1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2: Geruchten en feiten deel 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Elite, 23 aug 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. il bruto

    il bruto Flame Fury

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    2
    uiteraard wel.die mysterieuze vijand,bijvb.
    en ze mogen nou toch wel es iets anders laten zien dan altijd dat verrekte mp gezeik in zanzibar.t is niet alsof ze plots de hele plot en alle features prijsgeven door es wat anders te laten zien.sorry,maar door steeds dezelfde zever te zien krijg ik niet meer zin om hem te kopen
     
  2. [SSS]Whisp

    [SSS]Whisp Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm eht kan averechts werken , maar mijn mening is dan dat je eigenlijk ook niet echt op de game aan eht w88 bent ( k zou me alleen maar meer zin in krijge om die game te kopen als ik niet weet welke maps er komen.)
     
  3. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Best wel scary, als er maar èèn multiplayer level in halo 2 zal/zou zitten.
     
  4. il bruto

    il bruto Flame Fury

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    2
    hoezo,averechts werken?t houd toch totaal geen steek dat je totaal niet weet waar je op aan het wachten bent en waarvoor je uiteindelijk ook betaalt?ik zeg niet dat ze de gehele intrige/alle fatures moeten prijsgeven,maar ik zie absoluut geen logica in die ferm overtrokken, clichématige manier van redeneren.en x maal mp-actie in dezelfde map laten zien overtuigt me gewoon niet dat dit een goeie game is,hoewel ik dat wel verwacht.
     
  5. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe niet zo achterlijk! Er zitten er een stuk of 10 in volgens mij. Ik wil de rest ook niet zien net zoals velen anderen want dan gaat het verassingselement verloren.
     
  6. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    ik denk een hoop meer dan 10, en ik dacht daar ergens ook al iets over gezegd was door bungie.. Het zijn er iniedergeval mer dan 1, 3levels zijn al vaak behandeld in magazines, en anderen zijn over gepraat in de bungie updates..
     
  7. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    ik krijg een foutmelding. iemand nog een directe link naar dat flmpje van 50 min?
     
  8. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik krijg ook een foutmelding. Is het filmpje trouwens voor een groot deel opgebouwd uit het filmpje van 20 minuten? Met die gast die steeds doodging terwijl hij het zwaard pakte? Of is dit nieuwe footage en zul je andere dingen zien dan die van 20 minuten? Ik heb namelijk niet echt zin om 2 keer hetzelfde te zien met af en toe wat nieuws tussendoor.
     
  9. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Geheel nieuw, niet door een n00b gespeeld dit keer.
     
  10. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Hij staat er idd niet meer op. Vaag. Hij zal waarschijnlijk een dezer dagen op Gametrailers.com staan maar een directe link weet ik niet.

    Het is iig een nieuw filmpje door anderen getest. Deze ( het zijn verschillende ) zijn een stuk minder slecht als die gast van 20 min. filmpje. Ik heb niet het hele filmpje gezien want ja het ging mij een beetje vervelen. Maar hij is wel vet.
     
  11. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Sorry hoor maar hoe kun je nu vertellen dat je totaal niet weet waarop je aan het wachten bent... Iedere week een update, eens in de zoveel tijd een 3d screenshot. Heel veel info over de nieuwe features kun je op de Bungiesite lezen. Bovendien zet Bungie deze filmpjes waar iedereen het nu over heeft niet online... Dat doen de mensen die hem spelen. Bungie is toch niet verplicht om iedereen over alles te informeren...? Ze hebben al super veel info gegeven en vertrouw er maar op dat ze dat de komende maanden ook nog wel meer gaan doen.
    Dat wij als over verwende consumenten tegenwoordig alleen maar meer info willen betekent niet dat Bungie zomaar naar onze pijpen dient te dansen...

    Hoeveel game ontwikkelaars ken je die minstens zoveel info geven als Bungie?? Noem er eens 3 (met voorbeelden aub).
    Ik ken geen ontwikkelaar die zoveel doet voor zn fans (ga voor de lol eens op de bungie site kijken en vergelijk dat met sites van andere ontwikkelaars) en die ook zogoed luisteren naar de fans...

    Bungie ruled _O_ Of ze nu wel of geen nieuwe info geven. Of Halo 2 nu wel of niet 24 augustus uit zou komen (snik snik dat het niet is..).
     
