1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2: Geruchten en feiten deel 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 14 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DriesM

DriesM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is ook niet slim van Bungie. Nu weet niemand wat de singleplayer wordt. Straks is het echt suckie suckie.

2. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    De cijfers liegen er toch niet om! Het kan gewoon niet suckie suckie zijn!

3. KaleDop

KaleDop eW

Leuk Bevonden:
    0
    Niet echt dude!

4. DriesM

DriesM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, idd, heb net de review van de PU gelezen. singleplayer is idd niet sucky sucky. Ik denk dat ik hem wel koop, maar PES 4 gaat nog even voor.

5. Vogelund

Vogelund Luc Nilis

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie als lid van de PU het nr. al binnen, want ik heb 'm nog niet.

6. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is die 37/40 van Famitsu in verhouding hoog? (Ik lees dat blad namelijk nooit:))

7. DriesM

DriesM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die een gescande review van Halo 2 wilt, moet mij of elgee maar PM'en.

8. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Het is een Japans blad, dus ik lees het ook nooit. :) Maar aangezien het Japans is, en die lui helemaal niet gek zijn van de Xbox lijkt het me erg hoog. En ik geloof ook dat Famitsu een enorme reputatie heeft, maar dat weet ik niet zeker.

9. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat wist ik ook wel *). Daar zat ik ook aan te denken Japans, geen Xboxfans, geen FPS-fans, zal dus wel ontzettend hoog zijn.

10. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ja; maar je zei zo leuk dat je het niet las dus ik benadrukte even dat weinige van ons het zullen lezen. ;)
    Maar idd; daarom lijkt het me een heel hoog cijfer.

/edit Welke bladen in Nederland hebben btw al een Halo 2 review erin staan? (op de PU na..)

Laatst bewerkt: 30 okt 2004
  11. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dikke poep die PU, Die 93% geloof ik wel... of het nu 93,95 of 100 is daar zit opzich geen verschil in.
    Dat het niet revolutionair is kan er ook nog wel in, maar is Mario of Gran Turismo of welk spel dan ook, dat wel? dacht het niet..
    Gek dat het dan bij halo 2 word gezegt.

12. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    even een vraagje over dat filmpje wat ook op de mainpage staat, je ziet daar volgens mij weer een nieuwe HUD en als je het filmpje stil zet op 2:55 zie je een menu: xbox live custom game GAME SETUP en daaronder kun je kiezen voor switch to:co-op game. is dit filmpje zo oud of hebben ze het weer verandert?

13. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of je de Halo 2 review al hebt gelezen van de PU, maar ze bedoelen iets anders met dat vernieuwend dan jij denkt.
    Bij vernieuwend denkt iedereen aan revolutionair, maar bij de PU bedoelen ze dat er te weinig vernieuwingen zijn doorgevoerd in Halo ten opizchte van Halo.

Bijv. er zijn nog grotendeels dezelfde wapens aanwezig. Er zijn nog grotendeels dezelfde voertuigen aanwezig etc.
    Maar dat maakt allemaal niet uit als het gewoon goed is uitgewerkt, en dat is bij Halo 2 zeker het geval.

14. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    maar zoals al eerder is gezegt draait het om het verhaal en hoe kunnen er opeens compleet andere voertuigen zijn en andere wapens en andere tegenstanders?

15. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Met wapens heb ik altijd zo iets van wat heb je aan 100 wapens. Doe gewoon in elk genre zegmaar 1 gun en dan ist wel weer goed. Khoef niet 2 verschillende snipers of shotguns. Op voertuig gebied ben ik het wel mee eens, vind dat maar weinig nieuwe zooi in zit.

16. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  17. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Vreemd, oud is t ook niet echt, komt uit 22 augustus.

18. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    van waar het vraagteken? wat snap je niet?
    Dat je over xbox live coop kan spelen? das toch niet zo gek of bijzonder?

19. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    dat er co-op game bij staat, die was er toch uitgehaald op xbox live?

20. InfernoGamer

InfernoGamer ...

Leuk Bevonden:
    1
    het kan zijn dat ze er toen nog aan werkte, want 2 weken geleden was er een officieel bericht dat hij er niet in kwam.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina