1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2: Geruchten en feiten deel 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 14 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marco3key

    marco3key Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    al die onrust over releasedata!!! Die winkels willen maar 1 ding GELD maken dus als ze m morgen in het schap zetten hebben ze de buit voor hun verkoop binnen. Die kleinere zaken zoals dixons krijgen meestal maar een paar exemplaren binnen omdat de lading verdeeld wordt over het gehele land. Tenten zoals mediamarkt kopen grof in en let maar op die gaan onder de prijs zitten. Zover ik weet liggen die lui niet wakker van een releasedate zeker als ze weten dat de buurman m verkoopt volgt de volgende ook. Geld is geld en ze weten als hun je geld niet krijgen dan gaat het geld naar de buurman..
    Nou laat morgen maar weten ik ga de driehoek in rijswijk wel langs voor halo 2 wedde dat die morge in de machine zit .....greets drie
     
  2. WeeGee

    WeeGee Active Member

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd hier nogmaals de link...

    http://www.gamerseurope.com/articles/620

    Beetje jammer is niet goed voor de Gemiddelde score... :'-(
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Voor alle 'personen' die denken dat ze morgen het spel spelen : DREAM ON.
    Morgen verkoopt geen enkele winkel in heel Nederland Halo 2.

    Voor de rest van het forum. Laat je niet gek maken door deze personen. Het zijn allemaal leugens die ze uitkramen. Halo 2 is op zijn vroegst woensdag in de winkel en met een beetje geluk kun je hem dan ook al kopen maar dat bepaald de winkel. Eerder zal de game ook niet verkocht worden!
     
  4. Freddy Xbox

    Freddy Xbox It's Pink!

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik keek net nog eens op gamerankings en zo te zien hebben ze die 8,0 verwijderd. Hij was blijkbaar niet serieus genoeg. _O_
     
  5. [Sparks]

    [Sparks] Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de LE besteld bij de frs en woon in de buurt van eindhoven heeft iemand em daar al binnen gekregen? Ik ben denk ik 1 van de latere die em heeft besteld op 2 november..........
    Maarja zullen wel zien denk dat ik em pas volgende week krijg
     
  6. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Het cijfer is van gamerankings afgehaald... Eerst stond het er wel maar het is verwijdert :confused:
     
  7. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    ach dat zeiden ze in amerika ook maar daar is al bijna een week te krijgen...
     
  8. marco3key

    marco3key Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk wat je wilt denken maar kraam jij nou geen onzin uit er zijn al genoeg mensen die m NU al spelen en dan wel LEGAAL!!.....

    Het zou wel leuk zijn dat sommigen mensen wel kunnen posten morgen of overmorgen waar z m hebben aangeschaft zoals altijd ......

    Gek maken voor 2 dagen think not en laat iedereen in zijn eigen waan en als laatste antwoord dream on!!!! Het is grote onzin dat alle verkoopadressen zich gaan houden aan de releasedate neem dat maar van mij aan !! Dit is al meedere malen gebeurt met toptitels...waar ook staat dat ze m pas mogen verkopen op een releasedatum...

    wat maakt het uit morgen overmorgen of donderdag ik vind het wel een sport om de game lekker snel in huis te hebben en te spelen en de meeste mensen die ik ken in mijn lijst zijn net zo dus we zien wel ....... nou hopen dat ghost recon 2 ook snel in de schappen ligt liefst voor de releasedatum :D _0/
    greets
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2004
  9. WeeGee

    WeeGee Active Member

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    hahahahaa ja inderdaad ze wachten tot ze een volledige review hebben inclusief multiplayer gedeelte....
    Heeft al dat commentaar toch geholpen.
    Jemig wat zetten die gasten zichzelf te kijken...
    We zijn weer lekker op dreef met 98,1 %
     
  10. sven1989

    sven1989 Modern Warfare 2!!!!

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    de winkeliers willen het graag al morgen verkopen... hoe eerder ze het geld hebben hoe beter dat voor hun is!!
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Daarom werd er bij GTA SA en Fable ook aan die release datum gehouden ??? Je weet dus niet eens waar je over praat. En met de Hype rond Halo 2 en de feestjes etc etc die eraan besteed zijn zullen (lees durven) de winkel niet eerder te verkopen. Maar jah als jij je zelf gek wil maken ga je gang. Ga morgen lekker met je controller in je hand naar een zwart scherm kijken waar je Halo 2 op getekend hebt.

    Heb je btw al gekeken hoe hoog de boete was die de winkelketen kreeg die Halo 2 eerder verkocht ? Nee ? Zoek maar eens op. De boete was velen malen hoger dan dat ze ooit winst zullen maken op Halo 2........
     
  12. sven1989

    sven1989 Modern Warfare 2!!!!

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    hoeveel is die boete dan?????
     
  13. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    HAHAHA en jij denkt dat de winkels zich er aan te houden ,er zijn mensen die vandaag hem hebben gekocht hebben en er is nog nooit een spel geweest dat niet eerder in de schappen lag...
     
  14. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou zeggen, kom maar op met die link.

    beetje omgekeerde wereld he? boetes geven aan winkels die je spel proberen te verkopen |:- .

    je bent iets te goedgelovig.
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2004
  15. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    en volgens jou is bij fable aan de release dat gehouden,als ik het me niet fout herinner heb ik hem 2 dagen voor de release bij future zone gekocht....
     
  16. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Ik koop Halo 2 niet meer. Kloten Microsoft, asociaal bedrijf!
     
  17. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ow maar volgens mij is halo 2 van bungie...ga je je xbox ook weg gooien dan?
     
  18. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    vet, waar zit die winkel??? Daar ga ik morgen ook ff Halo 2 bestellen :9
     
  19. Lambers

    Lambers Active Member

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    nou nou nou, wat een taalgebruik.
     
  20. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    vet, waar zit die winkel??? Daar ga ik morgen ff Halo 2 bestellen :9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina