Halo 2: Geruchten en feiten deel 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 14 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    idd komt van dat illegale filmpje :mad:

2. Lchero

Lchero Lchero

Leuk Bevonden:
    0
    Bij de aftiteling speelde ze idd het 1e deel van het attract filmpje af. Benieuwd of ze die wel van micrsoft gekregen hebben }:]

3. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    illigale filmpje? naajh zeg maar niet, willet niet weten... donderdag zie ik het zelf wel...

4. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Zephyrus doe is relaxt man... De wereld vergaat niet... Althans, nog niet ;)

5. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    En als dat gebeurt hebben we de masterchief nog

6. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind m nog redelijk 'relaxt'. Maar je moet toegeven dat het niet 'relaxt' is van Gammo dat ze die beelden laten zien. Het 'relaxte' is als je een game in je Xbox doet, je jezelf opsluit in je kamer en alles voor het eerst aanschouwt. Geweldig!! _O_

7. Kelovitz

Kelovitz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat viel toch best mee! Het waren alleen maar cut-scenes. Dan bestaat er ook nog een kans dat deze stukjes niet eens in de echte game zitten.

@Wooffa: Dat is nog niks vergeleken met die SP stukjes die ze tijdens GameKings lieten zien. Is dit eigenlijk wel legaal, zomaar die stukjes laten zien als Bungie de SP supergeheim wil houden?

Laatst bewerkt: 6 nov 2004
  8. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    ik snap sowieso niet wat jullie nou janken. Iedereen wil halo2 graag spelen. Laten ze in gamekings een klippie zien van 20 sec en iedereen wordt boos. Man, uit die beelden kun je toch niets opmaken, behalve dat het spel er goed en divers uitziet. Ik weet geeneens meer wat ik allemaal zag, behalve dat het spetterde. Juist darom ga ik het kopen. Echt, jullie vinden alles een spoiler. Het einde verklappen, dat is een spoiler. Dit is alleen maar grafische 'pracht' wat je zag. Ik vind het alleen maar leuk dat je dat kan zien voordat ik het koop.

9. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Jup, daar zit wat in... :)

10. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    eigenlijk vind ik dat net zoiets van het feit dat bepaalde retailers halo 2 vroeger verkopen. Zeggen ze hier, het is triest. Me reet, als het hier gebeurd, vet rilext. Ik snap het niet, hoe eerder hoe beter toch?

11. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    maar sommige mensen hebben een Goed geheugen en onthouden wat ze zien, en zien dingen (als vijanden) die ik liever zelf wil tegenkomen

12. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    eh als je bedoeld dat ik dom ben en niets onthoud dan heb je t fout. Ik denk alleen dat maar een heel erg selectief groepje, vooral mensen die hier zitten al die items eruit weten te halen. Mij zei het iig niet heel veel. En ik denk dat wanneer je m 1 keer ziet het ook geen probleem is. Ze verklappen niets en je ziet alleen maar wat dingen exploderen. NO problemo.

13. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    SyKeS1 iemand die halo echt vet vind, die let daar wel op! en dan zie je dingen die je niet wilt zien
    voorbeeld:
    vliegende aliens
    ik wil dat liever allemaal zelf ontdekken...

14. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Kijk daar ben ik het dus mee eens.En ik kijk niet eens meer naar halo2 filmpjes en andere dingen van halo_Omdat ik JUIST over bijna alles verast wil zijn

15. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben benieuw naar de scores morgen, van een paar reviews. Het schijnt dat GameSpot een
    9.1
    heb gegeven. IGN zal wel weer heel hoog zijn met een score, net zoals TXB.

16. fetEX

fetEX Guest

'niet zo huilen allemaal, iedereen zit op nieuwe beelden te wachten en dit mag dan weer niet ( zeppie) als je echt niks nieuws wilt zien kijk dan zoiezo niet naar zo'n programma kom op wacht dan gewoon helemaal tot 11 nov.

ik kan jullie echt niet begrijpen hoor

17. fetEX

fetEX Guest

weet iemand waarom die dode muskusrat elke keer in beeld komt als laatste post..?
    terwijl het al een hele tijd is geleden dat die martini hem heeft geplaatst..

(ff offtopic)

18. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    man hoe gives a fuck. Noem je dat nou een spoiler? Ik vond het er wel grappig uit zien. Je snapt toch dat er nieuwe poppetjes in komen. Nou, nu weet je dat eht er iig een beetje gevarieerd uit ziet. Als je dat een spoiler vind dan heb je gewoon teveel vrije tijd en moet je nodig eens wat anders doen dan alleen maar op halo wachten.

19. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn die 'nieuwe poppetjes' (ik weet wel hoe ze heten hoor ;) ) eigenlijk een derde front (of 5de als je de Monitor en Flood meeteld) of horen ze bij de covenant?
    Wat denken jullie?

20. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    precies wat ik bedoel. Waar heb je het over 8) . En als je dit wel snapt...heb je dan niet wat teveel over dit spel gelezen/gezien??

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina