1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2: Geruchten en feiten deel 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 14 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    1,5 Miljoen pre-orders (in de VS alleen)!

    REDMOND, Wash. — Oct. 19, 2004 — There hasn’t been this much anticipation for an otherworldly touchdown since Neil Armstrong first walked on the moon. With three weeks to go before the game hits store shelves, pre-orders for “Halo® 2” – the highly anticipated Xbox® exclusive from Microsoft Game Studios – have eclipsed the 1.5 million mark in the United States. With phenomenal record-breaking video game pre-orders, “Halo 2” is poised to generate more revenue in 24 hours than day one sales of any full feature movie in entertainment history, including “Spider-man 2,” “Harry Potter and the Prisoner of Azkaban” and “Matrix: Reloaded.”
    In the U.S., the anticipation builds to a fever pitch on Nov. 9 when thousands of shoppers line up to be among the first to get their hands on the action-packed thriller. The first copy of “Halo 2” will be distributed at a Midnight Madness event at the largest Toys “R” Us in the world located in Times Square, New York. Toys “R” Us Times Square will open its doors at 12 midnight on November 9, and deliver the first retail copy of the game to a lucky fan.

    “The original ‘Halo’ is still a top ten title three years after it hit shelves, and the buzz for the sequel is off the charts,” said John Barbour, president, Toys “R” Us, U.S. “We can think of no more appropriate place to unveil ‘Halo 2’ than the site Xbox first launched–Toys “R” Us Times Square.”

    More than 6,500 U.S. participating retailers*- including Gamestop, EB Games, Best Buy, Gamecrazy, Game Rush, Circuit City, Kmart Super Center stores and FYE, will open their doors at 12:01 a.m. on Tuesday, Nov. 9 to allow for sales of “Halo 2,” Xbox consoles and Xbox Live™ Starter Kits.

    The global launch of “Halo 2” will also be marked by celebrations from November 9 through November 11 at more than 1,125 retail stores in cities around the world including London, Seoul, Toronto and Sydney. “Halo 2” will be translated into seven languages (Japanese, Korean, traditional Chinese, Spanish, French, German and Italian) and will be distributed in 27 countries.

    “‘Halo 2’ is expected to be the biggest 24 hours for a video game title in retail history and is projected to bring in more revenue than any day one box office blockbuster movie in the United States,” said Peter Moore, corporate vice president of worldwide publishing and marketing for Xbox. “We call it the Halo 2 effect. We’ve even heard rumors of fan anticipation of the ‘Halo 2 flu’ on November 9.”

    “Halo 2,” the follow up to the marquee Xbox title, “Halo: Combat Evolved,” was selected for the Toys “R” Us Joy List as one of the expected top sellers this holiday season. “Halo 2” utilizes Xbox Live to redefine online play, delivering superior online multiplayer capabilities, which allow gamers to engage with or against friends from around the world in an effort to save humankind.

    Developed exclusively for Xbox by Bungie Studios, part of Microsoft Game Studios, the original “Halo” has sold more than 5 million copies worldwide and spawned a legion of powerful devotees who participate in competitions, tournaments and game nights.
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2004
  2. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    W00t, dat is echt veel.

    Maar een week geleden waren het nog 800.000 preorders wereldwijd dacht ik? :confused:
     
  3. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Nee hoor, weet niet waar je dat cijfer vandaan hebt? Tijdje geleden was het 1 miljoen (VS) volgens een Amerikaanse krant.
     
  4. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm, das wel een hoop;) en als je daar +/- 500.000 (europa) en 10.000 (japan en omstreken - ja we blijven voorzichtig ;))
    Dan heb je toch een mooi aantal halo's verkocht.. en dat op de eerste dag(en)

    Trouwens veel zaken in Amerika (kweet niet of dat in die tekst staat, heb em niet gelezen) zoals EBgames zijn 8(of 9) november om 24:00 gewoon open om dat spel te verkopen. echt wel cool :p
     
  5. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Waarschijnlijk krijgt GCshop hem de 10de binnen, dus krijg je hem de 11de.
    Ze zijn voorzichtig hiermee anders ga jij zeiken als je hem niet de 10de gehad hebt.

    @soulfighter, mwa, heb em ook bestelt en de LE versie natuurlijk ook..
     
  6. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Denk ook al wel een 1.000.000 (europa) hoor. Europa is FPS fan eerste Klas _O_
     
  7. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Probeer altijd voorzichtig te zijn.. maareh.. 2,5 mln pre-orders is best wel veel_O_
     
  8. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoop zwaar dat die vriendin van me bij haar werk op tijd eentje mee kan nemen. Dat zou echt strak zijn ^^ Maar goed ik kan toch ook nog wel wachten tot de 11e! Maar dan moet ie wel afgeleverd zijn anders ga ik meteen de stad in de game scoren!!! En dan 12/13 november de MP breed checken met wat vrienden. Bah nog 3 weken ofzow toch!>?
     
  9. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    2 weken terug is idd het getal 750.000 door MS vrijgegeven als reactie dat er toen al meer dan 1 milj Halo 2s waren gepreorderd. Dat laatste bericht verklaart dit bericht out dated, dus 1,5 miljoen in VS it is! Lekker nieuws voor Bungie.
    Frankie wordt miljonair ;)
     
  10. halo nerd

    halo nerd i like halo

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem bij 2 x besteld :{ eerst de gewone bij een online winkel maar een dag later kwam ik toch de limeted edition tegen ook online andere zaak dus die heb ik ook maar besteld moet ik die gewone maar gewoon terug sture :9 maare als ik die gewone wel op 11 november krijg en die special niet dan stuur ik die special wel terug want dan is die gewone al bijna plat gespeeld :p
     
  11. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat ik ze gewoon allebei hou als ik ze allebei in mijn bezit krijg. Boeit mij dat nou =P
     
  12. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Heb de LE bestelt, maar ik haal na de release nog een keer de normale versie op. Ik wil beide doosjes hebben.
     
  13. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    Jullie sporen echt niet. 60 euro extra uitgeven voor een doosje :confused: |:- :confused: |:-
     
  14. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb twee Xbox-en, dus als hij draait op me (met Thomson drive uitgeruste) tweede Xbox kan ik ook nog System-Linken. :)
     
  15. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je met "Thomson drive"? Worden daarmee problemen verwacht dan?
     
  16. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Algemeen bekend dat de Thomson drive voor problemen zorgt, zo ook bij mij. Maar alleen bij spellen die veel moeten laden tijdens het spelen, Halo gaat voorlopig nog goed. Wie weet Halo 2 ook. Vandaar.

    M'n 'eerste' (eerste in de zin van op het moment in gebruik) Xbox is voorlopig nog goed met een Samsung drive.
     
  17. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    dat zou wel shit zijn, want ik heb ook een thomson drive, maar ik denk van nie (koop sowieso toch een 2e xbox duzz O-) )
     
  18. BoxWarrior

    BoxWarrior Active Member

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
  19. halo nerd

    halo nerd i like halo

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    waar kan ik vinden wat voor drive ik heb ?
     
  20. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Nu moeten jullie niet gaan denken dat als je een Thomson drive hebt Halo 2 het niet zal doen hoor. Als je Xbox gewoon werkt, werkt hij ook als je Halo 2 speelt.
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina