1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2: Geruchten en feiten deel 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 14 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    al gepost :)
     
  2. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    Dezelfde vijanden? Veel dezelfde wapens? Wat zijn dat nou weer voor BS-regels, je kunt toch niet opeens een heel arsenaal aan nieuwe Covenant rassen toevoegen, dat zouden fans van het verhaal en de boeken echt niet piken. Daarnaast de wapens? Pff, de game speelt zich binnen een half jaar na Halo 1 af, in die tussentijd kunnen er toch niet nieuwe wapens zijn gemaakt?
    Halo 2's gameplay met wapens en voertuigen is perfect afgesteld om het gebalanceerd te houden. Argh, ik heb soms zo'n hekel aan het blad, de onderschriften van Ed zijn erg leuk, maar de meningen zijn soms zo raar. Neem bijvoorbeeld de review van Yager, dat was een of ander dronken gebrabbel, leuk jah, maar naar dat gebrabbel luistert wel de halve game community van Nederland, die doen precies wat de PU jou oplegt.
     
  3. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Tja, dat heb je met een vervolg. Als je naar een Star Wars film kijkt ga je toch ook niet zeuren dat het dezelfde karakters en vijanden zijn als in de andere films voorkomen. |:-

    Hebben ze ook nog wat op te merken over de gameplay of iets dergelijks?
     
  4. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Tsja, als een game heel goed is, is het moeilijk om minpunten te vinden en dan krijg je dit soort dingen. Maakt niet uit, want het is wel deja vu van fantastische gameplay, en daar is niks mis mee :)
     
  5. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0

    Een beetje slappe argumenten idd. Iig te slap om er 0.7 punt af te halen. Vind het ook raar waarom Jan hem niet weer reviewed, dan kan je het tenminste een beetje vergelijken met halo
     
  6. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Meneer de postbode O-) .....SCHIET OP MET MIJN PU!!!

    Achjah...als ik het zo hoor is de gameplay goed. En omdat ik Halo1 al geweldig vond met de goeie oude covenants en wapens, zal ik die deja vu niet erg vinden. :) [ik kan niet meer wachten!]
     
  7. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Wie heeft hem dan wel gereviewed? Jurjen? :+

    Jan, denk ik?
     
  8. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Jan, JJ en Jeroen.

    Edit: Zij mochten hem tenminste spelen. Maar de Xbox-man is denk ik JJ. Jan doet héél veel PC.
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2004
  9. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Die andere hebben Halo ook zoveel gespeeld dus die kunnen net zo goed de review schrijven. Dat ze zeiken over nieuwe wapens enzo maakt mij niks uit want je ziet in Wereld Oorlog 2 spellen ook alleen maar dezelfde wapens. Dit is een oorlog in de toekomst en Halo 2 speelt zich niet zo lang na Halo 1 dus het zou raar zijn als ze dan sommige wapens niet meer gebruiken en juist heel veel nieuwe wapens. Maar ja ik denk dat de pu anders niks te zeiken had :+
     
  10. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Hier kun je Slurpee wallpapers downloaden. (Damn ik wil ook een Slurpee) en een 339 SFX player met 50 Halo 2 sound clips.
     
  11. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke dan, dacht dat Jan er dit keer niet bij was. En WHat, ik bedoelde meer dat je de cijfers dan niet kan vergelijken
     
  12. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Die wallpapers zijn lache _O_ en ik ben nu die SFX Player aan het downlooien :).

    /edit: die SFX Player is opzich best grappig... niets speciaals, maar wel aardig.
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2004
  13. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik Heb Mijn Pu Nog Niet Binnen :'-(.
     
  14. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben daarnet trouwens alle winkels afgegaan en ze hadden nog nergens de nieuwe PU :mad: alleen maar de oude van Oktober...
     
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    De nieuwe PU komt pas op maandag in de winkels , alleen de abonnees krijgen hem vandaag of morgen
     
  16. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm vaag, ik meen me toch te herrineren dat winkels em altijd op Do/Vr binnenkrijgen :confused:.
     
  17. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    ze liggen al bij de FRS
    ik heb hem hier al liggen.
    ik ga hem zo lezen
    ikhoop dat er geen spoilers in staan
     
  18. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Krijg m morgen pas door de bus :mad:
     
  19. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, thanks :).
     
  20. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina