1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2: Geruchten en feiten deel 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 14 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    en de readshop. en bij c1000
     
  2. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Verdomme! Hoe kan het nou dat ze 'em hier nog nergens verkopen :confused:. Ik ben bij 4 winkels geweest en overal lag nog de oude PU... :mad:
     
  3. Unhooked

    Unhooked Adrenaline driven

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    In de review van de PU stond niks wat nog niet bekent was en is niet erg bijzonder. Het enige wat ik nog niet wist (is misschien al lang bekent) is:

    Dat je de singleplayer niet alleen als MC speelt (uiteraad wel het grootste deel)

    Daarnaast zijn de screens allemaal uit de MP
     
  4. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    mja naar het schijnt speel je ook een stuk met
    de covenant
     
  5. The Outsider

    The Outsider Know your damn role!

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand niet effe de review van halo2 scannen...:)?
     
  6. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    Wel vreemd dat Halo2 in de PU 0,7 punten aftrek krijgt omdat ie niet revolutionair zou zijn. De PS2 versie van PES4 krijgt ondanks het ontbreken van online multieplayer wel gewoon een 9,5. Uit deze review wordt mij totaal niet duidelijk wat er dan wel revolutionair is aan PES4.
     
  7. DriesM

    DriesM Active Member

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie wel of ik Halo 2 koop.. Geen bots gvd, wat een gemiste kans.
     
  8. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2004
  9. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat het niet mag (het blad is ook in Nederland te koop).


    EDIT/ Het is wel belachelijk dat er bij PES4, het vierde deel in een voelbalreeks niet wordt geklaagt over weinig revolutie in de gameplay.

    Wat HALO2 betreft, als je de sequel bent van HALO heb je geen meer revolutie nodig, maar evolutie.
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2004
  10. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    PES4 scans van de PU zijn ook gepost dus dit mag dan ook wel denk. Daar heb je idd een punt geen echt idee. Maar ja skate de footbalfreak heeft pes4 gereviewd he en dan heeft ie iets minder kritiek.
     
  11. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan je vertellen dat je niks mist. Ik begrijp wel dat je hem wilt lezen maar het komt erop neer dat ze het een goed spel vinden dus maar er zijn weinig vernieuwingen, maarja dit is hiervoor al verteld. Ook een hele goede quote;
    EEN SPEL DAT IEDERE XBOX GAMER IN ZIJN COLLECTIE MOET HEBBEN, wow hoe komen ze er toch op 8)
     
  12. The Outsider

    The Outsider Know your damn role!

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Elke metroid/mario/zelda zijn bijna altijd hetzelfde en toch scoren ze heel hoog. Komt natuurlijk, omdat de gameplay in orde is. Maar een revolutie..hell no.

    Dat een voetbalgame hoger scoort dan halo2, ach ja fan guy's bestaan er nog :+. Cijfers zeggen niks, want het is nog altijd een mening van iemand anders....
     
  13. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
  14. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0

    hoezo zou een voetbalspel niet hoger mogen scoren?!!
    WTF denk jij, er zijn zoveel mensen die voetbal als hun leven zien.
    En als er dan een perfecte game van word gemaakt snap ik niet dat ie geen 10 heeft gekregen.
    Kijk jij alleen maar naar je eigen interreses ofzo.
    En dan nog je kan geen game zo beoordelen zoals jij eigenluk zegt...Dus halo2 krijgt eeen 9.3 wtf dan zou pes4 lager moeten scoren.
    Het zijn games van een verschillend gerne! Die je op andere aspecten moet beoordelen!~ito
     
  15. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    vreemd, toen Online gamen via console alleen nog op de DreamCast mogelijk was voelde ik me altijd zo' noob als ik het tegen Bots opnam.
    zal wel aan mij liggen....

    Zeur by the way niet zo over het cijfer van de PU.
    Het gaat in een review om de mening van een gamer, toon dan ff wat respect tegenover diegene zijn mening (weet niet wie de game reviewde! Jan? J.J. ?)
    Als ze vinden dat Halo 2 een 9.3 waard en PES4 9.5, dan heeft PES4 waarschijnlijk meer voor het voetbal-genre betekend dan Halo 2 voor het FPS-gerne ofzo...je moet nou eenmaal geen appels met peren gaan vergelijken !
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2004
  16. The Outsider

    The Outsider Know your damn role!

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou ik al effe uitleggen...
    Alsof pes4 zoveel veranderingen heeft ten opzichte van pes3. Nee, kleine verandering hier, kleine verandering daar, grafisch iets beter. Zo gaat dat jaar in jaar uit, met voetbal/rugby enz. games is dat ook. Dan klopt die cijfer niet he..Voetbal vind ik wel leuk, multiplayer dan. Ik zeg alleen maar, dat er bij pu een paar fanboys lopen :+. Haha, je hoeft je niet zo op te fokken, it's just A game...

    En nu weer ontopic:).
     
  17. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar pro evo is wel wat anders dan de jaarlijkse update van fifa of madden.
    En in de pu word ook geschreven dat halo2 niet revolutionair zou zijn, niet dat ik dat meteen van hun aanneem maar dan nog.
    Ik zelf w8 meer op pes4 omdat al lang geen super goede voetbalgame heb gespeelt en ik met psv de CL wil winnen :)
     
  18. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond de Halo2 review ook niet geweldig. Over de SP hebben ze nog niets gezegd! Niet dat dat erg veel boeit, maar toch. Maar een 93 is best aardig, toch?
     
  19. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    In dat geval hier met de scans :D
     
  20. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Zijn alleen maar oude screesnshots...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina