Halo 2: Geruchten en feiten deel 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 14 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Whaha beetje overdreven zeg. Spijbelen op zijn tijd kan geen kwaad. Ik heb ook veel gespijbeld en slecht op school gaat het zeker niet, is maar bij welke vakken je gaat spijbelen. En als je dan toch al af en toe spijbelt waarom dan niet op de dag dat halo2 komt
     
  2. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat kan nog niet legaal, illigaal weet ik niet maar dat moet je ook niet doen.
    Er zijn echter wel wat samples te vinden (zie misschien de post van de topicstarter). ik geloof dat er 3 nummers te vinden zijn.
     
  3. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    ach, ik kan toch wel 1 keertje de gymles missen?
     
  4. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    Donderdag ben ik ziek O-)
    Vrijdag vrij
    Zaterdag vrij
    Zondag vrij
     
  5. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    Soo das toevallig dan ben ik ook ziek(en die woensdag ook)

    Wie zegt dat ik halo 2 ga spelen?meschien is het wel een toevallige loop van omstandigheden? O-)
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2004
  6. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Dat kan dus niet en mag niet, maar als je de 'previews' bedoelt.. Die kan je vinden op www.nilerodgers.com :)

    Zijn recent weer een paar bijgekomen trouwens.
     
  7. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    no ff een vraagje:zijn er nou nieuwe voertuigen in halo 2?,zoja welke?

    en is het waar dat je alleen als spartan je pak kan customizen?
     
  8. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Zie daarvoor halo2.com site. ik weet rot site, maar daar staan Human en covenat voortuigen met uitleg geloof ik (moet je dan wel ontcijferen/checken op bungie.net)

    Dat zeg ik, gamma _0/ :D
     
  9. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor alle duidelijkheid: De meeste winkels hebben Halo 2 op dinsdag 9 november al binnen. Bij de MediaMarkt zeiden ze dat ze hem gingen verkopen als ze geen mail ervan kregen dat hij pas op de 11e verkocht mag worden. Dus je kan alvast op de 9e rekenen. _O_ _O_ _O_
     
  10. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Wil je aub de [FAQ]FAQ[/FAQ] over het taalgebruik nog een keer doorlezen?

    En ik snap je punt niet; als mensen nou ergens 2 jaar op wachten en de game sowieso al 3 dagen later binnenkrijgen dan de mensen in de US, dan neem ik een paar uurtjes van school vrij simpelweg om meteen te kunnen beginnen en mijn achterstand te kunnen inhalen. Zolang ik maar ieder jaar op school haal zie ik niet in dat daar iets op tegen is. Heb al zo vaak middagjes of ochtendjes gemist omdat ik iets belangrijkers had, en tot nu toe alles nog gehaald. :)
     
  11. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Amen _O_ Idem voor mij.
     
  12. harry potter

    harry potter Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Sjakiejojo dus je bedoelt dat spijbelen geen kwaad kan. nuow goed voor een keer zuow dat niks uit mogen maken. maar ik vind wel dat sommige daar wel erg gemakelijk over denken. want ik denk dat een school daar heel ander over denkt hoor. maar mensen moeten het zelf maar weten als die graag willen spijbelen moeten ze dat voor all doen. maar als ik daar meester was hat ik hem het spijbelen nog die zelfde dag af geleerd. maar ik moet hier niet over ligen zeiken mensen moeten zelf weten wat ze doen en laten. ook all is niet ieder het daar mee eens.
     
  13. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap em wel... maar zelfs áls ik ga spijbelen dan zou het zowat pas mijn 2e keer in 5 jaar zijn. Daarnaast ben nog nooit blijven zitten dus ik vind dat 1 dagje van school wegblijven best moet kunnen. Maar natuurlijk heb ik mn prioriteiten en natuurlijk vind ik school belangrijker dan mijn xbox O-).
     
  14. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    mr. potter mag ik je vragen hoe oud je bent ? Ben je wel boven de 5 jaar ? Kijk, als je niets mist, dan maakt het niet uit. Mijn neef zit ook en op een school, die heeft al 4 maanden geen Engels gehad, maar krijgt er wel tentamens van. En dan worden ze boos dat je spijbeld. Dat is toch raar ?
     
  15. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb al 8 jaar geen meesters meer ;). Anyway; wil je aub per direct wat aan je taalgebruik doen? Lees de [FAQ]FAQ[/FAQ] nog een keer door daarover. Want dit leest enorm ongemakkelijk met het gebrek aan hoofdletters, en de tientallen spel fouten erin.
    Weet je zeker dat je nooit hebt gespijbelt? ;)
     
  16. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Sommige mensen die niet spijbelen en kritiek geven op mensen dat ze naar school moeten, schrijven minder goed nederlands dan spijbelende gamers, of ligt dat aan mij.
     
  17. NLJohnny Cage

    NLJohnny Cage Drunkn Munky

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    0
    zullen we maar weer on-topic gaan?

    Over dat gedoe van school, tjah daar denkt toch iedereen wel weer anders over
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2004
  18. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Inderdaad dit is echt kansloos om te lezen en dan gaat hij ook nog ons de les lezen over school... pffff. Ik zou voor een spel echt nooit gaan spijbelen, hoe goed het ook is. Hooguit ziek melden ;)

    Hoe zit dat trouwens dat spellen altijd op bepaalde dagen uitkomen? Zo zou PES 4 eerst 4 november uitkomen (week voor Halo 2) en nu wordt het waarschijnlijk 19 november (week ná Halo 2). Is dit altijd bij spellen dat ze maar op bepaalde dagen in de schappen komen en niet bijvoorbeeld op een maandag?
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2004
  19. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Meestal komen nieuwe entertainment dingen altijd op donderdag uit: Films, games, dvd's en andere stuff. Behalve huurfilms die komen op dinsdag uit.

    Kan het ook fout hebben, corrigeer me maar.
     
  20. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Misschien is de gedachte dat jij op school zit, terwijl je Halo 2 thuis hebt liggen al genoeg om ziek van te worden. Maar goed, ik ben die week toch vrij van school. :D

    Merken jullie trouwens ook dat je, naarmate Halo2 dichterbij komt, steeds vaker deel 1 weer gaat spelen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina