1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2: Geruchten en feiten deel 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 14 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    In geen één review staat er iets over.... en heb ook niemand erover horen praten (die op illegale wijze dit spel hebben verkregen)
     
  2. Eagle4

    Eagle4 trigger happy madman

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    heb jij het hier ook over die atv? als dat zo is.. ik denk wel dat hij erin zit kijk maar naar de plaatjes van halo2 die zelfs op xbw.nl staan! Ik zag zelf ook dat het sketches waren maarja waarom zouden ze die maken :eek: .... WE ZIEN WEL ;) ik hoop het iig wel :)

    Eagle4
     
  3. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
  4. Samonsuke

    Samonsuke ==========

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weeet niet of iemand het al eerder heeft gezegd maar in het Official Xbox Magazine krijg Halo 2 een 9.7. Ik had eigenlijk toch wel een 10 verwacht :)
     
  5. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Geen enkel spel is perfect, ook Halo 2 niet. Ik snap dan ook niet waarom hij een 10 zou moeten krijgen.
    Over het algemeen is een 9.7 toch een heel rojaal cijfer, of ligt dat nou weer aan mij.. :eek:
     
  6. Samonsuke

    Samonsuke ==========

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja natuurlijk is dat hoog, maar de makers van Halo 2 zeiden zelf dat ze voor een 11 uit 10 score gingen :). En OXM geeft meestal hoge cijfers dus ik dacht dat er nu misschien wel een 10 in zat :).
     
  7. Gameforce

    Gameforce Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij vraag beantwoorden of de franse leak nou de volledige versie is want ik zeg niet dat die versie lomp is maar ze hebben een hoop features er uit gehaald die ze wel beloofd hadden :confused:
     
  8. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Dan koop je het spel op 11november toch nog in de winkel dan kan je tenminste zeker weten dat je de versie hebt die helemaal af is :p
     
  9. FabianNL

    FabianNL Guest

    las nu ook op nforce.nl dat er een engelse versie van uit is, gaat lekker zo bij bungie dan als dit iig de echte versie is....
    baal er iig flink van :mad:
     
  10. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    feit dat je op nforce kijkt wil al zeggen, dat je het zelf niet zo nauw neemt normaal gesproken.
     
  11. FabianNL

    FabianNL Guest

    wat? dus als ik op nforce kijk heb ik metteen "back-ups"? ja, nou word ie mooi hoor.....
     
  12. The Outsider

    The Outsider Know your damn role!

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat heeft zielig er mee te maken? Je verwacht van een spel dat 3 jaar in ontwikkeling toch wel, dat je co op online kan doen he. Veel mensen doen het offline, is toch handig om met vriend online co op te doen...Ze hebben tijd genoeg gehad.... Is toch logisch, excuses als te veel data, neem ik niet eens serieus..

    ATV zit er toch niet in, was toch bevestigd. Op die stond ook min of meer, co op online...
     
  13. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    nee je kijkt op nforce voor de gezelligheid. hou toch op man. ik zie toch dat er allemaal nfo's staan.

    ik zeg niet dat je backups hebt, want dat betekent dat je het origineel ook hebt. :+ . Even serieus; zo te zien staan er ook nfo's van andere media. Baal dan niet alleen van halo 2 maar van alle media.
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2004
  14. RiDaH

    RiDaH Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk om te lezen hoe mensen een spel kunnen afkraken }:]
    hoe goed en hoe mooi ook een spel is (het is nooit goed)
     
  15. Gameforce

    Gameforce Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    het is wel goed, ik vind het gaaf maar zo veel opties beloofd en dan het er uit halen en super gave levels veranderen

    als de leak het echt de full versie is.
     
  16. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk om te lezen hoe mensen elkaar afkraken :p... komop zeg, loop elkaar es niet zo af te bitchen en praat gewoon over Halo 2 (zover dat nog kan ;)).

    En ik vind een 9.7 een goed cijfer. Waarom een 10 geven :confused: dan zou dit spel dus perfect zijn en zouden er geen verbeteringen meer kunnen plaatsvinden... NOT! Ik vind het zoiezo klote dat ze de online co-op eruit hebben gelaten.
     
  17. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind een 9.3 van de pu tegenvallen. Had meer verwacht van een game gehyped als de xbox game van alle xbox games.
     
  18. XeoN

    XeoN Guest

    Heeft de PU een 9.3 gegeven?

    FACK HUN STELLETJE TERING FANBOYS.
     
  19. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja, 9.3 is idd wat aan de magere kant... en zoals XeoN zegt ben ik het ermee eens dat er een paar fanboys rondlopen op de PU. Wie heeft de review eigk geschreven?
     
  20. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zeg niet dat de pu fanboys zijn maar ik ben teleurgesteld over het feit dat halo 2 niet is wat het had moeten zijn.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina