Halo 2: Geruchten en feiten deel 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 14 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
  2. halo nerd

    halo nerd i like halo

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    ok maar waar kan ik vinden wat voor drive ik heb ?

    oww effe kijke dan
     
  3. halo nerd

    halo nerd i like halo

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    shit heb ook thompson :'-(
     
  4. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij heeft iedereen een Thomson xD
     
  5. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Hollandse trots Philips :)
     
  6. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    IK heb ook een thomson!

    Nog nooit problemen mee gehad!
     
  7. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    De enige problemen die ik heb (Thomson dus) is dat ik steeds bij Burnout3 steeds 5 keer de xbox aan/uit moest zetten of lade open/dicht doen.
    Maar dat zegt denk ik meer over BO3 dan mijn drive:)
     
  8. halo nerd

    halo nerd i like halo

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wel ik had een jaar terug nieuw piraten op een eilandje (pirates of the caribean) en die had afentoe wel heeleee erge lang laadtijden en afentoe gewoon met lopen ook ging hij verschrikelijk haperen
     
  9. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Ok, het was niet mijn bedoeling om deze thread te hijacken.. Terug on topic. :)
     
  10. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Foei foei
    on topic: nog 22 dagen
     
  11. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    stimmt, ik heb er ook een en helemaal geen problemen gehad..een keer met KOTOR, maar als je dan ff drie andere spellen speelt (werkgeheugen wordt dan gerefresht -kofschip- ) dan doet ie het weer. Verder nooit problemen mee gehad. Anders bel ik MS wel ff (hoewel ik net buiten garantie val) en anders wordt het een LE Halo 2 XBox...ook leuk.
     
  12. Kitiem_3000

    Kitiem_3000 God the schepper

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben heel bedreven in spullen inwisselen waar ik geen garantie op heb, dus ik zit wel goed :cool:
     
  13. obi-wan

    obi-wan THEY TOOK YOUR JOB!!

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Een boze JJ (van de PU) over de gelekte halo2.

    Link
     
  14. X-cube

    X-cube 1 X to Rule Them All

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    staan wel wat goede en kloppende punten in dat artikel, maar hij komt wel over als een super zeur. Beetje minder op de man spelen is ook een idee, er zijn waarschijnlijk mensen die het artikel eerder zien als een aanval op hunzelf. Maja het is teminste een artikel wat misschien bij sommige mensen doordringt.
     
  15. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Goede column opzich alleen hij komt wel over alsof de wereld vergaat. Ja het is jammer dat er een franstalige versie gestolen is maar microsoft zal er geen schade onder lijden. Tenminste, als dat bericht klopt van 1.5 miljoen pre-orders dan hoeven ze zich dus echt geen zorgen te maken. Maar wel een goed punt is dat idd de makers zich wel genaait voelen maar zullen ze zich daar nou veel van aantrekken? Als maker zou ik het me wel aantrekken dattie gelekt is maar ik zou juist veel vrolijker worden van dat bericht van 1.5 miljoen pre-orders.
     
  16. obi-wan

    obi-wan THEY TOOK YOUR JOB!!

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    The Bungie Guide to Game Modes

    Eerste deel van een reeks van pre-launch guides voor de multiplayer game modes
    Part One: Swords
     
  17. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik vond het een erg goede column, alleen ik werd wel moe van die mensen die erop reageerden zonder dat ze het artikel hebben gelezen, maar ik vraag me soms wel af, waar halen die mensen de tijd vandaan? Als ik heel veel spellen zou downloaden zou ik absoluut niet geen tijd over houden, ik heb nu al weinig tijd. Zelfs in de vakantie heb ik weinig tijd voor gamen, Ik zou zeggen tegen sommige mensen: De wereld gaat verder dan je beeldscherm.
     
  18. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    achjah, halo 2 wordt toch wel verkocht, wat maakt het uit. ik be nniet het type om games te d-loaden en te branden, vindt ik gewoon zielig.

    ik neem het anderen wel kwalijk, maar sojms ook niet , omdat 60 euro voor zon schijfje toch wel erg veel is (zeg niet dat het productie en ontwikkelings kosten zijn, want die bedrijven verdienen er allemaal supergoed aan)
     
  19. Moondrake

    Moondrake T-Shirt Ninja

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    Tjah ik vind het gewoon niet kunnen dat halo 2 al gespeeld word door andere mensen :mad: Terwijl wij eerlijk zitten te wachten O-)
     
  20. XeoN

    XeoN Guest


    Tja, wat kan je er aan doen?
    Bij Fable was het ookal !
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina