In een deathmatch game neem ik aan dat iedereen je hoort praten, mits je de witte knop in hebt gedrukt (eenmalig, je hoeft hem niet in te houden). Als je praat zonder op de witte knop zal (net zoals met team games) alleen de mensen in je nabije omgeving je kunnen horen.
Ik snap niet wat je precies bedoelt, maar je drukt gewoon (eenmalig) op de witte knop, wanneer je dan praat kan iedereen jou horen (op je team, als het een teamgame is) gewoon in "real-time". Nadat je bent gestopt met praten sluit de comm channel zich na een paar tellen weer af. Ongetwijfeld heb je een icoontje in beeld wanneer comm open is en wanneer dicht.
Zelfde verhaal als net als je praat zonder op het witte knopje te drukken, iedereen in de nabije omgeving kan je horen.. ook vijanden. Je kan dus nog iets zeggen net voordat je iemand vermoord.
Nu duidelijk?
Elite, misschien handig om nu nog even te wachten. Het is nog een maand weg, als je die thread nu aanmaakt is de helft van de mensen die zich heeft aangemeld het alweer vergeten. Ik zou het een of twee weken voor release doen.
Klik om te vergroten...