1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2: Geruchten en feiten deel 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 14 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The Outsider

    The Outsider Know your damn role!

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me wel erg tegenstrijdig. Heb van een ******* screen gezien dat co-op ook in het menu van systemlink staat. Als je daar op drukt, dan is het gewoon splitscreen co-op......

    Microsoft heeft vorige week nog bevestigd, dat er geen co-op is voor live en systemlink.
     
  2. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    volgens mij is alleen de 4 player co-op eruit gehaald, dat zou te ingewikkeld worden met de AI ofzo, de 2 player zit er dacht ik gewoon nog in hoor, online en offline
     
  3. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    je gaat dan sowiezo naar splitscreen coop, kan alleen met 1 xbox met 2 spelers.
     
  4. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    http://download.microsoft.com/downl...o2_AlreadyHere_60s_Textless_1Mbps_640x480.wmv
    en
    http://download.microsoft.com/downl...6-a647-b3f2da348db2/Halo2_Multiplayer_2mb.wmv
    --> voor de mensen die de filmpjes willen opslaan (vind ik makkelijker, anders moet ie altijd laden als ik hem aan iemand wil tonen)

    _O_ Halo 2 gaat zo ownen. Ik kan niet wachten, hopelijk heeft Free Record Shop hem op tijd (ik moet hem in de winkel gaan halen, m'n moeder wil geen preorder meer na GCshop)
    Ik zie het logo-veranderen weer, en je kan je eigen content download maken (kijk bij halo 2 stats op xbw) maar dit filmpje doet me weer twijfelen. Kan je de logo's nu wijzigen, of kan je er zelf een maken? Als iemand dit zeker weet, tot in hoe verre kan je je eigen logo maken?

    Voor wie de trailer heeft gezien (het is geen heuze spoiler, maar ja)
    op 0:24 minuten (24 seconden dus :9) zie je een
    soort machine, dit geeft me eerlijk gezegd geen goed gevoel. Ik hoop dat dit niet een soort van "baas" word, want ondanks dat het een halo-covenant-structuur heeft, voelt het niet aan als halo, maar dat is dan weer mijn mening.
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2004
  5. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    LET OP!

    Co-op is alleen offline te spelen en niet op system-link
    Dus geen online co-op en ook geen system-link co-op.

    Aldus Bungie
     
  6. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Nog steeds is dat een argument van niks. Moeten ze bij het vervolg in een keer alle wapens veranderen? Waarom? En de auto's? Waarom? Dan zouden ze hetzelfde moeten hanteren bij GT en zeggen dat het nu geen auto's moeten zijn, maar vliegtuigen. |:-
    Het is een vervolg; en hij verschilt in deze opzichten:
    - Geheel nieuwe SP. (enorm verbeterde lokaties afgaande op de screens en trailers).
    - Enorm verbeterde graphs; nieuwe effecten etc.
    - Gameplay aanpassingen: bijv dual wielding, het hogere/verdere springen, Xbox Live!.

    En ga zo maar door; in mijn ogen dus 20 keer beter dan de opvolg games van andere series die de PU wel vernieuwend vind. Die lui zijn gewoon irrelevant en onproffesioneel bezig.
     
  7. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0

    Dit is wat info over die spin (uit de PU). Geen spoiler ofzo, maar misschien wil iemand het niet te weten komen
    Het is een AT-AT walker en is (waarschijnlijk) geen boss
     
  8. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij heet het geen AT-AT hoor... Maar gebruiken ze die naam als een vergelijking ;)

    BTW die 93 van Halo2 gaat waarschijnlijk hoger worden als ze de game ook op XBox Live hebben gespeeld. Doen ze wel vaker.
     
  9. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    |:- van me :+
    Wat betekend AT-AT dan?
     
  10. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    AT-AT
    --> typ het eens in in google.
    Het is een voertuig uit star wars
     
  11. halo nerd

    halo nerd i like halo

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    als we in halo2 ineens eindbazen krijgen zou ik dat best wel gaar vinden

    kijk hijs best cool als dat ding ineens aan komt lopen en dat je hem dan of kan slopen of gewoon vluchten met je wathog maar ik hoop nie dat het zo is van hij komt je schiet hem dood en je hebt het level uit als ik dar krijg word ik para want dan is het net of ik zoon oud verfucked spel zit te spelen
     
  12. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien de vergelijking misschien al spoiler is...
    Een AT-AT walker is zo'n looptank uit Star Wars: The Empire Strikes Back op de planeer Hoth.
     
  13. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    In de PU staat dat het bijna een level op zich is omdat je erin moet en daar weer shootouts gaat krijgen:)
     
  14. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja klopt ook wel, maar dan nog. Het punt vind ik ook gewoon prima hoor.
    Maar vind het alleen gek, dat bij Halo 2 dit wel word gezegt, maar bij Mario 33022 dit eigenlijk niet word vermeld.
     
  15. obi-wan

    obi-wan THEY TOOK YOUR JOB!!

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet nie of het al gepost is, maar op de halo2.com site staan waar eerst die wachtwoord dingen stonden, nu filmpjes (de reclame en nog een vaag ding) en screensavers.
     
  16. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie het nu voor het eerst, bedankt dus.
    Vette screensavers
     
  17. halo nerd

    halo nerd i like halo

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    ja die oranje screen saver is cool
     
  18. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Kan iemand misschien uitleggen hoe ik bij de Screen Savers kom? Wat een gigantische k*t site zeg xD
     
  19. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet een van jullie of je de Halo 2 Soundtrack kunt bestellen bij Bol.com?
    Ik wil deze soundtrack erg graag..maar heb geen zin om m`n CC te gebruiken.
     
  20. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Cortana is echt de beste/meest intelligente AI ooit :eek: Ze verandert zelfs van kapsel!

    Halo (1)

    [​IMG]

    Halo 2

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina