1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2: Geruchten en feiten deel 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 14 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
  2. Epiph

    Epiph Active Member

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    dan waren ze sowieso al niet van plan em in de winkel te gaan kopen :confused:

    en waar baseer je dat op?
    ik ken mensen die 2 xboxen hebben; voor legale versies (voor Live), en voor de wat mindere legale versies
     
  3. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Op m'n eigen ervaringen.

    Feit is dat weinig gamers de moeite nog nemen om 50 euro uit te geven voor een spel dat ze al hebben. De gene die Live hebben misschien wat sneller, maar Live-gebruikers zijn ook maar een klein percentage van het geheel.
     
  4. ludo

    ludo Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    ik denk dat het juist anders om is nadat ze dit spel gespeeld hebben.

    en btw, damn die jj is echt een loser |:-
     
  5. Socks

    Socks a.k.a sokken

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    ey ik zat net ff op gamespy.com te kijken naar 50 (nieuwe? tijdje niet meer geweest hier :) ) renders van halo2.

    En kvond die turret van de covies er nogal vaag uitzien :confused: , oude turret was veel beter ( of zijn er nu meerdere turrets?).
    cortana ziet er wel vet uit 8) (en dat bedoel ik figuurlijk)
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2004
  6. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    1.5 miljoen x geld = meer geld! gaat 50% van af naar fabrieken en Reclame. andere 50% voor bungie. Bungie groter budget, budget is goed, goed budget betekend betere Games ( als ze hun best doen;) )

    joh ik heb toch toffe beelden gezien van halo2.
    zou er ook graag over wille vertelle maar dat mag nie!
    edit; denk niet meteen dat ik de illigale versie thuis heb want das niet zo!
    ik ben trouw aan microsoft xbox en bungie! en aan J.J *)
     
  7. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is mijn grootste angst, dat Halo 2 continu vastloopt. Ik heb namelijk ook een Thomson DVD drive, en deze begint steeds slechter te functioneren. Bij Ninja Gaiden loopt de xbox continu vast met: Disc is dirty or damaged. Ik had toen dus een nieuwe aangevraagd, maar ik bleef de zelfde foutmelding houden. Laatst kreeg ik Fable binnen en die liep ook al continu vast. Gloed nieuwe spellen! Ik zit er dus ook sterk aan te denken een nieuwe xbox te kopen. Ik hoop op een prijsverlaging. En met Kerstmis moet dit misschien wel lukken.
     
  8. gerjan

    gerjan Guest

    zijn er meer, hij is kleiner iig

    Ik wel. Heb het al gedaan btw (limited edition preorderen)

    En met mij vele anderen geloof me maar.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 okt 2004
  9. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Nieuwe turret heeft drie 'schildjes' zoals je weleens zag staan op Halo, die (met plasma) kunnen worden weggeschoten. Tactisch element toegevoegd aan de turret. :)

    De renders op Gamespy zijn trouwens niet echt 'nieuw', ze zijn gewoon van halo2.com afgehaald.

    En nog een heleboel meer niet.. ten minste, zodra de Engelse versie verschenen is (zoals ik al zei).
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2004
  10. Egamer

    Egamer Je weet waarom

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    1
    Om eerlijk te zijn, ik wacht niet op Halo 2, ik vind andere games veel beter, Halo 2 is ook niet m'n type, en volgens mij gaat het heel erg tegenvallen bij velen.. :'-(
     
  11. Socks

    Socks a.k.a sokken

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    nu heb je echt skill nodig om die grunt uit die turrets te snipen :)
     
  12. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Eh.. je moet gewoon die limited editie versie over 1 jaar verkopen.
    Dan kun je misschien wel 2 (nieuwe) halo 2's (normaal) kopen :+

    Hmm, toch benieuwt welke drive er in mijn Crystal gaat zitten hmm..
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2004
  13. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik moet eerlijk bekennen dat ik al wat illegale filmpjes heb bekeken, zal verder niks zeggen maar ik denk juist dat Halo 2 juist een stuk beter wordt dan iedereen verwacht.
     
  14. gerjan

    gerjan Guest

    scheelde toch maar 5euro ofzo bij gcshop
     
  15. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Op iNsidegamer.nl (OMG, ik link een concurerende site ) stond in een nieuws bericht dat Halo 2 weinig last heeft van z'n lek en er zelfs na het lekken nog massaal gepre-orderd wordt.
     
  16. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    ja precies, ik zie het probleem ook niet echt.
    Al zou je halo 2 voor 10 euro (legaal) kunnen krijgen zou ik denk ik toch wel die limited hebben gekocht(wat ik dus ook heb gedaan_O_).
    Het is toch iets unieks, iets waar ik trots op ben.. en dan boeit het me niet dat er 100000000000 LE's zijn, maar gewoon.. een cool spel in je game collectie.
     
  17. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Dus hoeveel Halo 2's zijn er ge-pre-orderd naar de lek? Durf te wedden dat ze het niet weten en hun bevindingen baseren op het nieuwsbericht van de 1,5 miljoen.

    Niet dat ik denk dat Halo 2 door deze lek slechter zal gaan verkopen dan normaal, elk spel word gelekt en elk spel loopt een bepaald percentage van de verkopen mis. Niet dat ik me daar druk over maak, het verspreiden van onzin over Halo 2 en enorme spoilers (waar of niet waar) stoort me erg.
     
  18. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    helemaal mee eens.

    het is niet zozeer dat er minder winst wordt gemaakt. maar vooral dat de sfeer en de lol van het spel minder worden door dit geintje.
     
  19. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Is je garantie al vervallen? Je krijgt twee jaar standaard van MS. Ik heb het probleem ook gehad en het is echt irritant maar ik heb wel een nieuwe gekregen!

    Op school ken ik (helaas) ook al een paar mensen die Halo2 illegaal hebben. Zij zeiden ook dat het beter is dan je verwacht. :D Maar de vraag is: "Wat verwacht je?" O-) 8)

    Wat dat kopiƫren en dergelijke betreft. Zou het geen idee zijn om ook voor de xbox ook een serienummer bij de games te leveren? Ook als je offline speelt.
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2004
  20. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    je krijgt maar 1 jaar garantie hoor...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina