1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2: Geruchten en feiten deel 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 14 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. soulhunter

    soulhunter Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelf had ik een cijfer als een 9.5 verwacht aangezien dat volgens de pu een almost perfect game is. NG had een 9.6 dus die gaat met de eer strijken en dat had ik eigenlijk van halo 2 ook verwacht.

    Ik vind dat een 9.3 heel hoog is maar het niet de hype waar maakt. Dan had het 9.5+ moeten zijn aangezien de echte top games die score eigenlijk alleen krijgen. En dat heeft halo 2 dus niet, dat is wel balen. :{

    Ben wel benieuwd of gta sa de vorige delen qua cijfer overtreft.
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2004
  2. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Het weghalen van de co-online optie zal waarschijnlijk wat punten hebben gekost. Je behoort een game namelijk altijd te beoordelen op wat het pretendeert te zijn.
     
  3. soulhunter

    soulhunter Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen ze dat niet als update/download content uitgeven dan?
     
  4. Asmo

    Asmo Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Kerel, loop je nou serieus te zeuren om 0.2 punt?!?!? Als ie 0.2 punt hoger was geweest was je wel tevreden geweest? T R I E S T! Het gaat er toch om wat je er zelf van vindt ofniet dan? Die 9.3 moet voor jou slechts een indicatie zijn.
     
  5. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Mensen loop nou niet te piepen!

    Cijfers die in previews gegeven worden zijn altijd persoonlijk!

    Er zijn hoge cijfers gegeven voor Fable, terwijl er mensen waren die het spel vonden tegenvallen.
    En dat alles terwijl er ook spellen zijn die in previews worden afgekraakt en in werkelijkheid echt een 9,3 verdienen.

    Dus wacht maar gewoon tot november en oordeel zelf!
     
  6. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Jij hebt de game al gespeeld? Hoe is de SP? Hoe is het verhaal? Hoe is het on-line gebeuren?

    Echt waar.... :{
     
  7. soulhunter

    soulhunter Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem uiteraard nog niet gespeeld. Misschien wel een beetje teveel mierenneuken over het cijfer |:- , maar heb net de review van gta sa gelezen (ign) en dan valt een 9.3 voor THE GAME tegen, kotor had namelijk ook een 9.3 en daar rammelde nog best veel dingen aan.

    Ik zie het op 11 nov. wel.
     
  8. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Hij zegt toch dat hij het VERWACHT heeft dat ie dat zou krijgen, iets dat ik ook VERWACHT had dat halo 2 zou krijgen na al die hype van magazines, gamers, microsoft en bungie. Serieus ik zeg niet dat een 9.3 niet hoog is maar ik had verwacht en gehoopt dat hij hoger zou krijgen. Het is halo 2 in godsnaam waar we over praten. DE game waar ik al drie jaar op wacht.
     
  9. soulhunter

    soulhunter Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben het eens met Nilamo. Maar hopelijk gaan ze nog veel doen met download content, het liefste de co-op online.
     
  10. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Geweldig dit... Alles wat er nu wordt gevraagd en besproken is ongeveer 5 tot 10 pagina's terug al uitgebreid aan bod geweest. Is eindelijk het gezeik over dat PU cijfer voorbij, begint een of andere Xeon dat het een stel "FAKING FANBOYS" zijn. Lopen een stel rare mensen hier rond maargoed.

    @ Soulhunter, in de review van OXM stond dat er vrijwel direct na de release van Halo 2, nieuwe content zou komen. Dus verwacht een aantal MP maps die misschien wel te groot werden om op één schijfje te persen.
     
  11. guAsTo

    guAsTo Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    3
    jah, het maakt mij niet uit. ik koop het spel puur om de single player want ik heb toch geen xb live
    maar de single player vond ik bij halo (1) dik in orde, dus halo 2 zal mijn geld ook wel waard zijn :D
     
  12. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Oke dan stopen we hier.

    Pu geeft het spel een 9,3. En dat is dat. Misschien vind ik het spel zelfs wel slechter of beter dan een 9,3 maar de Pu vond het een 9,3. Basta!
     
  13. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Wie heeft de PU al gezelen? Wie weet wat hun argumenten zijn? Bijna niemand! Er is hier een persoon geweest die van zijn buurman gehoord heeft dat de game een 93 kreeg. Waar lullen we nou over?

    Maar goed. Net de commercial gezien... STRAK!
     
  14. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de reclame een beetje faggy:9
    Ik weet niet wat het is met de xbox commercials, maar ik vind ze altijd maar een beetje poezig en niet zo strak als die van PS2. PS2 laat met hun commercials goed zien dat ze "cool",ookwel tof zijn. Xbox laat meer zien dat ze eindelijk weer eens een crappy reclame hebben gemaakt.

    Ik hoop ook niet dat ze het weer gaan vertalen naar het Nederlands, net zoals met Fable. "Voor elke keuze een gevolg" klinkt toch een stuk minder mooi dan in het Engels. Stel je voor dat die hele Halo 2 reclame wordt gedubt:p
     
  15. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat een gezeik om een cijfer. Niemand hier heeft m gespeeld (de volledige en niet die franse beta) en lopen te huilen om een 9.3...
     
  16. Lchero

    Lchero Lchero

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou echt super lache zijn ja :D :D

    Benieuwd hoe gaar de stem van de prophet zou zijn dan 8)
     
  17. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Gast ga er alsjeblieft niet weer over beginnen. We hebben het net afgerond.
    Kijk gewoon reclames en wacht af tot 11 november tot je 'm lekker kan spelen.


    Ik zou dan kiezen voor Carlo Boszhard als de Prophet en Beau van Erven Doorens als MC :), dan zou ik gewoon direct mijn pre-order intrekken.
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2004
  18. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Gast, als ik een reactie er op wil geven doe ik dat en hoef je niet op te gaan lopen zeiken.

    Die engelse versie die op nForce staat is niet een engelse versie. Tis 1 of andere flauwe grap van mensen en hij is gewoon frans dus wees maar niet bang :)

    Beter zit die ATV er gewoon in want dat leek me nou echt handig omdat ie veel minder breed is en, lijkt me dan, sneller.
     
  19. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Punten zeggen helemaal niks. Het is wel leuk om te weten dat andere mensen bijvoorbeeld ook vinden dat Halo2 een supergame is en dat je dat terugziet in een punt uit een magazine.

    Persoonlijk vind ik dat er nog geen blad is dat een goed puntensysteem hanteert en daarom moet je ook niet met punten achter de komma werken. Hoe wil je alle games gelijk bekritiseren als er nog een heleboel andere factoren zijn die meespelen waar geen rekening mee wordt gehouden?
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2004
  20. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Zowieso vindt k dat je een reviewer moet kennen als je wilt weten of je het met hem eens bent of niet, en daarom moet je ene blad niet een keer kopen maar meerdere malen. K heb een abbo op pu en k lees verder reviews op t net (ook al vind k ze op deze site van redelijk laag niveau, slechts mijn mening).

    Btw k weet dat hier al 1000 post over zijn geplaatst maar mn explorer doet gefokked dus wil k t nu ff vragen voor de zkerheid. Die co-op kwam er tog wel in?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina