1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2: Geruchten en feiten deel 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 14 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kitiem_3000

Kitiem_3000 God the schepper

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan duitse games gewoon hier spelen, maar ik denk dat de duitsers hem duits inspreken.

2. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Off-topique (ik wil ff mn discussie afmaken).

Ik heb het ook niet over de poster, maar over (mensen zoals) JOU! Ik bedoel, je bent echt een kansloze knakker als je loos op links gaat klikken zonder te lezen wat er in kan staan (terwijl je zelf wel kan raden dat er "spoilers" in staan).

Daarnaast kun je die gasten van Gunk niets kwalijk nemen want ze doen gewoon hun werk, en ik vind dat ze het best aardig doen.

*Einde discussie*

/Mod We gaan met respect met elkaar om hier op het forum. Geen persoonlijke aanvallen dus. - Orcrist

Laatst bewerkt door een moderator: 7 nov 2004
  3. BoxWarrior

BoxWarrior Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  4. venom

venom Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    /Mod Lame geBL@@T _0/ - Orcrist

Laatst bewerkt door een moderator: 7 nov 2004
  5. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    maar op de duitse versie kan je tog ook gewoon engels in stellen?

6. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen die trouwens denken dat die 9.1 voor Halo 2 van Gamespot echt was hebben het fout, dit was een interne fout en de review staat dus met 't echte cijfer vanaaf om 9 uur online.

Ik heb trouwens net via freerecordshop.nl een pre-order gedaan voor de LE van Halo 2 met overboeking, er stond niet bij vermeld dat het artikel neit meer leverbaar was maar ik vraag me af of ik hem daadwerkelijk krijgt en zo niet of het geld ook weer teruggestort wordt. Iemand die hem ook bij FRS.nl besteld heeft?

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wanneer je een granaat gooit zul je 1 van de 2 wapens laten vallen. Dat is wel realistisch.

Je hebt een grote kans dat het spel in het duits is. En zoals bij andere XBox / PS2 / NGC games die in het duits zijn kun je het niet aanpassen (sommige games kan het wel.)

8. Masterfragger

Masterfragger Veluwenaar

Leuk Bevonden:
    0
    Als je een melee attack doet laat je ook je linkergun vallen.

edit: volges mij is et zelfs zo dat je eerst je linkergun moet laten vallen voordat je een granaat gooit, aangezien je linker trigger dan voor je linkergun is. dus je kan heel geen granaat gooien als je aan et dual wielden ben.

Laatst bewerkt: 7 nov 2004
  9. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Lol, niet wanneer je een granaat gooit, hoe schiet je anders :p

10. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Juses, in dat filmpje van de belgen zitten veel spoilers :D Denk niet dat dat de bedoeling was van Bungie maar zij hebben gewoon schijt :)

En damn, dat intro filmpje is tof, vooral hoe ze ie aarde hebben gemaakt is echt mooi _O_

11. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Idd. Of je moet je wapen wisselen of je moet een melee aanval doen om daarna een granaat te kunnen gooien.

Ik heb net MTV Making The Game: Halo 2 gezien. Ik vond het niet erg interessant ofzow. Alleen de eerste 5 minuten waren in mijn ogen erg komisch. Ik leg uit waarom:

Frank o'Conner krijgt de vraag uit hoeveel levels de game bestaat. Hij verpraat zich bijna, maar hersteld zich en begint over een Ravijn te praten die in de game zit waar je alle levels van Halo in zou kunnen stoppen. Dan verplaatst het gesprek zich naar een gozer die over het Script begint te praten en die dan dus zegt uit hoeveel levels de game precies bestaat! Ik vond dat wel ZO een stomme 'fout'!

En verder ging het eigenlijk alleen maar over hoe Bands de game spelen. Alleen de laatste minuut laat een intro van een level zien, waar je dus voor het eerste de Scarab (zo heet ie toch?) ziet.

En ik ben nu de Soundtrack aan het luisteren ^^

12. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    OM weer wat problemen te voorkomen: ER ZIJN HIER MENSEN DIE NOG NIETS ERVAN WILLLEN WETEN, EN HEM DUS NIET BEKIJKEN, EN DAN KOM JIJ MET DIT EN DAT EN ZUS EN ZO. Ik zou dat niet doen, anders hebben we hier dalijk ruzie.

EDIT: Dit gaat over de posts boven Sparks. Je kan niet eens meer antwoorden zonder dat een ander je al voor is :D

Laatst bewerkt: 7 nov 2004
  13. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1

14. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Joj, waar heb jij het nou weer over. Ik spoil helemaal niks. Je hebt van ie gastjes zoals jij ie gewoon moeten zeiken over het principe terwijl het hen niks boeit of er wordt eigenlijk helemaal niks verklapt.

15. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Dude, wat spoil ik dan? Ik zeg toch juist wat er een beetje in voorkomt. Ik zeg NIET hoeveel levels erin voorkomen, maar ik vertel gewoon deze vreemde, maar best komische situatie. En er zitten ook geen spoilers in dat filmpje op die zin en de laatste minuut na dan. Ik spoil gewoon niets dus lul niet zo xD

@ Rikkel... Ik ben hem nu aan het uploaden, maar dat duurt nog wel even denk ik zo. Maar als ik de link hem PM ik hem wel even ^^

16. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Jip PM me maar.

17. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    jongens geen ruzie maken wij leven in vrede behalve op xbox-live

18. Aremas

Aremas Kijk een Avatar

Leuk Bevonden:
    0
  19. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Stel je hebt twee SMGs en een Battle Rifle. Als je aan het dual wielden bent en je wilt wisselen naar je Battle Rifle dan moet je een van je SMGs laten vallen. Dus dan heb je een Battle Rifle en een SMG.

Als je een granaat wilt gooien moet je een SMG weg doen (ik denk dat hij hem automatisch laat vallen als je er een gooit) en als je een melee attack doet gooit de Chief automatisch een wapen weg (alleen als hij aan het dual wielden is natuurlijk).

Zo heb ik het begrepen in elk geval.

20. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    @ Xiroke: denk even na :) "ik denk dat hij hem automatisch laat vallen als je er een gooit [een granaat]" je vuurt toch met de linkertrigger... hoe kun je dan een granaat gooien.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina