1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2: Geruchten en feiten deel 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 14 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Lol die zullen wel al heel de dag die telefoontjes binnen krijgen. :+

2. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    pcies daarom.Ik d8 ik zit goed frs houd zich nooit aan die datums.En dan met het spel voelen ze zich opeens verplicht zich aan de datum te houden.Ik bestelde al nooit bij de frs en door dit gedrag van hun zal dat iig ook niet meer gebueren ook :mad:

3. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Level 4 inmiddels...wat een spel. Niet te geloven.

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Veel plezier allemaal maar ik ga spelen _O_

@Daanos : meteen op Legendary beginnen de rest is voor kinderen tot 4 jaar...

5. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    kben gwoon online...bijna elke avond, host jij altijd? anders kom je ma ff bij mij langs...SIC NL server
    tkan btw zijn datk je niemeer in mun friendslist heb (of heb gehad? geen id:p)...hij zat vol en er moesten nog wat vrienden van me bij. dus add me (opnieuw?) in je friendslist...en kgooi wel iemand anders eruit...:)

@ GForce: leuk da je al zo lang naar de game uitkijkt...maar mijn "maanden" was meer een voorbeeld...

@ Orcrist: hoe kun je nou kwaad worden omdat iemand zich aan de regels houd?

6. Magical Elvis

Magical Elvis Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb hem ook. Joepie

7. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    heb jij hem ook al zojah waar

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nee een vriend heeft hem gehaald. Ik krijg m morgen pas...

9. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Ik ben meer kwaad op de winkels die hem al verkopen; daardoor is het frustrerend voor mij omdat de winkel waar ik hem heb besteld wel zich gewoon aan de streetdate houdt. Het is gewoon frustrerend. :)

10. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    echt elke intertoys verkoopt hem .............behalve hier.Ik ben beniuewd of er al mensen zijn die hem via de frs hebben.Zojah gelieve te posten dan kan ik weer bellen

11. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    ahaaaaa....nou, dit is altijd nog een goede reden om dan halo1 nog maar eens te pakken en nog paar levels op heroic of legendary uit te spelen...

of pak een klassieke pc-game...pong ofzo:p

*ksnapte t al lang..had zin om te discussieren :eek: :+

12. Technotic

Technotic Digitaalgras.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Ik host nu bijna altijd zelf , standaard 16players :)

vroeger was ik echt een server hopper, van de ene naar de andere, maar ja dat gaat nogal moeilijk als je zelf host :9

heb je ook niet in m`n friendlist, misschien in een ver verleden eens,maar weet niet zeker

moet er zelf ook eerst een paar verwijderen, want hij zit volgens mij weer vol

13. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb gister al heel de dag Halo 1 gespeelt op heroic. :cool:
    Maar ik ga zo rustig de sci-fi avond van gister kijken. :)

hehe; grapjanus. :+

14. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    voeg me ma toe...zal wel gezellig worden...hopelijk met Tam1,betty Wonky bob(als die weer eens online is) etcetcetc:p

mijn desktop zegt dat het nog...
    1dag 9uur 50 minuten en 55...nee54 seconden is

edit: 1dag 9uur 53 minuten en 35 seconden:cool:

bijna 34 uur...dat kun je toch wel wachten?

als je heroic hebt gedaan...doe eens gek, doe Legendary:p

ben zelf bezig met het invullen van alle tekentjes bij alle levels...moet alles op normal nog...bgonnen op easy, toen heroic..en legendary de laatste maanden...

Laatst bewerkt: 9 nov 2004
  15. WarriorSan

WarriorSan Somewhere in the system...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb gisteren avond met een goede Xbox live friend gesproken en die zei ongeveer hetzelfde. Bijvoorbeeld als je met optimatch naar de gametype SLAYER zoekt dan komen er allemaal sessie tervoorschijn (net als normaal maar als je zo'n potje ingaat kan het zijn dat ze TEAM SLAYER aan het doen zijn terwijl jij misschien gewoon SLAYER had willen doen. Je hebt niet echt uitgebreid de mogelijkheid om de optimatch in te stellen. Voor mij maakt dat gelukkig niet zoveel uit want ik host meestal ;) en dan kun je gewoon instellen wat je wilt.. Hij zei ook dat als je een match host dat er niet van te voren word aan gegeven van: "je kunt voor zoveel X aantal mensen hosten" maar staat altijd standaard op 16 man. Ik weet niet of er automatisch een X aantal personen word toegelaten in je sessie berekend doormiddel van je internetsnelheid maar hij zei wel tegen me dat er wel lag in sessies voor kwam maar als er dan 1 weg ging er geen lag meer was. Dus het kan zijn dat bijvoorbeeld automatisch berekend word dat je verbinding b.v. net wel of net niet 10 man aan kan (die berekening is vaak ook maar een moment opname) en dan bijvoorbeeld net die laatste (in ons geval dan) ook nog een amerikaan is. Dat het af en toe begint te laggen. Hij zei dat je dat voornamelijk zag als er veel actie dicht bij elkaar gebeurde en dit merkte hij voornamelijk bij granaten gooien (je gooit ze maar ziet ze pas later weg gaan) ook het gevoel voor het dual wielden is dan weg zei hij omdat je normaal wanneer je een wapen op de grond ziet je hem met X en voor dual wielden met Y oppakt en dat gaat in een bepaalde ritme maar als er lag is duurt het langer en dan loop je over het wapen in een zwaar gevecht en druk je Y in. Dan denk je: "shit ik heb het wapen nog niet" druk je in paniek weer op Y maar je had het wapen dan al en gooi je hem weg omdat je weer op Y had gedrukt weg. Dit was nogals vervelend omdat dan de soepele beweging van de wapen wisselen / oppakken weg was. Tevens kun je wel het aantal personen in een submenu wel veranderen maar als je dan weer een andere map selecteerd dan staat het weer op 16 wat mij persoonlijk ook niet echt handig lijkt. Je kan wel als je een lekkere sessie hebt de sessie sluiten zodat er niemand bij kan komen. Net zoiets als een private sessie maar dan hoeven het niet lui uit je Friendlist te zijn. Je kan ook medals verdienen als je mensen op een speciale manier dood en daarmee moeten ook andere MC pakken te unlocken zijn tevens als een nieuw MP map genaamd Foundation..
    Maar die had hij zelf nog niet gehaald maar dat gerucht ging via Xbox Live.

Maar hij zei ook dit: Dat als je host je echt veel mogelijkheden hebt en er ook zat sessies zijn totaal zonder lag. En dat het spel echt bovenverwachting is en het echt super vet online is...

Domme nu kan echt niet meer wachten :mad:

16. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nou sommige wel ja. Als je pas lid bent en je lult iets dan geloof ik je inderdaad niet. Heet je echter QwX :+ *grapt* dan zou ik het wel geloven.
    Het is gewoon zo, dat op dit moment iedereen elkaar loopt op te naaien en eingelijk nergens iets van waar is.

17. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Hey, je kan toch alleen locken met de rocket als je ingezoomt heb?

18. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    IK HEB HEM!! intertoys rotterdam ik had z'n mazzel met de verkoper ik vroeg of ze halo al binnen hadden hij zei ja maar ik mag ze nog niet verkopen omdat ik er vanochtend al 1 verkocht heb en toen ben ik een hald toegeroepen maar toen zei hij nou okej jij bent de laatste dan zeg ik gewoon dat ik er vanochtend al 2 heb verkocht!! en ik heb zelfs de LE!!!
    gaat nu spelen voor wie het niet gelooft add me maar dan show ik dat ik op live met halo 2 kan.

19. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Mja; ik zal vanmiddag wel is wat op legendary gaan doen dan. :+

20. Technotic

Technotic Digitaalgras.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren nog met ze gespeeld

vanavond speel ik onder Tribute to RtCw _O_

Blijft het bestte spel wat ik tot nu toe online gespeeld hebt, ik bleef er maar terugkomen :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina