1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2: Geruchten en feiten deel 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 14 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    Co Op via System Link zit er NIET in. Multiplayer via System Link (LAN) WEL
     
  2. sirky

    sirky Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    pluspunten: een Oscar voor het verhaal / meeslepen muziek / haast perfecte gameplay

    minpunten: geen nieuwe Halo binnen de 2 jaar

    scores (uitgediept):
    graphics: 18/20
    geluid: 19/20
    value: 9/10
    gameplay: 49/50

    over het algemeen ben ik zeer te spreken over GUNK. Ze geven niet altijd hoge cijfers en de reviews zijn vrij degelijk. Maar het is nog een jong blad en moet nog wa groeien. Ma ze hebben wel de eerste review vn HALO2 en dat is dus ook al de moeite :)
     
  3. Epiph

    Epiph Active Member

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    als je system link doet kan je wel co op doen :{
     
  4. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Niet. Co-op werkt net zoals in Halo1. 1 Xbox, 1 tv, 2 controllers.

    Beetje jammer dat ze een minpunt noemen dat het niet binnen 2 jaar uitkwam xD
     
  5. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    Als Minpunt bedoelen ze dat we een opvolger van Halo 2, een Halo 3 of Halo RPG, Sim, whatever, niet binnen 2 jaar zullen gaan zien. Dat minpunt kun je dus eigelijk zien als een pluspunt, de game is zo gaaf dat je meer wilt.
     
  6. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    AAArg, precies als halo2 uitkomt ben k op excursie :p. En k wacht ff op de Power Unlimited review, is halo2 btw al gerieved door ign en zo?
     
  7. sirky

    sirky Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    dat klopt, om het letterlijk te zeggen zoals het er staat: 'bungie gaat met vakantie, dus de komende twee jaar geen Halo'

    voor de rest heeft de reviewer het vooral over de grote afwisseling in het spel, dit zowel op het gebied van grafiek als tactiek (gameplay). voorbeeldje: 'sommige leveles staan krom van de ongelooflijk snelle actie en een overdrive aan kogels, maar twee minuten later sta je te genieten van een 200 m hoge waterval, terwijl je wegdroomt van de prachtige achtergrondmuziek'
     
  8. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig zegt hij niks over het eind :D

    Is het trouwens het hoogste cijfer in deze editie van het blad? Of wist GTA: San Andreas, Half-Life 2, heck, KillZone een hoger cijfer te scoren?
     
  9. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand waar je de Halo 2 Soundtrack kunt bestellen via internet?
    - maar ik wil geen gebruik maken van Credit Card!
     
  10. sirky

    sirky Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    dat was het hoogste cijfer van dit nummer. Maar geen één van de vernoemde titels staat erbij (wel previews van GTA SA en Killzone). Om toch wat te kunnen vergelijken met andere scores uit het blad: fable 89%, NfSU2 90%, Ghost Recon2 84%, Fight Club 53%, Outrun2 65%, Urbz 79%, LotR 3rdAge 88% en Men of Valor 79%. ook enkele PS2-toppers op platformgebied (Ratchet&Clank3, Jak3 en Sly2) worden besproken. 't is ma da ge het weet. ;)
     
  11. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt ;)

    Wat betreft de Halo 2 Soundtrack, ik heb hem enkel nog bij Amazon.com gezien en dat is met Credit Card bestellen. Proxis.be heeft echter wel de soundtrack van Halo 1, dus verwacht na de release ook de Soundtrack van Halo 2 op Proxis
     
  12. simmertje

    simmertje Noessoes

    Berichten:
    736
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je bij de MediaMarkt Halo 2 reserveren? Dan ga ik dat dan ook maar doen binnenkort.
     
  13. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben gta sa op de cover als ze een halo2 review hebben? lol
    Bedankt voor het melden :) alleen weet je wel zeker dat het gta sa is http://www.gunk.be/site/files/magazine/200410/cover_200410.jpg
     
  14. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    IGN heeft begin November een review. Paar dagen nog.
     
  15. sirky

    sirky Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    in mijn eerste post heb ik duidelijk gezegd dat het om het nummer met GTA SA op de cover ging, het nr 8 nov2004, dit is de vorige versie (07-okt2004). dit zie je als je rechts vanboven kijkt. nr8 ligt pas vanaf vandaag in de winkel (site is nog niet geupdated blijkbaar;))
     
  16. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah ok, nu snap ik het :) Ze lopen met de covers dus eigenlijk een maand vooruit bij dat blad :+
     
  17. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, daar haal ik em ook ;)
    maar ik verw8 minder van deze soundtrack dan bij deel 1, want hier zitten weer vervelende artiesten bij > incubus :mad: :eek:
     
  18. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Incubus is koel :cool: :).
     
  19. simmertje

    simmertje Noessoes

    Berichten:
    736
    Leuk Bevonden:
    0
    Incubus is juist geweldig! _O_
     
  20. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    Elke cd heeft wel z`n goeie en slechte nummers...maar gelukkig zitten de nummers van de artiesten niet in het spel zelf *)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina