1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2: Geruchten en feiten deel 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Elite, 23 aug 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Darth Nielz

Darth Nielz Lekker hoor

Leuk Bevonden:
    0
    nou als HET xboxspel van het jaar een maand voor de release al volledig speelbaar is, is dat natuurlijk gigantisch nieuws en wordt het vermeld. heeft niks met de policy's tegen modden te maken

2. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    echt jmmr voor bungie... :mad:

3. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Shit happens... voortaan dus geen review versies meer versturen or whatever... Dit zal wel weer gevolgen hebben voor de toekomst.

Zolang er maar niet allemaal spoilers verspreid worden.. heb geen zin om alles al te weten voordat ik het kan spelen |:-

4. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Ok, graag stoppen met de discussie over de gelekte versie,
    Er zijn al 2 threads verwijderd ivm dat onderwerp.
    Dus dan ook niet verder gaan in deze thread.

Martini heeft hier gevraagd waarom de betreffende thread(s) verwijderd zijn, door verschillende mods is daar ook al op gereageerd.

5. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    mooi, dan weten we dat. ik hou ermee op

6. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    thread waar Nemesis naar verwijst is ook al weg. Dus waar staan de reacties van de mods?

maare dit zuigt wel zwaar :mad:

7. Darth Nielz

Darth Nielz Lekker hoor

Leuk Bevonden:
    0
    belachelijk dit

8. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    Ach doe toch normaal man, net als of jij nooit wat d/l... (wel dus)

En dan nog wat, wat maakt het nou uit. Hadden jullie nog echt verwacht dat Halo 2 niet uit zou lekken. Alle AAA titles zijn altijd nog uitgelekt, dus waarom zou het met Halo 2 anders gaan...

En zoals ze al in het artikel van eurogamer zeiden, uiteindelijk koop alsnog iedereen Halo 2 (kijk maar alleen al naar het aantal pre-orders). Ten eerste om op Live te kunen spelen, ten tweede omdat het Halo is, en elke halve gare heeft wel Halo op zijn Xbox.

9. GameCrasher

GameCrasher Halo 2

Leuk Bevonden:
    0
    Maar hoe kan dat dan?
    Bungie zet Halo 2 toch niet op een computer waarop internet is aangesloten lijkt me? Zou ik heel dom vinden. Iig is het een geruststelling dat de gehackte versie niet online te spelen is.

Wel heel zwak

10. XForce1

XForce1 Guest

Collega krijgt morgen dus gebrande versie
    Denk dat ik toch wel ff ga kijken, ben toch wel erg nieuwsgierig
    Wel blunder dit zeg

11. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Die dingen worden gedrukt weet je wel, dat gebeurd bij een drukker, en niet iedereen is even veel te vertrouwen en dan wil er wel is een dvd'tje een achterdeur uitrollen :)

12. XForce1

XForce1 Guest

Amarant snapt hem
    Zo ben ik al aan een hele hoop spellen gekomen ruim voor de release dat
    Zo hoop ik ook op Halo2 wat eerder te krijgen

13. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ik vind het een beetje niet normaal om te zeggen dat iemand normaal moet doen terwijl hij zegt dat illegaal spellen downloaden maar nep is. |:-

14. GameCrasher

GameCrasher Halo 2

Leuk Bevonden:
    0
    Maar mogen mensen die Halo 2 hebben info e.d. over het spel posten, ik bedoel, het is nu nuteloos om nu op dit forum allerlei nieuwe screens enzo te posten als er bninnenkort allemaal nieuwe info en screens op het internet komen.

Mag info die iemand te weten is gekomen door de illegale versie gepost worden?

15. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    NEE!

Daarmee wordt het spelplezier voor de mensen, die wel kunnen wachten, verpest!

16. GameCrasher

GameCrasher Halo 2

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, duidelijk. Lijkt me ook heel erg logisch. Het is alleen heel erg jammer dat wanneer Bungie nu een nieuwe trailer ofzo released de lol er vanaf is.

17. bossie

bossie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ohh wat ben jij een heilig boontje zeg!!!Dus jij zegt dat je nog nooit wat gedownload hebt....
    En waarom is iemand gelijk een kneus. Moet je zeggen als die persoon recht voor je staat.

Wat een eikel zeg :mad:

18. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    net een uurtje halo 2 gespeeld en hij is VET

19. XForce1

XForce1 Guest

ok duidelijk, maar aan de andere kant, deze personen kunnen ons wel weer helpen met vragen en onduidelijkheden die wij hebben

20. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Zeg dan niks bossie....
    Ik vind het ook maar dom dat gasten dat doen. En ik vind het ook maar kneus. En waarom moet je dat voor iemand zeggen? Hij zegt zijn mening gewoon... wil je patser zijn ofzo.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina