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2: Geruchten en feiten deel 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Elite, 23 aug 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Ik begin wel met singleplayer, maar ik zal waarschijnlijk niet kunnen wachten om Live ook uit te proberen. Bovendien wil ik de tijd nemen voor singleplayer en speel hem eerst op Heroic of Legendary (zie ik dan wel). :)

2. Kitiem_3000

Kitiem_3000 God the schepper

Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem absoluut geen kansen met de SP :)
    Ik vertrouw erop dat Bungie geen grote geheimen loslaat, dus ik durf best op forums te komen, maar er is no way dat ik dat risico met live neem.

3. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Je kunt ook gewoon met een LAN beginnen.. zoals velen, en ook ik ga doen.. Geen risico's, en meteen met de multiplayer beginnen lijkt me onvergetelijk, in tegenstelling tot wanneer iedereen al een beetje alles onder controle heeft en de levels al gezien heeft, dat geeft het toch minder waarde, en met een spel als deze moet je de 1e dagen toch wel onvergetelijk maken..

4. Kelovitz

Kelovitz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt helemaal gelijk. Ik houd ook een LAN-party met 16 personen en het wordt echt vet. :D

Wat dat idee van spoilervrij XBL-en betreft: Ik vind het een mooi idee alleen betwijfel ik of dat wel leuk is. Het beperkt gewoon je vrijheid op Live!. Ik denk dat andere Live!-ers het wel respecteren dat je niks wil weten over de singleplayer maar als er iemand tussen zit die het je per se vertellen wil dan kun je dat helaas niet tegenhouden. Persoonlijk maak ik me er geen problemen over, chill. :cool:

Laatst bewerkt: 10 okt 2004
  5. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Geen idee of iemand hier al iets over had gezegd maar..

6. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    ehj, daz wel chill, beetje timesplitters-achtig (voor de kenners).. en dat was altijd heel mooi.. :D (zeker voor mij :cool:)

7. Dragoneyes

Dragoneyes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik mag toch hopen dat je Goldeneye bedoelt he ;)

Maar het was wel altijd leuk om te kijken wat voor awards je dit keer binnengehaald hebt.

8. Kitiem_3000

Kitiem_3000 God the schepper

Leuk Bevonden:
    0
    Ik durf te wedden dat Melee Kill elke keer naar mij gaat : ))

9. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Sorry, goldeneye heb ik zelf nooit gehad (wel 1x gepseel bij iemand), maar die stats ken ik toch echt van Timesplitters.. sorry :p

10. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Hey ik heb een vraag en hopelijk kan iemand die beantwoorden, hoe zit het nou precies met het praten met je teamleden? Want ik las in het only singlepayer thread dat je de witte knop moet indrukken om te kunnen praten :confused:

11. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Je drukt op de witte knop, dan begin je met praten, een of twee seconde nadat je bent gestopt met praten sluit de comm-channel zichzelf weer uit. Praat je zonder een channel te openen kan iedereen je horen in de nabije omgeving.. ook vijanden.

12. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Waarom hebben ze dat nou weer zo gedaan :{ Mij lijkt het veel handiger dat je altijd met je teamleden kan praten.

13. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat ze dit met het oog op tactische redenen gedaan hebben, ik zie het al voor me dat je dan iets aan de basis moet doorgeven en je dat dan in eerste instantie dooorgeeft aan een teamlid in de buurt, die het vervolgens ook weer doorgeeft zodat het bericht zijn bestemming bereikt.

14. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    Op IGN hebben ze trouwens een best wel leuke lijst gemaakt met daarin 10 dingen om de tijd door te komen tot de release van Halo 2:

Deze vond ik zelf wel erg leuk:

15. GameCrasher

GameCrasher Halo 2

Leuk Bevonden:
    0
    Er zou toch een filmpje vrij komen vandaag? Ik heb nl. nog nergens iets kunnen ontdekken en het is nu al 2 uur (zal wel aan verschillende tijdzones liggen).

Weet iemand waar het filmpje gepost zal worden? Op bungie.net zie ik namelijks iets over The Last Weekly Update...
    Komt ie toch gewoon op bungie.net?

16. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    Maar het is realistischer dat je over de COM praat dmv indrukken (net zoals in de boeken, hoewel het daar met denken gaat toch?). En Proximity voice is gewoon heel erg vet..gewoon praten met elkaar op het strand van Zanzibar of een vijand wat toesissen voor je hem in de rug schiet met je shotgun...geniaal!

17. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Ach ja ik praat toch altijd nederlands dus als ik een tactiek vertel en een vijand staat erbij verstaat die er toch niks van :p Tenzij die ook een nederlander is natuurlijk

18. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Ach ik zit ook op het filmpje te wachten maar tot die tijd komt zit ik op XBW.Ik vindt zelf het gedoe met de witte knop een beetje onzin.Harstikke leuk als je voor het tactische gedeelte gaat maar ik ben er gewoon om de boel op te blazen :D

19. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    idd tijdverschil..in Amerika is het 6-12 uur vroeger dan hier (afhankelijk waar je woont) ..ze poste nhet daar in de avond/late middag, dus net zoals de updates komt ie hier wss rond middennacht CET..wordt dus gewoon morgenochtend downen.

20. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    *kijkt naar Xiroke
    Zal ik hem nu aanmaken en dat ie dan tzt wordt verplaatst naar het wisselforum of gewoon wachten op het wisselforum?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina