1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2: Geruchten en feiten deel 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 14 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    omdat ze hem op de goede dag afleveren? wat een onzin!

gcshop heeft vaak spellen een dag voro de release, dan begin je toch ook neit te zeuren...je weet tenminste zeker dat je hem op 11/11 krijgt, hoef je tenminste niet zo te stresse als o.a. GForce nu;)

edit: heb um zelf ookb ij gcshop

2. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    omfg... wat maakt het nou uit? 2 dagen achterstand? hoeveel mensen denk je dat hem krijgen op 11 november of hem halen op 11 november? die paar mensen die h2 vandaag/morgen krijgen!

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Een beetje gamer owned die n00bjes toch wel ook al met achterstand. Ik had nog nooit SOCOM gespeeld en na een week stond ik binnen de 1e 5000. En wie SOCOM speelt weet dat dat heel erg netjes is.......ownen die hap.

4. Securer

Securer Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Die 1 of 2 dagen of zelfs een week merk je toch niet meer na een week of 2.

5. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik baal meer dat andere winkels hem niet op de goede dag afleveren. Het wachten is niet zo héel erg; maar meer de achterstand die je oploopt, en je mist een deel van het gevoel dat iedereen hem als 1e heeft. :mad:

/edit mja je hebt die achterstand wel weggewerkt in het weekend sowieso; maar toch is het niet erg tof.

6. Kan je wel op Live dan met al die LAG van je?

7. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    das ook wel waar sic en zephyrus, maar toch is het leuk om het hem 2 dagen eerder te hebben :+

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik zit niet te stressen ik zit nu te spelen. Alleen niet met mijn game die ik pas morgen krijg.....

9. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Nee hoor, Rinus moet gewoon werken.

Ik zuig toch te hard, al zou ik hem een jaar eerder hebben gehad, zelfs dan zou ik nog geen tegenstander op een meter afstand raken!

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb T1 ik heb geen lag. En de beste verbinding wordt host dus ik dus de rest krijgt dan verzelf een kick wanneer hun ping te hoog is niet mijn probleem dus ;)

11. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    nounou...kkijk zelf ook al maanden uit naar H2, maar is dat genoeg om zo (kzou bijna zielig zeggen) op je knieen te gaan voor een spel? voor mij niet!

12. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    ach ook ik voel me een beetje genaaid hier.Heb hem welliswaar niet bij gc shop.Ik heb hem gereserveerd bij de frs en ik kan hem komen ophalen als ze hem hebben.Ik heb hier alles gebeld en iedereen roept dat ze hem niet hebben.Lang leve dit gat hiero.Ik had gehoopt dat de frs niet voor regel neef zou spelen.Maar ik baal wel van de achtertand die ik nu oploop.

13. Technotic

Technotic Digitaalgras.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Kan ook nog wel wachten, vanavond en morgen afscheid nemen van wolfie :p

Zie je nooit meer spelen sic.....

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Maanden ? Mijn eerst pre-order was 10/2002 toen zou Halo 2 nog 11/2003 uitkomen. Daarna 03/2004. Het is dus al meer als een paar maanden :9

15. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Het is gewoon frustrerend; en daar ben ik een beetje pissed over. :)

16. In die Killzone thread zei je anders nog dat Xboxlive kut was omdat je telkens last had van Lag 8) En nu loopt het allemaal ineens als een zonnetje??? ;)

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Lol dit is de eerste keer dat de FRS NIET voor de release datum verkoopt. Die flikkers verkopen altijd voor de datum.....

18. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Zouden ze hem ook al in de intertoys ins amsterdam hebben?

19. The Outsider

The Outsider Know your damn role!

Leuk Bevonden:
    0
    Bel ik net dixons op en hebben jullie halo2 al binnen....

uhh 11 november wordt die pas verkocht, ik zei zo ;), een aantal winkels verkopen het al...11 november..tuut..tuut..tuut. :mad:

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat weet ik niet heb nog niet online gespeeld. Op LAN-parties ownde ik altijd hard met Halo 1. Veel games heb ik niet gespeeld via XBL maar bv bij CS warpten niet alleen de andere maar ik zelf ook. En dat was niet mijn lag maar die van anderen. Ik heb 2mb en 1 mb down waar ik bijna €100 in de maand voor betaal. ZOu eigenlijk iedereen moeten doen en niet de schijt kabel van €10 / maand nemen.

Laatst bewerkt: 9 nov 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina