1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2: Geruchten en feiten deel 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 14 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Het zullen wel betere maps zijn :) Beter doordacht
     
  2. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    waarschijnlijk komt er wel downloadable content, ik gok dat het eerste level gratis is en dat je dan gaat betalen...
     
  3. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    |:-
     
  4. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    ik vind de kwaliteit van de maps trouwens veel belangrijker, ze kunnen wel heel veel maps maken maar dan zijn er vaak een aantal die je nooit speelt (neem dat sneeuwlevel uit rainbow six). ik hoop dat dat bij halo niet het geval is.
     
  5. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is een hele map een beetje te groot om te downloaden. Ik gok eerder op een paar maps ie je unlockt als je hem uitspeelt.
     
  6. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    jij was dieene met een MS connectie he..relaxed!
    Maja, tis idd wat lastig te controleren, ik geloof je, maja, keep the forum spoiler free! ...consequent blijven is helaas een deugd.
     
  7. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Mua in bloodgulch bijv. kan je dan gewoon met iemand achterop daarheen crossen enzo. Vind het jammer dat die gedumpt is :'-(
     
  8. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    PU geeft als cijfer 9,3 :) , geen comentaar behalve "weinig vernieuwend" wat ik al vaker heb gehoord. Weet niet echt, wat zei allemaal nog vernieuwd zouden willen zien maar ja. Zij geven overigens wel een hint, die hier eigenlijk al besproken is door leakers, maja.
     
  9. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat is een mooi cijfer, cker met het gegeven dat het van cube-fanboys komt. Wie heeft hem geschreven trouwens?

    Hij komt toch pas 1 november?
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2004
  10. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah joh? hoe kom jij aan dat cijfer dan, niet dat ik je niet geloof ofzo
     
  11. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Buurman is drukker :), op de voer het box art plaatje, met mooie letters zilver. Hij is geschreven door Jan en Jeroen geeft ook nog een kort oordeel. Allebei hebben ze als enige minpunt dat hij niet revolutionair is, maar dat is absoluut geen teleurstelling. Het had [het cijfer] toch wel iets hoger gemogen, als dat het enige comentaar is.
     
  12. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Khad ook niet verwacht dat het revolutionair zou zijn :) Vind ik van geen enkel spel die ik tot nu toe heb meegemaakt maar goed. Staat halo 2 wel op de cover?
     
  13. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat bedoel ik dus met achterlijek topics jah:) die voegen gewoon niets toe. Who cares wat iemand het beste wapen vind, daar wordt je zelf niet beter van.

    En om terug te komen op het gedoe rond het aantal MP maps. Ik geloof dat er in het OXM ook stond dat er vrijwel direct na de release van Halo 2 een aantal nieuwe maps beschikbaar zouden komen. Gratis welteverstaan.

    Trouwens wel een beetje een mager cijfer voor een game die alleen "niet revolutionair" is. Ook een beetje een achterlijk minpunt als je 't mij vraagt, want diegene die tegenwoordig nog met een revolutionair spel uitkomt mag van mij een nobelprijs.
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2004
  14. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Khecht nooit waarde aan cijfers die de PU geeft ben het er bijna nooit mee eens... nja tenminste, het cijfer gebaseerd op de argumenten komt nooit overeen vind ik.
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2004
  15. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, volgens mij gaven ze doom3 toch een heel hoog cijfer? Ik vond dat echt een klote spel, iig niet het cijfer wat de pu gaf.
     
  16. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja doom was onwijs herhalend. Vond dat spel echt een 8 waard ofzo, niks speciaals. Mooie graphics misschien maar goed.
     
  17. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach, d'r lopen daar een stel fanboys rond waar je niet goed van wordt. De één geeft Joshi the Giant nog een 10 omdat het nu eenmaal op de Gamecune uitkomt, en de ander geeft alles waar PC/CD-ROM boven staat minstens een 9 omdat PC nu eenmaal "domineert". Het blad is leuk om te lezen, maar voor een objectieve mening wend ik me liever tot het internet, waar je de reviews goed tegen elkaar af kunt wegen. Van Gammo wordt je immers ook niet echt wijzer.
     
  18. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Een 93 vind ik echt niet slecht hoor. Maar goed het had best wat hoger mogen zijn natuurlijk ;)
     
  19. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat kan mij schelen wat een ander voor cijfer geeft, het gaat mij altijd om de tekst en niet het cijfer. Ik maak me eigen cijfer wel op aan de hand van de tekst.
     
  20. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    mja pu gaf Metroid prime ook meer dan halo ,dus mja :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina