1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2: Geruchten en feiten deel 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 14 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Meestal is het zo dat zodra gcshop hem verstuurd je hem de volgende dag binnen hebt. Maar zodra ze hem hebben verstuurd veranderd ook je orderstatus in verzonden; dus dan weet je dat je hem de volgende dag kan verwachten. :)

    Maar ik heb net even gcshop gemailt en gevraagt of ze hem eventueel eerder opsturen als zij daar de mogelijkheid tot hebben. Ook even uit de doeken gedaan dat praktisch alle winkels morgen Halo 2 al in de verkoop gooien. :+
     
  2. sven1989

    sven1989 Modern Warfare 2!!!!

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is wel weer waar... ik ben strx zkkr in het bezit van Halo 2 LE _O_ _O_ _O_
     
  3. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    maar je moet gewoon alert zijn en het is in nederland niet zo dat als je een uur te laat bent dat hij dan uitverkocht is.
     
  4. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    ik precies hetzelfde als jij (vrij en bij gcshop)
     
  5. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ach je wacht al jaren, kunnen die paar dagen er ook wel bij...
     
  6. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, dat wel...
    maar wel vervelend dat gevoel dat je een paar daagjes langer w8...
     
  7. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    Het kan me echt geen reet schelen of halo2 nou 1 of 2 dagen eerder in de winkels ligt. Aangezien ik volgende week een PWweek heb stampvol SE's kan ik het spel voorlopig toch nauwelijks spelen :{
     
  8. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    weet iemand wanneer je m binnen krijgt als je m bij gcshop.nl hebt besteld dan?
     
  9. sven1989

    sven1989 Modern Warfare 2!!!!

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    nouwww... die paar daagjes kunnen er niet meer bij bij mij... bij wie wel?(wees eerlijk)
     
  10. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    nee niet bij mij,als ik me zinnen op iets zet moet ik het ook dan hebben word gek als andere mensen het morgen spelen en ik niet.
     
  11. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Maak je gene zorgen, ze kregen hem vanmiddag/vanavond binnen. Gamewinkels hebben ze vaka eerder omdat zij gene tussenstation hebben zoals dat er wel is bij de grotere ketens. Waarschijnlijk heb je hem morgen al (is GC alleen online of ook ene echte winkel? Want als ik jou was zou ik even langs gaan).

    Morgenmiddag heb ik verdorie en vergadering over ICT op de basisschool. Hopelijk ben ik voor vijf uur vrij, dan kan ik nog even langs de Dimplus fietsen.
     
  12. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    De 11e.

    Maar het is mogelijk dat ze hem eerder opsturen als andere winkels beginnen met verkopen, zo niet is het sowieso de 11e. Heb ik begrepen hoor, staat op het gamecom forum.

    Niet waar, ze hebben hem nog niet. Morgen heeft hun leverancier ze, en overmorgen (de 10e) heeft gcshop ze.
     
  13. Masster Chief

    Masster Chief Eat my bullets!

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    IK wil hem onderhand ook wel hebben, maar moet eerst nog een hoop uren in mijn pws steken! En over 2 weken ook nog proefwerkweek. Lekker hoor. Maar woensdag wel naar de premiere, dus ik overleef het wel.
     
  14. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    bij ook echt niet
     
  15. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    mijn FRS zegt dat het net zo gaat als bij DVDs, er wordt niet eerder verkocht dan de release date (in krantje) ...Donderdag dus voor mij H-Day. Ach, ik heb toch genoeg te doen (PW-week), maar ik zou het wel sympathieker vinden als alle shops zich gewoon aan de street date houden.
     
  16. sven1989

    sven1989 Modern Warfare 2!!!!

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    daar heb ik nouw ook last van
     
  17. WeeGee

    WeeGee Active Member

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
  18. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    daarom pre-order ik ook nooit ookal is het goedkoper ik ben in staat om hem dan alsnog in de gewone winkel te kopen als ik hem daar zie....
     
  19. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    dan hoop ik dat dan gebeurt (eerder verkopen)
     
  20. sven1989

    sven1989 Modern Warfare 2!!!!

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    jah... das dan zonde van je gepre-orderde geld
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina