ten eerste zijn hun updates absoluut niet zo informatief als jij laat uitschijnen (of je moet er dingen in lezen die er niet staan)
veruit het enige dat je uit kan afleiden uit hun "updates" is dat de graphics en de audio er (blijkbaar wekelijks) op vooruit gaan,35x CENSORED per alinea en hoe f$$ing fantastisch het er allemaal uitziet.dat zal wel best,maar aan elke week min of meer dezelfde screenshots(misschien wat opgepoetst),pokkesaaie mpfilmpjes die me geen reet interesseren (steeds in dezelfde map) heb ik persoonlijk niets.
en dat zij als enige zoveel doen voor hun fans...goed,hun site is iets indrukwekkender opgesteld dan die van de gemiddelde developper,maar puur informatief staan er veeeel op gelijke hoogte.
let wel,ik heb niets tegen bungie zelve,ik kijk ook uit naar Halo 2 (niet uit de hype-hysterie zoals zovelen hier blijkbaar,maar uit puur nieuwsgierigheid).
ik vind het gewoon een zwaar overschat en compleet irrationeel standpunt dat practisch iedereen steigert bij de gedachte aan het minste morzeltje info omdat dan "de verrassing ervan af zou zijn".bullshit,trouwens ik wil ook heus niet alles weten,maar ik vind het niet meer dan logisch dat ik geen 60 à 70 euro neertel en niet weet waaraan.
Laatst bewerkt: 30 aug 2004