1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2: Geruchten en feiten deel 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 14 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Je krijgt er 2 :)
     
  2. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Idd, 2 jaar op de console :)
     
  3. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    zeker veranderd?
    ik d8 toch echt dat het 1 jaar was...
    zeker bij de nieuwe boxen
     
  4. X-cube

    X-cube 1 X to Rule Them All

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg 1 jaar, ik kon kiezen, 20 euro extra betalen en dat kreeg ik 2 jaar garantie, afzetters, had het dus niet gedaan. Maar ik ga misschien nog een 2e xbox kopen. :)
     
  5. Kitiem_3000

    Kitiem_3000 God the schepper

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    zodra de xbox2 uitkomt koop ik wel een nieuwe tot dan houdt mijn oude het wel. Denk je dat de prijs met kerstmis laag is? ;)
     
  6. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    ik koop nog 1x een xbox (rond 15 november) en dan koop ik daarna nummero 2
     
  7. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik vraag me af of ik Halo 2 een week eerder in huis heb van GCshop, had ik namelijkw el met Ninja Gaiden :D
     
  8. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik zou er niet op rekenen, maar het zou best kunnen dat je hem voor de 11e binnen hebt.
     
  9. obi-wan

    obi-wan THEY TOOK YOUR JOB!!

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    fingers crossed
     
  10. halo nerd

    halo nerd i like halo

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    i cros mijn hele armen 8)
     
  11. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    ich kruise me eigen :p
     
  12. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    maandag 8 en dinsdag 9 zijn er vergaderingen op mijn school = vroeg thuis, het zou mooi zijn als hij dan binnenkwam.
     
  13. Kitiem_3000

    Kitiem_3000 God the schepper

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik waag het er op het met mijn karma eerder te krijgen. O-)
     
  14. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Ik denk dat ze zijn uitgegaan dat een sword op een soord acu/baterij werkt en dat er bij een aanval een gedeelte van de energie wegvalt.

    Ik vindt wel dat JJ héél erg overdrijft.

    Alsof de wereld ten ondergaat.Oke ben er ook niet blij mee dat hij eerder is uitgelekt en ik zat eigelijk gewoon op de groote releas te wachten.Wat wat is er nou leuker dan met vrienden een lan op de 9,10 of de 11. Ik durf wel te zeggen dat ik wel even een kijkje zou willen nemen naar die lek.En de mensen die zeggen dat ze er niet aan gedacht hebben om even naar de lek te kijken liegen.Maar ik heb principes dus ik doe het niet.En daar zit het groote verschil: iest willen doen en iest doen!!
     
  15. XeoN

    XeoN Guest

    Nja, komende PU zit te review in!
     
  16. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Weet je dat zeker? De PU is af en toe erg laat met reviews hoor. Ligt er maar net aan of Bungie/MS besluit de review versie vroeg op te sturen.
     
  17. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Bij gamepro in ieder geval wel. Staat op de laatste pagina van de nieuwe gamepro dus als ze daar een review exemplaar binnen hebben denk ik wel dat ze dat bij de PU ook hebben.
     
  18. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik weet niet of dit voor de gehele wereld telt, maar OXM heeft de exclusieve review voor 9 november. De rest van de geprinte media (sites hebben hem dus ook voor de 9e) zal hem later moeten doen.

    OXM review is ook gezamelijk met Bungie gedaan zodat er geen spoilers etc. in de review staan. Het deel van de review waar wel reviews in staan is afgedekt met een 'strip' die je eerst eraf moet trekken voordat je het kan lezen. Best grappig idee.

    Maar nogmaals, ik weet niet of dit voor de hele wereld telt of alleen voor Noord Amerika.
     
  19. Kitiem_3000

    Kitiem_3000 God the schepper

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    Serieus, reviews hangen me nu echt de keel uit. Zoveel reviews gelezen dat ik in vloeiend Engels een gesprek over halo 2 kan voeren, maar nog niet eens in diezelfde taal foutloos een kop koffie bestellen. Ik lees nu zobiezo niks meer. Ik weet genoeg. Rest wordt een BIG suprise.
     
  20. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Hehe, erg mooi verwoord :)

    Wil je nu al meer weten over de gameplay, het verhaal, etc.? Lees de reviews. Wil je alles zelf beleven en van tevoren weinig tot niets weten? Wacht tot 11 november. Ik behoor tot de laatste categorie...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina