Halo 2: Geruchten en feiten deel 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 14 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. InfernoGamer

    InfernoGamer ...

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    forum loopt beetje vast :+

    Gameshop in Den Haag gaat halo 2 verkopen als hij binnen komt, dus er is een kans dat ze hem morgen al verkopen :)
     
  2. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    sjees, dat ik het ook nog ergens mee eens kan zijn.

    luister ff kiddo's, als het geld in het latje zit dan heb je betaald en moeten zij voldoen aan hun kant van de koop. Je kunt gewoon spelen, ook over live.
     
  3. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Sykes, we zijn het toch wel vaker eens? ;)
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    jeb helemaal met SyKeS1 eens ... je hebt betaald ... je hebt niets ilegaals gedaan dus je kan gewoon spelen ... geniet van de eer om een van de eerste op live te spelen !
     
  5. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    o_O ik kan echt niet meer w88 ik denk nergens anders meer aan *) 8)

    ik ga morgen in mn tussenuurtjes cker ff de winkels checken:D
     
  6. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    sterker nog, je hebt weer wat mannen in veelste dure pakken blij gemaakt, met het begin van een goede omzet! Moet je kijken wat zo'n hype doet. Bungie wordt onnderhand verheven tot god. Dus als zij zeggen we willen hem niet voor 11nov in Ned vrij geven dan gaan consumenten hem voor de zekerheid maar kopen....maar nog niet gebruiken. Weird systeem. Spelers 'straffen' zichzelf dus maar, voor de zekerheid, want, wat zou papa bungie wel niet vinden.......
     
  7. Loki

    Loki I like cookies

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0

    mijn vrienden zijn dus zo slim als een .. grunt in halo dus... dat is geen uitdaging meer dat is mission impossible ;)

    weet iemand of halo2 morgen ergens in rotterdam te halen is? ga ik em na me toetsen gelijk halen :9
     
  8. dendemen

    dendemen wasted'nwounded

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Xforce1
    Wel kunnen en niet op live gaan?
    En je bent heel het weekend al aan het spelen.
    Zit je niet een beetje uit je nek te lulle?
    Je zegt dat je maatjes al bergen kopietjes hebben weten te kopen in Den Haag.
    Nou heerlijk konijntje vertel eens...
    Waar dan?!
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2004
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Maakt niet uit wie er eerst was. Iedereen die voor de datum verkoopt krijgt een boete.

    Op easy jah. En Legendary blijkt moeilijker te zijn als bij Halo 1. Verder gaat het gerucht dat er nog een moeilijkere moeilijkheid graad inzit. Er moet ook een ravijn in het spel zitten die zo groot is als alle Halo 1 levels bij elkaar!

    Zou wel cool zijn. Halo 1 was al veels te makkelijk dit zou het in co-op wel wat moeilijker maken.
     
  10. Seroth

    Seroth w00t!

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies. Ik heb nou al een paar posts gezien met mensen die het over 'een paar winkels in den haag hebben'. Ja mensen, maarreh, namen graag? Voor de hagenaars wel zo prettig (die kunnen die winkels gaan bezoeken) en misschien zijn er nog filialen van die winkels in andere steden (als het bijv. winkels zoals dixons of free record shop of zoiets betreft)
     
  11. InfernoGamer

    InfernoGamer ...

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    dixons heeft hem nog niet..
     
  12. Seroth

    Seroth w00t!

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    *sigh* jah dat weet ik ik gaf gewoon voorbeelden en kon even geen andere bekende winkels bedenken die in verschillende steden filialen hebben
     
  13. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Kgeloof er niks van, als je het spel echt had ging je zeker weten wel live. Het is gewoon een smoesje... Alsof ook maar 1 iemand denkt dat microsoft je gaat opsporen omdat je op live bent 3 dagen eerder dan de release...
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat niet maar misschien blokkeren ze jou L!ve account wel en ook je creditcard nummer zodat je geen nieuwe kunt aanmaken ? Ga jij het risico lopen om Halo 2 niet online te kunnen spelen ?
     
  15. Kitiem_3000

    Kitiem_3000 God the schepper

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0

    :{ Ja...
    MS is evil...
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Kan niet er zijn namelijk al mensen die legaal spelen ... gewoon spelen dus <zucht>
     
  17. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    MS blokkeert jouw liev account omdat je een legaal spel speelt zonder Modchip, die MS gewoon op tidj naar de winkels heeft gestuurd. Jongens Mcrorosoft wil verdienen en is niet de overheid.
     
  18. Seroth

    Seroth w00t!

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    M$ mag dan evil zijn maar het slaat nergens op om de gamers te gaan straffen. Wat als je de halo2 hype niet hebt gevolgd? en gewoon een winkel inloopt en daar Halo2 ziet liggen en 'm gewoon koopt, zonder dat je weet dat 't een paar dagen voor de release is. Thuisgekomen ga je 'm gewoon lekker spelen, ook op live, en opeens word je account geschrapt? echt niet, dat kunnen ze niet maken. En dat zullen ze ook heus niet doen. Ze zouden eerder de winkels een boete geven ofzo maar ik betwijfel zelfs of ze dat zouden doen...
     
  19. Kitiem_3000

    Kitiem_3000 God the schepper

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    neemt in geen geval weg dat MS evil is en je toch zou bezeiken. :{

    edit: maakt weinig uit eigenlijk, ik heb hem toch niet :'-(
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2004
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Het is nog geen 9 September......
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina