1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2: Geruchten en feiten deel 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 14 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kitiem_3000

    Kitiem_3000 God the schepper

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je stats lager zijn dan normaal, omdat je een paar potjes gekloot hebt, dan kom je bij potjes met mensen die gewoon lagere stats hebben, en vecht je je weer aardig snel naar boven. Maar dat is ook gewoon als je een stats hoer bent, wat ik persoonlijk een belachelijke manier van spelen vindt.
     
  2. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    das voor die luitjes die graag de beste halo speler willen worden weetjewel 8)
     
  3. NLJohnny Cage

    NLJohnny Cage Drunkn Munky

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    0
    Hopen dat ze hem ook in NIJMEGEN hebben, Ik wordt helemaal gek 8) 8)
     
  4. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    die heb ik dus rond een uurtje of half 11 gebeld en die hadden em toen niet, misschien strax wel :D

    /edit: strax ga ik misschien ff langs, check ff of ze dr echt staan, door naar de replay en daar mn LE ophalen :9
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2004
  5. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    nee ik word echt gek waarom daar wel en hier nietn dit word echt iritant
     
  6. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb vandaag ff gekeken, maar in alkmaar hebben ze m nog niet bij dixons, frs en e-plaza, jammer
     
  7. Kitiem_3000

    Kitiem_3000 God the schepper

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    Op het Bungie forum klaagden een paar dat er zo weinig muziek was. :'-( Aan de andere kant ook dat ze op het eerste level vastzaten, wat weer goed is voor de speelduur. :)
    Ik weet het niet, ze zeggen allemaal wat anders. I'm confused. :{
     
  8. Tival

    Tival Godlike

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    Muahaha Halo2 ligt hier in de winkeL! ! :D




    2bad dat ik geen geld heb O-)
     
  9. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal Gcshop nu vandaag ook gaan versturen dan, zodat we hem morgen binnen hebben?
     
  10. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    welke winkel(of is het alleen display only?)
     
  11. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    kwor gek
    ik heb hem bij gcshop gepreorderd
    dus tjah ik heb geen keus
     
  12. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    khoop het, heb al gemaild of ze hem vandaag versturen
     
  13. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4

    Ligt eraan, GCshop is afhankelijk van hun leverancier.
     
  14. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    heb jij hem besteld via de website en krijg je hem thuisgestuurd'?

    Ik ook namelijk en dit heb ik ook bij fifa2005 gedaan, maar daar had ik niet zo´n goede ervaringen mee. Dat spel was al langer dan een week te koop (was wel voor de officiele releasedatum, maar toch) maar ik kreeg hem pas later.
     
  15. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    op het forum van gcshop heb ik een paar keer gepost enal
    en ze zeggen dat hun leverancier hem pas vandaag krijgt en dat gcshop ze dus morgen heeft
    en dan sturen ze hem op
    dus je hoeft er niet te reken dat hij eerder komt
     
  16. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem gereserveerd maar geen enkele winkel heeft hem hier dus |:- en als ze hem hebben kan ik hem gelukkig in de winkel halen.Maar het lijkt hier wel dat ze de zelfde leverancier hier hebben ofzow (afgelegen bijna "buitenland")Of zowel mijn pa en ik zijn genaaid want geen enkele winkel die we gebeld hebben zegt hem al te hebben ze krijgen hem allemaa nog uitgeleverd en de datum is onbekend
     
  17. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Gcshop krijgt hem morgen, hun leverancier krijgt ze vandaag. Dus je krijgt hem sowieso donderdag pas als je bij gcshop hebt bestelt.

    lekkerbek312, yep online, maar als die wat langer duurt maakt het niet zoveel uit. Ik heb een normale bij de gcshop en de LE bij de frs bestelt. :)
     
  18. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Is niet supererg... vind wel jammer dat ik nu nog tot donderdag moet wachten, maar ben morgen niet vrij en donderdag wel. Dus ken ik de (bijna) heel de donderdag besteden aan Halo 2
     
  19. zerocoolnl

    zerocoolnl Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    wie heefd em al en zoja bij wlke winkel weg enzo ?
     
  20. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Een Quote van een openingspost op het Bungie forum:

    I hope someone from Bungie reads this in the morning.

    The failure to allow XBOX Live users to customize games is absolutely unacceptable to me, and to many people who have looked forward to playing online. It's a good thing the game comes with a free trial of Live because there is no way I will pay money to use the service after finding out about the current setup. The idea behind the optimatch system is great; it takes all the guesswork out of finding a game and you don't have to deal with gametypes that you don't want. But the problem is that the selection criteria is so limited, that it is impossible to get into a gametype you want, unless you are randomly placed in it. If you want to play slayer, for example, there is no way to do so (except with only your friends). You have to select the playlist that includes slayer. But you have no idea if the game you play will be slayer, or capture the flag, etc. Now, this all makes perfect sense for ranked matches, because you don't want people only playing a certain gametype and certain maps. But, most people don't care about rankings! This is where Bungie has failed. There is too much focus on the fairness of the ranking system and hardly any on the fun behind picking what type of game and map you want to play. When you sit at home with your friends you don't close your eyes and mash the buttons to select a game; you pick the map and gametype you want to play! There needs to be a much larger portion of Halo 2's XBOX Live for unranked matches. These would then not require as much regulation and users would be allowed more freedom in selection criteria. To get my $70 for XBOX Live, Bungie will first have to allow users to chose individual game types and individual maps, as well as control of different options such as weapon sets, vehicle sets, etc. For one of the most anticipated games of all time to be released with such a glaring error is inexcusable. Online play is obviously going to be the most popular aspect of this game, so to omit something as basic as this is ridiculous.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina