1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2: Geruchten en feiten deel 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 14 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XForce1

XForce1 Guest

maar er nu wel gepraat worden over de geleaked versie??

2. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    Nee, hij is er niet minder illegaal van geworden nu er een review is.

Waar kan ik btw die review lezen?

3. Kitiem_3000

Kitiem_3000 God the schepper

Leuk Bevonden:
    In de OXM.

4. XForce1

XForce1 Guest

nou er wordt toch duidelijk over gepraat in wat vorige posts

5. Kitiem_3000

Leuk Bevonden:
    Daarom wist ik ook het correcte antwoord :)

Is hij al door iemand ingescand, of zijn scans van de OXM illigaal?

Laatst bewerkt: 22 okt 2004
  6. hessel88

hessel88 fabulously lazy

Leuk Bevonden:
    Scans zijn illigaal, tot 1 maand nadat hij uit de winkel is.

7. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    Ja dat ie in de OXM staat snap ik ook wel. Kan je 'm niet ergens online lezen ofzo? Ik heb geen zin om meteen weer 10 euro neer te gaan leggen voor één review

8. Kitiem_3000

Leuk Bevonden:
    *slikt onaangenaam veel speeksel weg*
    10 euro! Nou weet ik weer waarom ik altijd naar scans zoek, zoveel voor een blad is belachelijk! :mad:

Ik neem aan dat links naar het artikel al even illegaal zijn als het artikel zelf, dus effe zelf zoeken ben ik bang.

9. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    Vorige blad met sp review mocht gescand worden dus ik neem aan deze ook, ik neem de verantwoordelijkheid op me als iemand de scans plaatst ^_^ want er staat ook in of er online co-op in zit (blz 55 als ik me niet vergis)

10. Kitiem_3000

Leuk Bevonden:
    ?? I could swear...must be this computer, but I could swear to God I just saw a post from Xiroke...
    En alweer een post in het Engels. Zal wel allemaal aan mij liggen dan. |:-

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    ... en zit het er in?

12. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    Je bedoelt deze post?

Ik kan hier niet echt veel uit lezen. Of ik heb jij post verkeerd begrepen, dat je niet sarcastisch bezig was.

Als ik scans vind, flikker ik ze gewoon op het forum... dan zie ik verder wel of er een OW of wat dan ook inzit.

13. EL RIFLE

EL RIFLE paf!

Leuk Bevonden:
    .Remarks by Steve Ballmer, CEO, Microsoft Corporation
    Microsoft Office System Launch
    Orlando, Florida
    October 21, 2003

STEVE BALLMER: Well, thanks. It's a real honor and privilege to have a chance to be here with you for the Office System 2003 launch.

BLA BLA BLA.......en dan:

We'll show you a capability inside the Office System today that delivers on what we call Information Rights Management. We're working on the next version -- I hate to tell you this confidentially but I'll have to swear you to secrecy now -- we're working on the next version of Xbox right now and we're working on Halo 2 and Halo 3, the two newest versions of the game.
    _O_

14. EL RIFLE

EL RIFLE paf!

Leuk Bevonden:
    Now, the plan for those things are super, super secret, top secret type stuff. I mean, they really are, in fact, because if you take a look at our competition with Sony it's a big chess game -- who's going to do what. 8) 8) 8) 8) And the team said, 'Look, we want to send out the documents about this, but we really only want them to go to very few people.' They sent those documents and the e-mail around that protected with Information Rights Management. I got the document. I couldn't print it. I was not allowed. They didn't give me permission to print it. I couldn't Print Screen it. They didn't want to give me permission to do that. I couldn't forward it and when I replied to it, it stripped everything out of the original e-mail so that there was not a trace, not a place for leakage in the system.

15. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    Daarna is Steve Ballmer terug gefloten omdat het onzin bleek te zijn. Als ik me niet vergis is Ballmer een PR medewerker en draaft hij wel eens door, zo ook hier.

16. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    Vragenuurtje met Ryan van OXM

Veel mensen zullen dit misschien al gelezen hebben, maar voor diegene die het nog niet hadden gezien kan het nog wel interessant zijn.
    Er staat niet zo heel veel informatie in aangezien Ryan van OXM amper reageerd, maar hij zegt bijvoorbeeld wel dat Halo 2 een betere SP heeft dan Halo. Dat is voor mij al genoeg omdat ik die van Halo al geniaal vond. Verder nog wat antwoorden maar het meeste beperkt zich tot: "read page 55 bottom left" enz.

17. nnex

nnex just NNEXíng it,baby

Leuk Bevonden:
    /Mod Post verwijderd. Wat word er ook alweer niet besproken op XBW? Juist.. - XiroKe

Laatst bewerkt door een moderator: 22 okt 2004
  18. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    Volgens iemand de pro's en cons:

Maar XiroKe hoe zit het nou met de OXM scans, mag het of niet?

19. EL RIFLE

EL RIFLE paf!

Leuk Bevonden:
    Naam Topic.........geruchten en feiten.

Mijn stukje was een gerucht ;)
    Jouw stukje is een feit ;)

@ Xiroke,we moeten die 20 dagen toch doorkomen(zonder al te veel spoilers!)

20. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    Voor de geinteresseerden:

Halo 2 Xbox Live Starter Kit Announced for Europe

Microsoft announced today a European limited edition retail offers available from November 11th in the UK. The limited edition Halo 2 Xbox Live Starter kit contains a full copy of Halo 2, an Xbox Live Voice Communicator and twelve months subscription to Xbox Live.

It means gamers who already own an Xbox Console but have not yet signed up to Xbox Live can take advantage of the Halo 2 Xbox Live Starter Kit for £59.99.

"Halo 2 is the most highly expected game this Christmas and this offer gives all gamers a great way to experience the best game on-line on Xbox Live" said Richard Teversham, Director of Xbox Product Marketing, EMEA. "It is a fantastic offer for gamers throughout Europe – the most talked-about Xbox game of 2004 and the best gaming experience available at the best value".

There is also another way to find out what it's like to be a part of the growing Xbox Live community – with no obligation to purchase a subscription. Anyone with an Xbox and broadband internet connection can trial the online gaming service absolutely free for two months by purchasing one of a selection of 1st and 3rd party titles including; Halo 2, EA SPORTS FIFA Football 2005, and many, many more. Just ask in store for details or look for the trial card sticker on the cover of the games.
    bron

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina