1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2: Geruchten en feiten deel 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 14 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Dat is wel irritant, de PU is prima blad, alleen ben het vaak niet met hun cijfers eens. Zoals BF gaven ze een 7,2 terwijl dat prima spel is.
     
  2. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien omdat Metroid Prime ook gewoon een topgame is.
    Maarja, de PU heeft al jaren geen goede reviews meer en is alleen nog handig om je kunt mee af te vegen (in de figuurlijke zin dan). Lijken me prima gasten, maar teksten schrijven gaat ze een stuk minder goed af dan bier drinken volgens mij.
    Maar zoals al werd gezegd is een 93 geen slechte score.
     
  3. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Metroid vind ik lang niet zo goed als Halo dus ik vind het best wel onzin.
     
  4. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat is gewoon jouw mening ik vind eigenlijk dat je die 2 spellen gewoon niet met elkaar moet vergelijken.
     
  5. FreeShooter

    FreeShooter No pain, no gain!

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    1
    Een 7,2 is toch ook een prima cijfer...
     
  6. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    ff een vraagje, er wordt hier gesuggereerd dat halo 2 een 9.3 krijgt, maaruh, de pu komt pas 2 november uit d8 ik, kun je bron vertellen of een screen ofzow, geloof er namelijk geen f*** van
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2004
  7. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Als je ff reacties leest kan je zien dat zn buurman werkt bij een drukker.
     
  8. Ruben

    Ruben GreenLizzard NL

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    Je antwoord staat 1 pagina terug.
     
  9. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    heel vaak klopt de review niet met het cijfer. steven was alleen maar positief over Burnout 3: 8.3. Had eigenlijk wel een 9.0 verdiend.
    En Halo 2, tsja, weinig revolutionair is een kutsmoes om 0,7 punten af te trekken. Ik zie mijn natuurkundeleraar al strepen: tsja, Uk=0.5*m*v*v is weinig revolutionair..2 punten van je PO af 8)
     
  10. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    OMG krijg je nu weer het hele gezeur over de reviewcijfers.

    Stel dat het klopt dat de PU Halo 2 een 9.3 geeft, wat is daar dan in godsnaam mis mee? Of moest het soms weer perse een 10 worden omdat het nu eenmaal Halo 2 is? En wat betreft het vergelijken met andere games op andere consoles en andere genres, dat moet je dus ook helemaal niet doen he. je beoordeeld iedere game gewoon op zichzelf en niet in vergelijking met andere games. Dus wat maakt het dan uit dat Metroid Prime een hoger eindcijfer kreeg? Nog dommer is dat mensen kwaad of verontwaardigt worden op een bepaald eindcijfer terwijl ze zelf de game nog geen eens gespeeld hebben. Hoe kun je dan in godsnaam al weten wat voor cijfer een game heeft verdiend?

    Echt een onzin dat hele gedoe rond reviewcijfers. Lees gewoon in een review wat de plus en minpunten zijn, bepaal aan de hand daarvan of een game je wel of niet leuk lijkt en speel hem dan zelf om je eigen oordeel er over te geven. Wat dat betreft ben ik blij dat ze hier op XBW iig geen eindcijfers meer geven in reviews :)
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2004
  11. NLJohnny Cage

    NLJohnny Cage Drunkn Munky

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het wel een beetje raar, mij lijkt Halo 2 zeker wel beter als Ninja Gaiden, en die geven ze een 9,7 (mischien zit ik ernaast)
     
  12. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, maar je kan wel heel positief over een game zijn, maar dan hoeft het nog niet meteen een goed cijfer te krijgen. Als je alle plus en minpunten moet weergeven heb je niet genoeg aan 1/2 pagina's. Maar ik wacht gewoon af tot ik hun verhaal gelezen heb ;)

    En Ninja Gaiden is gewoon een geweldig spel. Houd er rekening mee dat Halo 2 dus een vervolg is en dus veel meer goed moet maken dan Ninja Gaiden. En het zijn totaal andere genre's dus die zijn toch niet te vergelijken.
     
  13. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik weet niet hoe het met de andere zit, maar het ging mij eerder om het minpunt. Een spel afstraffen met 0,7 punten omdat het niet vernieuwend is vind ik een beetje raar. Voor de rest boeit 't me niet zoveel, maar zet er dan tenminste nog een paar andere minpunten bij zodat je het ook kunt rechtvaardigen.
    Wat je zegt over het feit dat bijna niemand Halo 2 heeft gespeeld en toch iedereen vind dat het een 10 moet krijgen is natuurlijk waar. Maar naar deze game is zo ontzettend uit gekeken dat iedereen natuurlijk ook wil dat di de game der games is, waar ze inmiddels al 3 jaar op zaten te wachten. Niet meer dan normaal denk ik, maarja wel zullen het allemaal zelf kunnen beoordelen op de inmiddels roemruchte datum van 11 november:)
     
  14. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    het is jammer dat jan van de Pu gewoon er niet bij is met zijn verstand!
    ik wil erom wedden dat hij de meeste collums verkloot omdat hij alles met halflife2 vergelijkt.
    dat merk je zo erg aan die gozer op. Met gamekings en Pu DVD´s en soms ze previews en reviews vergelijk hij games met hl2 het is en blijft een pc man. die waarschijnlijk niet zo goed is met een controller. overigens is de PU vooral gesteld op pc ps2 nintendo en xbox die zit in een donker hoekje!
    Daarom zou ik altijd op de mening van een 100% xbox blad vertouwen! want die hebben er echt gevoel voor!
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2004
  15. NLJohnny Cage

    NLJohnny Cage Drunkn Munky

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    0
    nu zie ik het aan de andere kant, ik denk wel dat je gelijk hebt
     
  16. Gameforce

    Gameforce Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    voor dat ik geband word ik heb de leak gespeeld ik geef geen spoilers alleen ik ga een groot vermoeden krijgen dat het niet de hele versie is. is dit wel de hele versie dan hebben ze veel dingen veranderd bijv.

    De e3 warthog die rockets schiet zit er niet in
    de e3 2003 mombasa level is helemaal anders
    2 warthogs maar
    minder mp levels
    de battlerifle is anders

    ban me niet maar is de franse leak echt de voledige versie ?

    ban me aub niet ik wil weten of het gewoon de full versie is en ja ik heb de versie niet alleen bij iemand gespeeld
     
  17. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Mua, deze info klinkt me niet verkeerd in de oren :p
     
  18. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Dude, denk je dat een 100% Xbox blad dan wel een objectieve mening geeft? Natuurlijk wordt Halo2 vergeleken met de beste shooters van dit moment, maar maakt dat die 93 dan niet juist veel beter!? Elk ander spel had in de vergelijking met een Doom3/Half-Life2 echt niet zo hoog gezeten hoor! En geloof mij maar dat de PU toch echt wel objectief is hoor. Natuurlijk zit er soms een iets te hoog/laag cijfer tussen, maar dat kan gewoon gebeuren. Een 100% XBox blad kan alleen maar met Xbox games gaan vergelijken en zal dan veel sneller hoger uitkomen omdat er minder te vergelijken valt, en dat is natuurlijk ook niet goed!

    Ik had geloof ik nog een punt, maar dat ben ik even kwijt...
     
  19. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Is grote kans dat t een beta is.
     
  20. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    omg... Sorry, maar ik moet even kwijt dat ik je signature nu pas door heb xD

    OMG wat stom van me... Ik zat er al tijden naar te kijken wat er nou zo leuk aan moest zijn xD

    Hij is stoer ;)

    En nee ik ben geen belg! =P

    Owja, baszs de PU is echt niet anti-Xbox hoor...

    OWJA ik weet weer wat ik wilde zeggen... Wist je dat Xbox magazine de eerste Halo een 8/8.5 had gegeven ;) Zoiets was het iig... En dat iedereen daar nu de pest in heeft? Wat is er dan beter, de PU of een Xbox mag!?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina