1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2: Geruchten en feiten deel 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 14 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    halo2 wordt de cs . op xbox alleen gericht op mp

2. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    kan iemand een link geven van die filmpjes van gamespot?
    m.v.d

3. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Singleplayer is echt niet kort ofzo hoor, je bent op normal al als je niet al te slecht of te goed bent in 12 uur klaar ongeveer denk ik en op legendary wordt t allemaal wel heel moeilijk al dus dan wordt het nog veel langer.

EDIT: Je kan die 12 uur misschien kort vinden maar als je er mee bezig bent heb je niet het gevoel van is dit het nou, dus het is lang genoeg ;)

4. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    Legendary was zo gaaf in Halo 1. Lekker lang bezig geweest. Lekker pittig en het duurt langer. :)

5. Undergrounder

Undergrounder .

Leuk Bevonden:
    4
    En die 12 uur geld voor de easy en normal mode. De hogere duren langer dankzij de moeilijkheidsgraad.

Edit: Ik las alleen de edit :eek: beetje dom.

6. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Tering die site is traag nu (teamxbox).
    Wel te begrijpen maar toch :+

7. perfectbas

perfectbas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet zkr of iemand t al had gepost maar op gamepro.com geven ze een 5/5 :D

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik twijfel heel erg of ik hem nou moet kopen of niet.
    Als ik hem koop, dan koop ik hem puur voor de singleplayer. En ik heb net de videoreview op gamespot gezien, en ik kan daaruit opmaken dat de singleplayer in 2 niet beter is dan in 1. Hij zei zelfs dat mensen die hem puur voor de singleplayer kopen, misschien zelfs een beetje teleurgesteld zullen zijn. Het verhaal schijnt niet echt best te zijn en er zit een hele nare wending in de game. Maar de aktie vond ik er dan wel weer heel erg vet uitzien. De omgevingen zien er beter en leuker uit dan in deel 1, maar hij zei dat
    je al vrij snel weer weg gaat van de aarde, en vervolgens in levels terechtkomt die veel op de levels van deel 1 lijken en die een beetje in herhaling beginnen te vervallen
    .
    Dus ik weet het echt niet.
    Persoonlijk denk ik dat Halo2 de singleplayer niet tot weinig heeft verbeterd t.o.v. deel 1, maar dat het vooral om de multiplayer gaat. Maar dat gaat het mij niet om. Ik denk dat ik hem daarom laat liggen en Half Life 2 koop.

9. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    leen hem anders een keertje......(of koop xbox live)

10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Live is niks voor mij, ik hou niet zo van online gamen, ik geef meer om de singleplayer. Daarom is het voor mij best een lastige keuze.

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    9.4 op gamespot en de video review is gaaf!

12. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Je kunt m ook gewoon kopen, uitspelen... Je krijgt hem het komende jaar echt nog wel voor een mooi bedragje verkocht volgens mij... En stel dat je er 10 euro op verliest (wat ik niet denk), wat dan nog...

Maar hier ff een goede quote van IGN: "The best parts of Halo 2 are subtle. No one thing stands out and smacks you on the face and says, "LOOK AT THIS!" Instead, the whole product, the entire game, from top to bottom, is remarkably well produced, well paced and planned. Very few games come together and look, sound, and play as smoothly, organically, and as well as this. It's got dozens of exciting, intense gameplay segments, excellent graphics and sound, and though it sounds like a cliché, the game is filled with millions of the little things that accumulate in your subconscious. The end-result is that it's not only addicting, it's not only the most fun you'll have in single-player or multiplayer game on Xbox, the story is deep and smart, and it keeps you interested. "

Alleen al om dit te ervaren zou ik hem al aanschaffen :9

13. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    wouter xbox, gewoon kopen. Als er een game 50 euro waard is, dan is het Halo 2. Volgens TeamXbox is de plot juist superieur tov van Halo. Beide reviews zijn het erover eens dat de gameplay geweldig is (en daar koop je uiteindelijk het spel voor).

14. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    IGN zegt weer heel wat anders, kijk die posts hierboven. Hij zou niet overal een 10 krijgen hoor, als het een klote singleplayer heeft. Die hebben echt niet alleen Live zitten spelen. Lees ook eens wat andere door zou ik zeggen, want dit is er 1 van de 20 ofzo.

15. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Mensen die twijfelen over singleplayer:

Koop hem, je krijgt er echt geen spijt van. Ik vind zelf de singleplayer leuker dan 1. De levels verschillen veel meer, leuke wapens, zeer goede A.I., prachtige omgevingen, prachtige graphics, sterk verhaal (wat het einde betreft weet ik het nog niet).

Het is echt gewoon super, je krijgt er geen spijt van en desnoods verkoop je hem na het uitspelen van de singleplayer weer en dan is helemaal een koopje geweest. Ook kan je toch gewoon lannen en splitscreen doen met vrienden? Xbox connect zou ook nog kunnen.

16. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    je krijgt pas spijt als je alle toffe verhalen hoort hoe hij is
    WAT DENK JE HIJ KRIJGT ALTIJD HOGER DAN EEN 9!
    het verhaal eindigt alleen maybe weird ( weet et zelf nog niet )
    maar dat komt omdat het een open eind is EN HET MOOIE IS
    DAT WE NOG IN DE TOEKOMST EEN VETTERE HALO3 KRIJGEN!.

dont be a fool and wrap youre tool! uh i mean buy halo 2!

17. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Niet zo stressen wouter..gwoon kopen :D

Ik vind t best wel kut dat ik nergens een LE Halo 2 heb kunnen reserveren in A'dam. :mad:

18. InfernoGamer

InfernoGamer ...

Leuk Bevonden:
    1
    Hij zei dat dat lag aan het einde, de rest van het verhaal was gewoon goed.

19. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    ojah en let niet op de extreme gamers die wil showen dat ze em snel uitspelen.
    ik geniet in iedergeval van elk beeld wat ik voor me krijg en probeer altijd op de mooiste manier te killen.
    een normale gamer speelt em echt niet zo maar uit.
    en opzich vind ik het zielig als je hem zo snel uitspeeld.
    alleen maar zodat je het voor de rest kan spoilen wat er gebuert!

ojah en voor de ( laat ik zeggen normale puber ) zullen jullie moeite hebben met het verhaal en mischien ook wel suckie vinden maar juist VOOR de HALO2
    JUNK is dit smullen. als dit een film was zoude de filmcritiek mensen van dit verhaal houden en omarmen DIT is LORD OF THE RINGS THE TWO TOWERS.

1 omdat er ring is speelt.
    2 omdat dit het tweede deel is.
    3 omdat ik op plaatjes in iedergeval een grote toren heb gezien.
    4 omdat ik op plaatjes nog een toren heb gezien maar dat van de ALIENS.
    5 omdat de ring ook vernietigt moet worden.
    6 er spelen orcs in voor ( flood en brutes).
    7 het einde! natuurlijk.

Laatst bewerkt: 7 nov 2004
  20. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Weet je wat ik nu zo vaag vind van die reviews, de een vind het verhaal net iets minder dan deel 1 maar vind de game alsnog gewoon een topper en de andere review schrijft over een verhaal dat niet beter kan, ik weet het allemaal niet meer :confused: , ik moet wachten tot ik het donderdag kan zien, (al een 24 uur sessie ingepland ;) )

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina