1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2: Geruchten en feiten deel 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 14 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Hehe, kben wel grappig hoho :+
     
  2. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Wist je ook dat er in het voorlaatste xboxmagazine een nieuwe poll is gehouden waarin de leden van xbw een eigen cijfer aan Halo konden geven? Dat cijfer werd een 8,7 wat dus 0,2 punten hoger is dan het cijfer dat XBM er oorspronkelijk aan had gegeven.
     
  3. Enforcer

    Enforcer Hattrick.org .o.

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het een 9,3 krijgt omdat er te weinig verniewing in zit boeit mij dat eerlijk gezegd weinig.
    Ik wil gewoon ouderwets Halo'en, niet al teveel nieuwe fratsen!
     
  4. hessel88

    hessel88 fabulously lazy

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat halo cijfer in die History X is niet echt vertrouwelijk, iedereen die halo niet leuk vind geeft een 1.
     
  5. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben die gasten van de PU dan net zoals Ryan en die andere gast van OXM vier dagen HALO2 gespeeld? Want ik dacht namelijk dat er geen reviewcopies werden uitgedeeld werden aan de pers. :{

    Ik moet de komende twee weken een nieuwe dagopvulling zoeken:Poll Bungie.net
    Noodzakelijk kwaad...
     
  6. hessel88

    hessel88 fabulously lazy

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij wel stond op powerweb.
     
  7. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat ze m bij bungie hebben gespeeld want als er retails worden verstuurd stond ie al op het internet :)
     
  8. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    ik denk eigelijk dat het niet echt vertrouwelijk is omdat veel mensen het spel denk ik een 9.5 waard vinden, maar dan geef je eerder een 9 omdat het geen perfect spel is (10).

    dat denk ik tenminste...
     
  9. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    heeft iemand toevallig ergens een bevestiging van de Gauss hog liggen, of is ie geschrapt?
     
  10. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Gauss hog was da?
     
  11. hessel88

    hessel88 fabulously lazy

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is toch die warthog met die rocket launcher erop?
     
  12. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Nee, het is de warthog uit de E3 van 2003 die blauwe soort van plasma schiet.
     
  13. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Tis super sterk dat schot maar het heeft geen grote range waardoor zijn kracht beperkt blijft
     
  14. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    oops, verkeerde post!
     
  15. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ze zijn bij Bungie geweest om de game te spelen. Hoe lang weten we (nog) niet. Tenminste ik niet ;)
     
  16. nnex

    nnex just NNEXĂ­ng it,baby

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    blood gulch is niet gedumpt...hij zit er nog steeds in als multiplayer map, maar is wel veranderd....beetje verwilderd enzo..erg vet
     
  17. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Stil over de leak en als je zijn post beter snapte, dan had je gezien dat het over de quad ging ook wel de ATV genoemd |:-
     
  18. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Hij schiet geen plasma. Een of ander zwaar kaliber blablabla.. Ben ook geen expert, maar ik weet in elk geval zeker dat het geen plasma is. :)
     
  19. The Outsider

    The Outsider Know your damn role!

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    October 25, 2004 - In the days approaching Halo 2's release, Microsoft has started revealing crucial information about the big picture surrounding Halo 2. As such, Microsoft officially told IGN today there is no online two-person cooperative play (in either Xbox Live! or System Link) in Halo 2.


    The two-player cooperative function found in Halo 2 is just like it was in the original Halo. It enables two people, offline, to play through the single-player game cooperatively using a two-way split-screen.

    Bungie, a developer that always provides superb multiplayer options, must have considered including such an option at some point, but Microsoft did not officially specify why. Also, although the media and fans alike have speculated about Halo 2's online two-player cooperative play for some time, Microsoft never officially announced for these functions for Halo 2.

    Microsoft, however, did clarify an interesting new online feature, first revealed in EGM. Four people can play Halo 2 online using one Xbox via four-player split-screen. One player logs in to Xbox Live! using his or her account, while the other three play as guests.

    We'll have more on Halo 2 later today.

    Bron: http://xbox.ign.com/articles/559/559923p1.html


    Ohh nee, dit is echt fucked up, zou echt zo handig zijn co op online, helaas gaat het feestje niet door, bedankt bungie/m$ :mad:
     
  20. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Pff, doet niet zo zielig. Alsof Bungie het doet om jou persoonlijk te pesten. Als het (goed) had gekund dan hadden ze het ongetwijfeld erin gedaan. Waarschijnlijk zou er veel te veel data moeten worden uitgewisseld, althans, lijkt mij een logische verklaring.

    De ATV staat onder vehicles op Halo2.com. Site is ge-update.. Dus, weer onzeker of hij er nou in zit of niet. Ik ga uit van niet, maar toch opvallend.
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina