1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2: Geruchten en feiten deel 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 14 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kun je nu toch nog niet zeggen...? Ok, je weet dat er een paar dingen geschrapt zijn maar dan nog kun je niet zeggen dat Halo 2 niet is geworden wat het had moeten worden (moeilijke zin :p).
     
  2. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    nou een 9.3 is lager dan een 9.4<<<halo CE. Ik had tenminste verwacht dat het de eerste zou overschaduwen.
     
  3. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik snap niet dat jullie nu al over die cijfers kunnen oordelen. Jullie hebben de game nog niet eens gespeeld (of toch al wel?) maar weten al wel dat Halo 2 minimaal een 10 moet krijgen ?!?

    De PU redactie zijn dan misschien NGC fanboys, jullie zijn duidelijk Halo 2 fanboys... :)
     
  4. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    nou afgaande van wat het had moeten zijn ja het zou hoger moeten krijgen. Man microsoft is echt een hype machine eerst fable nu halo 2.
     
  5. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    :) Mee eens ;). (ik had nml geen flauw idee wat het punt voor CE was...)
     
  6. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik het niet mee eens... :eek:

    Sorry maar ik ben nooit een fanboy geweest, niet bij de xbox, niet bij Fable en nu dus ook niet bij Halo 2. Maar ik geef mijn verwachtingen aan de hand van wat ik lees en daardoor denk ik dat een 10 idd niet op zijn plaats was geweest :).

    En wat nilamo zegt... MS is een ongelooflijke hype-ass en dat maakt de games helaas tegenvallen. Begrijp me niet verkeerd... ik zit ook enthousiast op Halo 2 te wachten en vind het cool als er hier en daar informatie of een filmpje tevoorschijn komt, maar het had zeker minder gekunt van MS. Dan zou de game misschien wat minder tegenvallen (zover je hier nu al over kunt oordelen :)).
     
  7. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Laten we gewoon wachten tot over zowat 2 weken om zelf te zien of de game is overhyped. Ik denk zelf van niet want ik verwacht dat de game gewoon goed gaat worden en beter als deel één. Dit omdat de game een betere ai heeft, mooier is, over live gaat en natuurlijk een langere singleplayer. Verwacht niet dat de game het vetst word van het vetst want dan kun je inderdaad teleurgesteld worden zoals we bij meerdere spellen gezien hebben. Sommige waren teleurgesteld in Fable maar ik verwachte er minder van dus vond ik hem wel leuk.
     
  8. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Amen :).





    Maar het is gewoon veel te leuk om er nou al over te spammen :p;)
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2004
  9. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    Lees je eigen post nou nog eens goed door en ga dan nog ff nadenken over wat je zojuist heb gepost :{
     
  10. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Och volgens mij gaat dat ongeveer altijd zo hier op xbw. De game wordt door de leden ontzettend gehyped, vervolgens komen er reviews binnen die lager zijn als een tien en dan is de reviewer ineens een sneue fanboy. En vervolgens spelen ze het en dan zien ze in dat de reviewer vaak wel gelijk heeft.

    We weten nou 2 reviewcijfer een 9.3 en een 9.7, dit zijn gewoon hele mooie cijfers. Maar of ze terecht zijn kan je nu niet beoordelen, dus ga niet op de reviewers af zitten geven.
     
  11. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er mis met een 9.3 :{. Vind ik een behoorlijk cijfer hoor.
     
  12. JanKost

    JanKost Console Freak!

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    1
    Tjonge jonge jonge. Geef mij (lees ons) 1 reden waarom halo 2 een 10 moet krijgen???
    Alleen omdat het het Halo 2 heet? Ik dacht het niet! Een 9.3 of 9.7, whatever het spel ook krijgt is gewoon goed. Voor elk ander spel zouden jullie het een OK cijfer vinden, maar omdat Halo 2 heilig is, mag dat niet lager dan een 10 krijgen. Echt bullshit. Het spel is heel goed, dat duidt het cijfer wel aan, maar een 10 staat voor perfect, en dat is geen enkel spel. ZELFS NIET HALO 2.
     
  13. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha lol kijk eens wat je zelf typt! Wat een lol je geeft duidelijk aan dat JIJ de fanboy bent :{ _0/
     
  14. zerocoolnl

    zerocoolnl Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
  15. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
  16. Asmo

    Asmo Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind t filmpje eigenlijk wel meevallen....
     
  17. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Een 10 zou toch niet kunnen.

    Dat zou betekenen dat de Xbox aan zijn max zit, en er nooit meer een beter spel zou komen!
     
  18. Asmo

    Asmo Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk wel. Die 10 geldt voor dit moment, dus dan zou halo2 op het moment dat ie gereviewed werd een 10 waard zijn. Maar een aantal maanden later niet meer.
     
  19. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Heb je de game gespeeld? Nou dan!!!

    Een 9,3 is een hartstikke mooie score. De tijd dat de PU aan elke game een 9 gaf ligt allang achter ons. Bij een 9,5 was je zeker dik tevreden geweest?
     
  20. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Komt er op neer dat er ruimte blijft voor verbetering, en dat is juist goed!

    Is het niet de game die nog verbeterd kan worden dan is het wel de manier waarop de game gebruik maakt van de console!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina