1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2: Geruchten en feiten deel 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 14 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In Halo was de balans ook geniaal. Hang 'm High bijvoorbeeld vind ik een van de meest geniale MP maps ooit.
    Laten we hopen dat ze dat niveau niet verloren zijn.

2. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Deze over het hoofd gezien?

Zwaar on-cool van je, zeker aangezien hij toch al over een paar dagen in de winkels ligt.

3. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    @ luc e ferer: hang 'm high was idd erg goed, toevallig weleens 4 tegen 4 (of meer) rocket ctf gedaan in die map? dat is zo verschrikkelijk hectisch en vet, ben je bijna op je thuis basis om een punt te scoren en dan krijg je 3 (of meer) raketten op je af geschoten vanaf de andere kant van het level _O_

en dan nu gewoon 8 tegen 8 rocket ctf, amen O-)

4. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Maar wel goed dat hij het eerlijk toegeeft. Het is ook altijd wat. Als hij zei dat ie hem gekocht had, gingen jullie zeuren dat het pas op de release mag, en nou is tie eerlijk, is het nog niet goed. Misschien heeft ie em al heel lang ? Maarja...

5. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    :{ Beetje domme reactie. Hij heeft gezegd dat hij hem morgen kreeg als het goed is. En ook al geeft hij het toe, het is nog steeds illegaal en alleen daarom is het al dom.

6. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, ik ga niet eens meer in discussie. Het is altijd wat: Te vroeg gekocht is gezeur, gedownload is gezeur, eerlijk toegeven is gezeur... Jullie vragen ernaar nou dan krijg je netjes en eerlijk antwoord. Maarja. Weet iemand of je ook eigen tactics kan maken op die 'blueprints' ?

7. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ja print het uit en teken stippellijntjes waar je dadelijk gaat lopen met je clan.

8. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    :D, niet zo sarcastisch jongeman...

*kzou photoshop probere

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Heb je toch niks aan. Je moet je juist aanpassen aan de tegenstander. Bij SOCOM moet je ook tactieken gebruiken. Als je steeds dezelfde gebruikt heeft de tegenstander dat zo door. Je kunt dan bv. 3 rondes achter elkaar vet winnen maar dan ineens kei hard geowned worden omdat de tegenstander je dan doorheeft.

Je moet dus of aanpassen aan de tegendstander of de tegenstander en stap voor zijn. Iedere keer dezelfde tactiek werkt niet (iig niet tegen betere spelers.)

10. dendemen

dendemen wasted'nwounded

Leuk Bevonden:
    0
    "Te vroeg gekocht."
    Waar slaat dat nou op?
    Degene die daar over gaat zeuren is gewoon ....Jaloers!!
    Geloof mij nou maar dat als die game morgen in de winkel ligt, iedereen gaat rennen.
    Ikke voorop.

11. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Gast, leg mij nou is uit wat er zo moeilijk is aan het normaal antwoorden op mijn vraag ? Bij Raven Shield heb je ook zoiets voor je tactics. Het had toch gekunt ? En het is gewoon een vraag, niet eens van belang ofzo, en dan kom je met zo een antwoord |:-

Weten jullie trouwens een Nederlandse fansite van halo 2 ? BVD ! _O_

Laatst bewerkt: 6 nov 2004
  12. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Als hij hem eerder had kunnen kopen had het me niet zoveel kunnen schelen, dan is het een fout van de winkel (waar ik verder ook niet zo mee zit). Dat mensen niet eens geld over hebben voor een spel als Halo 2 is triest. Bovendien zou je het altijd moeten afkeuren, eerlijk toegegeven of niet.

Maar goed, wat hij doet moet hij weten. Mijn mening over dit soort gedoe is onderhand wel duidelijk.

13. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    als jij iemand doorzeeft met 100 kogels en je geeft toe
    dan zeggen ze tog ook niet:"eej geef ons je gun en ga maar lekker naar huis het is al laat" |:- |:- |:-

14. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Wat zijn de mensen hier licht geraakt zeg.... Is het niet mogelijk dat er veel mensen zijn die én ombouwen én spellen kopen én gewoon meer doen met die Xbox dan dat wij doen....?? Kom op zeg, die gast laat blijken dat ie niet loopt te patsen ofzo... Laat hem en ga verder met geruchten en feiten verspreiden aub...

Deze thread is al zielig genoeg de laatste weken met dat geschreeuw en gepats over en weer....

15. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Bungie Weekly Update te vinden op TeamXbox!

16. Kelovitz

Kelovitz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja mensen bijna is het zo ver. Het is toch snel gegaan na al die keren dat het is uitgesteld. Ik ben echt benieuwd of mijn verwachtingen niet een beetje te hoog zijn. Ik denk het niet want over de MP ben ik vrij zeker dat die subliem is. De SP zal denk ik ook echt cool worden, erg mooi om af te wisselen.

BTW: Die SP beelden van GK waren echt supervet. :cool:

Ik ben alleen bang dat ik niet erg veel tijd in het gamen kan stoppen. Maar als je niet zo veel spelen kunt blijft het wel langer leuk. O-)

17. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal ervoor wakker gebleven?

De updates gaan na de release gewoon door. _O_

Wat heeft dit te betekenen.
    24players online?

18. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is een grapje dat er dan wel 24 spelers online zullen zijn (Zijn er natuurlijk duizenden!)

Wat betreft Multiplayer Maps, in de stats van Bungie komt een nieuwe naar boven, 'Foundation' genaamd, wat het aantal op 12 MP maps brengt.

19. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Evt. Spoiler over de mp maps
    Ik heb over 13 maps tot nu toe gehoord (2 unlockable) eentje Foundation een soort Arena map, en eentje in een plasma Fabriek ^_^

20. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Voor mensen die op reclames van Halo 2 geilen :D

Donderdag 11 november komt (voor of na) het RTL nieuws een relcame van 90 seconden die is opgedeeld in 2 stukken.
    Dat je het even weet :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina