ff tussendoor een vraagje bij gamefacts op tmf: Wat is de naam van de hoofdrolspeler uit halo 1 en 2: * Covenant * Henk * Masterchief * Cortana ik bedoel
Waar Maken jullie je nou helemaal druk over?? Waarom zou MS opeens 'zuigen', dan verkoop je je Xbox toch lekker! En als de releasedate in europa de 9e was, gingen jullie dan de 6e hier liggen schelden en zeiken? Of ligt dit nu aan mij? /Edit: @GForce: Kun je wat minder duimzuigen en wat meer 'Knippen en plakken'? No hard feelings
Das niet waar. :{ Een anarchistisch genie is in het algemeen niet gevaarlijk voor andere anarchisten, terwijl een gevaarlijke gek in de meeste gevallen voor mij WEL gevaarlijk is. Mijn point: Anarchistische genieen boven gevaarlijke gekken, voor mijn sake.
Dit haalt de krant echt hahahahahaha , Nederland heeft een ziekengolf zal de arbo het druk krijgen deze week ... quote microsoft Een dagje vrij Of beter nog, twee. Het irritante gerinkel van je wekker op 9 november zal je waarschijnlijk wreed wekken uit een twintig uur durend gevecht tegen de Covenant. Meld je ziek. Spijbel een dagje. Zeg dat je verstandskiezen getrokken moeten worden. Hoe bedoel je { wel eff wat aangepast}
LOL moet ik hem a morge hebben ik weet niet inhoevere mijn onweerstaanbare charmes werken.Maargoed als ik hem heb gooi ik wel een pmtje in je mailboxje.Maar ik d8 trouwens dat je een bbser for live was
'Microsoft zelf heeft nog niet hierop gereageerd, of de distributeurs of de winkeliers een boete boven het hoofd hangt is nog de vraag, maar het zal hier in Europa in ieder geval niet gaan gebeuren. Hier moest iedereen een contract ondertekenen om te voorkomen dat Halo 2 eerder de straat opging.' Moesten ze in Amerika dan geen contract ondertekenen?