  12. il bruto

    il bruto Flame Fury

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    2

    ten eerste zijn hun updates absoluut niet zo informatief als jij laat uitschijnen (of je moet er dingen in lezen die er niet staan)
    veruit het enige dat je uit kan afleiden uit hun "updates" is dat de graphics en de audio er (blijkbaar wekelijks) op vooruit gaan,35x CENSORED per alinea en hoe f$$ing fantastisch het er allemaal uitziet.dat zal wel best,maar aan elke week min of meer dezelfde screenshots(misschien wat opgepoetst),pokkesaaie mpfilmpjes die me geen reet interesseren (steeds in dezelfde map) heb ik persoonlijk niets.
    en dat zij als enige zoveel doen voor hun fans...goed,hun site is iets indrukwekkender opgesteld dan die van de gemiddelde developper,maar puur informatief staan er veeeel op gelijke hoogte.
    let wel,ik heb niets tegen bungie zelve,ik kijk ook uit naar Halo 2 (niet uit de hype-hysterie zoals zovelen hier blijkbaar,maar uit puur nieuwsgierigheid).
    ik vind het gewoon een zwaar overschat en compleet irrationeel standpunt dat practisch iedereen steigert bij de gedachte aan het minste morzeltje info omdat dan "de verrassing ervan af zou zijn".bullshit,trouwens ik wil ook heus niet alles weten,maar ik vind het niet meer dan logisch dat ik geen 60 à 70 euro neertel en niet weet waaraan.
     
    Laatst bewerkt: 30 aug 2004
  13. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik begrijp je standpunt wel (vanuit jou ogen gezien dan ;) )
    Maar volgens mij hoef je niet bang te zijn dat Bungie ons niet genoeg info bied.
    De echte informatie stroom moet nog op gang komen lijkt me...

    Maar goed, naar mijn idee brengen ze genoeg info naar buiten om de liefhebbers bezig te houden.
    Maar iedereen heeft natuurlijk zijn of haar eigen idee van wat genoeg is. Dat dan weer wel ;)
     
  14. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Er zijn reclames gezien en nieuwe ss gevonden, iedereen zoeken!!!!! :)
     
  15. [SSS]Whisp

    [SSS]Whisp Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    wat wil je soms een game waar je al alles van af weet??? moeten developers soms al complete faq's voor games online zette ook al zijn die nog nie af???

    wrom koop je nog een game als je er al alles van hebt gezien??? geen nieuwe ervaring/verrassingen meer??

    dad toch absurd!
     
  16. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Dr. Phill Says: Nu komen alle gamers in fase waarin ze aan de kwaliteit van het spel gaan twijfelen nu het proces op zijn eind loopt. In deze periode hebben ze zoveel over het aankomende spel lopen fantaseren, wat zal het worden etc. dat het ze te lang duurt, bang zijn voor een flop en de ontwikkelaars verklaringen de schuld gaan geven.

    Kom op mensen, de fans willen alleen maar meer en meer zien, Bungie wil dit juist niet dus wat kan je anders doen dan iemand inhuren, hem de game laten spelen en keer op keer iedereen laten vertellen hoe vet het spel wordt....
     
    Laatst bewerkt: 31 aug 2004
  17. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    Reclames? Hier in NL toch nog niet? Screens?!?
    Ik zie hier wel een link verschijnen.
     
  18. (EXG)XenoN

    (EXG)XenoN Extreme Xbox Gamer

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    4
    ik heb nix gezien maar als jij ons ff een link geeft naar de Screens zouden ik dat zeer op prijs stellen;)
     
  19. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals Velvet Dark al zegt: De spanning loopt alleen maar op op dit moment, mensen gaan twijfelen, mensen gaan klagen. Als iedereen nou gewoon geduldig afwacht, en dan op 11 november hebben we weer een juweeltje in bezit.

    En wat is er nu leuk om alle informatie prijs te geven. Dan hoef je de game toch niet meer te spelen als je alles al weet. Dat is hetzelfde als dat je het verhaal van een hele film leest om hem vervolgens te gaan kijken. Bungie heeft al een hoop informatie prijs gegeven, meer dan de gemiddelde developer. We weten van alles over nieuwe wapens, nieuwe vijanden, nieuwe voertuigen, we krijgen van alles te zien van de multiplayer. Ik hoef niet veel meer te weten, ik wil de game alleen nog maar spelen.
     
  20. (EXG)XenoN

    (EXG)XenoN Extreme Xbox Gamer

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    4
    klopt MasterApu denk dat ik ook maar es ga stoppen met alles te bekijken en te lezen want kheb nog nooit zoveel van een afgeweten voordat ie uit was....
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina