Geachte heer/mevrouw,
U heeft bij ons de Limited Edition van Halo 2 besteld. Helaas weigert Microsoft ons dit product te leveren, vanwege onze lage prijs. Echter bestaat de kans dat onze leverancier ondanks dit feit ons toch nog een aantal exemplaren gaat leveren. Hoeveel dit er zijn kunnen wij op het moment niet zeggen en wanneer we het wel zullen weten is helaas ook nog niet bekend. Er bestaat dus een zeer grote kans dat wij u het spel niet kunnen uitleveren op 11 november. In dat geval zijn wij genoodzaakt uw bestelling te annuleren. Er zijn een aantal opties mogelijk:
- U annuleert de bestelling en krijgt het volledige bedrag teruggestort op uw rekening.
- U zet uw bestelling om naar de normale versie van Halo 2. Het prijsverschil krijgt u teruggestort op uw rekening.
- U zet uw bestelling om naar een ander spel uit ons assortiment, prijsverschillen worden hierbij verrekend.
Wij verzoeken u NIET te antwoorden op deze mail (dit in verband met de enorme hoeveelheid bestellingen van dit product), maar uw keuze aan te geven op
http://www.gcshop.nl/halo2.php of te wachten tot definitief uitsluitsel. Zodra we een definitieve hoeveelheid weten zult u (als u uw bestelling nog niet geannuleerd heeft) worden gemaild of u in aanmerking komt voor een exemplaar. Mocht u enige problemen ondervinden met het formulier, of heeft u vragen die niet met behulp van het formulier kunnen worden beantwoord, dan kunt u uiteraard wel mailen.
Wij vinden het erg spijtig dat we zo vlak voor de releasedatum pas te horen hebben gekregen dat we uw bestelling waarschijnlijk niet door kunnen laten gaan. Voor een complete uitleg kunt u terecht op
http://www.gamecom.nl/rant/302. Wij vinden het erg vervelend en willen hierbij onze welgemeende excuses aanbieden.
Met vriendelijke groet,
Thijs Hoogstraten
Klik om te vergroten...