ik ga ze niet lezen ik ga mezelf hier nie lekker zitten maken ik heb mezelf nu nog in controle en in de veronica gids tellen ze ook elke dag af kga morgen de power unlimited kopen en kijke of ze die halo2 blikjes hebben
heb bij gamespot de video review gezien je ziet wel heel veel nieuws maar ook heel veel wat je messchien niet wilt weten.
Nou is er kennelijk opeens wat mis met Gamespot, omdat ze Halo2 een 9.4 geven?? Gamespot is juist een van de beter site's. Trouwens, wat zeik je man, een 9.4 is toch een mooi cijfer?? Of verwacht je minimaal een 9.8 ofzo?? Het komt op mij over dat je niet tevreden bent met een 9.4
dr staat ook op 11 november dat je aansluitend naar het nieuws op rtl 4 moet kijken ik bedoel, of wij daar tijd voor hebben
OH mij god! Al die hoge cijfers. Ik kan niet meer wachten tot donderdag. Er zijn nu ook een heleboel nieuwe screenshots te zien De meeste zijn zo vet!
Despite a rather short campaign and a disappointing storyline jaja tog een groot minpunt voor de mensen zonder xbox-live
Te kort? K ken iemand die halo in 10 uur (1 dag) heeft uigespeeld. En die von k ook lang genoeg dus k maak me niet druk over de lengte. Ik heb geen xdoos live en koop praktisch alleen voor sp en co-op.
Halo 1 is me gelukt in 3 uur Maarja.. ik speelde halo 1 altijd meedere keren (singleplayer)... dus gaat waarschijnlijk ook wel gebeuren met deeltje 2 (ongeveer 3x uitspelen).. dus 30 uur singleplayer plezier... nog niet te beginnen over de multiplayer _0/
1Up.com geeft halo 2 100/100 en heeft gelijk ook het verdict 10/10 van GMR magazine (die nog moet verschijnen) http://www.1up.com/do/reviewPage?cId=3136245&did=6 W00t, W00t, w00t, nemen we alle cijfers die tellen op Gamerankings.com OXM US: 9.7/10 OXM UK: 10/10 OXM AUS: 10/10 EGM: 10/10 Game Informer: 10/10 XBN: 10/10 GMR Magazine: 10/10 Gamespy: 10/10 IGN: 9.8/10 TeamXbox: 9.9/10 1up: 10/10 Gamespot: 9.4/10 Dan staat onzer Halo 2 op de bovenste, jawel bovenste, plaats!