1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2: Geruchten en feiten deel 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 14 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Pffffffffffff, Ik heb net de Halo 2 reclame gezien !!!
    Jezus, wat is die slecht !
    je ziet aleen maar oude beelden en met het Video Edit programma wat ik thuis heb zou ik em bijna precies kunnen na maken !
    Wat een bagger.....of hij is fake......had em van GameSpy
     
  2. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Man, ik kijk nu al 3 dagen elke 2 uur op gamerankings, maar eht w88 wordt beloond: De eerste echte Halo 2 review! Een 97, kijk, dat zijn nog is cijfers!

    http://www.gamerankings.com/htmlpages2/562116.asp

    Het is het cijfer van OXM (usa), dus lezen kun je hem niet. Maar dat blad is iig te vertrouwen.
     
  3. stefano

    stefano Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    rachet and klank heeft 100% gek bij gamerankings :confused::confused:
     
  4. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Nee, R&C heeft op dit moment een score van 100% op basis van twee reviews. Maar wat heeft dit verder met Halo 2 te maken? Zo'n eindoordeel is gebaseerd op de game zelf en heeft niets te maken met andere games. Het slaat dus werkelijk waar nergens op dat sommigen hier dan ook games gaan lopen vergelijken. Jaloers ofzo omdat een compleet andere game op een andere console een hoger cijfer kreeg? Wat een onzin.

    Ik wou echt dat ze reviewcijfers overal zouden afschaffen. Dan zouden threads hier ook niet meer verpest worden met geruzie over cijfertjes :{
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2004
  5. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0

    Uh, ie staat al een kleine week in deze thread, je kan hem wel lezen want een paar pagina's terug staat de link naar de scans.
     
  6. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    als je iets weet over de maps, bijvoorbeeld welke erin zitten allemaal, mag je dat dab tog zeggen? Want er is hier een discussie over welke oude maps erin zitten. Ik heb t niet gespeeld, maar weet wel welke maps erin zitten van een vriend....
     
  7. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu overdrijf je een beetje imo. Hij vindt het alleen een beetje vreemd dat dat spel een 10 heeft, misschien heeft ie niet gezien dat er nog maar 2 reviews zijn. Het is eerder een constatering dan een vergelijking van hem

    En wat ben ik blij dat er cijfers worden gegeven. Dan weet ik tenminste wat ik koop. Zo kijk ik gewoon altijd ff op gamerankings en mits het mijn smaak is en boven de 90% krijgt koop ik het en is (op panzer dragen ortha na) nog geen miskoop geweest
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2004
  8. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Misschien, maar als je kijkt naar het verloop van de discussie van de laatste tig aantal pagina's leek het me eerder logisch dat hij gewoon verontwaardigd reageerde op het feit dat die game een hoger cijfer kreeg dan Halo 2. Net zoals anderen bijv. oudere games als Metroid Prime of KOTOR erbij haalden die ook een hoger eindcijfer kregen in bijv. bladen als de PU.

    Het blijft echter totale onzin om er op die manier tegenaan te kijken ;)

    Sorry hoor, maar als je wilt weten of een game iets voor je is dan lees je gewoon de reviews en bepaal je aan de hand daarvan en de opgegeven plus-en minpunten of de game je wat lijkt. Je gaat je toch niet blindstaren op een eindcijfer zeker, want dan ben je imo echt dom bezig.
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2004
  9. solo-superior

    solo-superior ruil nooit met shloo

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    laat maar:)
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2004
  10. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt ik vind die reclame best dom weetje wat MC zegt:'I need a weapon". Waar slaat dat op
     
  11. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Das stoer 8).

    Ik vind de reclame opzich wel vet... wat is er mis mee?
     
  12. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Weet je al hoe lang we weten dat hij dat zegt?

    Nee?

    Ow....
     
  13. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Iets boeiends in?
    Edit: o_0 deze shit is leaked vriend. Zou maar snel je post aanpassen
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2004
  14. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Dat ie moeilijk die Covenant invasie in met z'n blote vuisten (of handschoenen, whatever) te lijf kan gaan?

    :cool:
     
  15. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik het helemaal niet met je eens. Ten eerste is een eindecijfer een afweging tussen + en - punten. Als een spel bijv. gem. een 9.5 krijgt dan weet je toch al dat er heel weinig minpunten zijn. Wel kijk ik wat voor een soort spel het is natuurlijk zo geef ik de voorkeur aan realistische racespellen boven arcade spellen. Wat ik vroeger deed was een spel kopen aan de hand van 1 review (PU) ie ik dan heel goed doorlas en toen had ik er zo wel eens een miskoop bij zitten. Puur omdat zijn mening niet met ie van mij overeenkwam. Zo vindt de één de besturing goed en de andere weer slecht.

    Ik weet nog dat Star wars een 94% had op gamerankings. Ik las toen een paar reviews en het leek me niks zo'n rpg. Ik had hem toch gekocht puur omdat het zulke goede cijfers kreeg. Na een tijdje vond ik het spel helemaal top.

    Maarja, je kunt het wel een domme manier vinden maar voor mij blijkt het te werken en daar gaat het om, dus dom is het zeker niet _0/
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2004
  16. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Hmm, ik denk dat ik een andere reclam eheb gezien...in die van mij komt die tekst helemaal niet voor.... 8)
     
  17. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Oh sorry ik kan het allemaal niet meer bijhouden, deze htread gaat wel heel snel. Het wordt tijd voor een subforum denk. Gamerankings heeft hem er btw pas net opgezet.
     
  18. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Em, kan iemand me ff een link naar de reclame geven ?!
     
  19. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
  20. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb dus echt een andere raclame gezien !!!!!
    Deze owned !!!!!!!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina