1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2: Geruchten en feiten deel 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 14 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, zo ken ik er ook een paar :9 Best geinig die fanboys, terwijl een er van op de koop toe elke avond bij me halo kwam spelen, tot we het een paar keer uit hadden :+

    Ik kan echt neit meer wachten 8) Wel erg irritant als je niet eens zeker weet dat je hem gaat hebben. Ik hoop dat FRS hem binnenheeft en ze nog niet uitverkocht zijn (tja, dat heb je met een moeder dat niet wil dat je preordered, na dat gcshop geval), ik hoop mat dat ze niet uitverkocht zijn...
    "Cuz that would make me angry, and when i get angry, my pistol gets upset, and when my pistol gets upset, people DIIEEEEE"
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2004
  2. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Fanboys zijn een plaag
    Ze groeien niet gestaag
    Alleen hun console is goed
    Straks proeven ze hun bloed
     
  3. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Is toch niet te geloven, de winkels hebben m binnen en boem de complete versie staat op internet... Gaat echt onwijs snel...
     
  4. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    De complete versie stond op internet voordat die bij de winkels was ;)
     
  5. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben benieuwd of de Nederlandse winkels hem al binnen hebben. Want misschien dat de winkel waar ik hem besteld heb hem wel eerder wil/gaat verkopen. Maar ik wacht gewoon hun telefoontje af ^^ Heb het deze week toch te druk met school =P
     
  6. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Reken er maar niet op dat je em eerder krijgt, misschien een dagje hooguit.
    Ik ben ook druk met school dus van mij hoeft ie ook helemaal niet eerder te komen :9
     
  7. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Piraterij, Stelletje dieven. Niet tof dat het al uit is en je het al krijgen kan. Verpest het gevoel van 'Ik ben Halo aan het spelen en met miljoenen andere het verhaal ontdekken'. Nu weten de meeste het al.
     
  8. NLJohnny Cage

    NLJohnny Cage Drunkn Munky

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    0
    Is echt klote, kom Halo 2 donderdag uit, heb ik lange dag op school, vrijdag dagje uit met school, en die avond openavonden ROC, dat geld ook voor Zaterdag, dan heb ik zondag vrije dag om Halo 2 te doen, en dan de weken daarna, stage elke dag van 9 uur tot 6 uur, vind ik toch best wel klote, kan ik geen eens relaxt ff halo 2 uitproberen (komt er ook nog eens sport en muziek les in de avonden bij) Dat zuigt enorm
     
  9. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    lol, ik heb hetzelfde probleem.

    • Donderdag heb ik een lange schooldag.
    • Vrijdag idem.
    • Zaterdag de ganze dag werken.
    • Zondag naar de HCC Beurs.
     
  10. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb een zelfde soort probleem. (iets minder though ;)). Maar donderdag heb ik een akelig lange dag op school (met een zooi tussenuren :eek:!), en vrijdag heb ik met mijn stomme kop 2 uur rijles ingeplant. (hoef dan wel maar 2 uur naar school.)
    Maar ik meldt me donderdag rond een uur of 1 gewoon ziek, en ga dan naar huis om vervolgens tot diep in de nacht Halo 2 te spelen op Live!. :)

    Weet iemand btw al iets over het stats systeem op Live? Kan je het bijv zelf resetten?
     
  11. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    jongens, geloof mij nou; jullie hebben een luizenleven.

    wacht maar totdat je uit school komt en echt gaat werken, dan zal je me gelijk geven.
     
  12. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is juist het omgekeerde bij mij. Donderdag maar 4 uur en een tussenuur, heb ik elke dag vanwege 2 uur vast per dag studiehuisuur waar ik niks in doe. En vrijdag kan ik geen huiswerk krijgen omdat het van die onzin vakken zijn, Maatschappijleer, CKV, ANW en Engels. En dan heb ik vrijdag, zaterdag de hele dag. En zondag de hele dag, en maandag eerste uur tussenuur. En dinsdag was iets met staken in de Onderwijs sector.
     
  13. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Das relax... want dan kun je mooi in een tussenuur ff naar de winkel om Halo2 te kopen *) _0/.
     
  14. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    GCshop brengt hem al bij mij thuis. :)
     
  15. NLJohnny Cage

    NLJohnny Cage Drunkn Munky

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    0
    doe ik ook gewoon als een gek tussen de pauzes naar de lokale spellenboer gaan, spel ophalen terug naar school. Liefst meld ik me dan ziek, maar heb dan nog SE, die kan ik niet missen, helaas
     
  16. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    HA! Dat heb ik ook al gecheckt en ik ben compleet SE vrij! :) Dus ik kan me gewoon lekker ziek melden. :cool:

    Helaas alleen van de vrijdag waar ik van 10 voor 10 tot 2 uur bezig ben. :mad:
     
  17. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    Halo 2 valt in mijn toetsweek.
    BETERZ. Donderdag op zijn laatst 1220 klaar (maar natuurlijk raffel ik dat toetsje even af). Vrijdag maar twee toetsen (geen leervakken: NED en open boek KCV). Deze beginnen pas om half twaalf tot drie uur. Dus ik weet wel wat ik donderdag middag doe!
     
  18. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm, donderdag a.s ben ik vrij, zo`n studiedag ofzo voor leraren.
    Jammer dat dat niet een week later zou zijn.
    /de/ donderdag is een releaxede dag, alleen maar project (beetje rondhangen in computerzaaltje,internetten e.d) en 60 minuutjes duits (bah..) maar goed, dan heb je het wel zo`n beetje gehad. Mindere is wel dat ik rond half 4 in het ziekenhuis verwacht word voor controle (ben in vakantie opereert. affijn) maar dat zal ongeveer een kwartiertje duren.

    Daarna ff langs bart smit, hopenlijk hebben die dan mijn Limited edition en dan ff langs kantoor van ouders om het Halo 2 Pack te halen. vervolgens naar huis en spelen die handel.

    vrijdag: rot dag, veel theorie lessen
    zaterdag: waarschijnlijk HCC
    Halodag eh.. zondag: vrij en dus veel halo speeltijd.
     
  19. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    *donderag: 3 uur thuis als ik niet ziek word O-)
    *vrijdag: 3 uur thuis
    *zaterdag op 4 uur werken tot ongeveer 9 uur
    *zondag misschien HCC en anders nog meer halo

    vind ik wel genoeg speeltijd voor 4 dagen.
     
  20. InfernoGamer

    InfernoGamer ...

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    donderdag tot half 4 naar school en dan om half 5 werken tot 9 uur :mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina