1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2: Geruchten en feiten deel 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 14 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    idd, maar dan nog... kleine mini-grapjes/games whatever verklappen is gewoon niet leuk. Ik wil daar zelf achter komen.

2. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ok, sorry, wist niet dat het een probleem was. Ik houd mijn mond verder over dat soort dingen. Vergeef me :'-( ;)

Zo nu ga ik dan echt slapen, truste mede halo fans :+

3. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mwa, kijk als het op het web staat (bungie e.d ''legaal'' zeg maar) dan is het natuurlijk onzin om niet te posten.. maar van de illigale versie vind ik het minder.. ga maar slapen dan :).
    vergeven :+

mwa, hoor net dat powersliden ook in halo 1 zit, ja dan weet ik het ook niet meer |:- .
    sorry @ amarant _O_ :+ _0/ 8)

Laatst bewerkt: 1 nov 2004
  4. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    I'm glad u shared

Weet je dat we nu zo n**king close komen? Velen wachten nu af, met de gedachte "Ga ik hem hebben? Wanneer?"
    "Gaat hij nog in de winkel zijn wanneer ik voor de winkel 5 uur te vroeg wakker word?"
    "Ga ik er bij GCshop toch nog eentje hebben?"
    "Gaat hij er de 9de / 10de of de 11ste zijn"
    voor Belgen 11 word 12 (feestdag de 11de)
    "Ga ik er eigenlijk wel een bemachtigen?"

We zijn close, maar toch is het nog een tijdje wachten... (laten we elkaar de zenuwen op jagen O-) )

5. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Op zondag (Amerikaanse tijd) verschijnen er in elk geval drie reviews, TeamXbox, IGN en Gamespy. :) Weet iemand wanneer Gamespot met een review komt?

6. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mwa, persoonlijk weet ik voor 99,99999999999% zeker dat ik halo 2 krijg.
    Een normale editie. de limited is allen niet helemaal zeker.
    Mja zie wel.. nog maar 8 dagen _O_

7. Diego

Diego Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Limited Edition is nog bij Free Record shop te reserveren dacht ik. Ik heb dat een paar dagen geleden nog gedaan. Just in case you didn't know.:)

8. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    ik heb via dimplus.nl besteld!

9. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gewoon schijt aan die LE. Ik kijk die DVD wel bij iemand anders. 'T is toch niet zo dat je die dvd meerdere keren gaat bekijken als je een ander goddelijk dvd'tje hebt

10. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je gelijk in, maar ik en m'n beste vriend zijn nu eenmaal de enige die Halo 2 gaan kopen (Hier in Belgiƫ draait het nu eenmaal allemaal om PS2) en trouwens, als ik bij GC naar de gewone omzet, dan moet ik zowiezo wachten tot ie aankomt bij m'n vriendin in Nederland, en wachten tot zij hem naar hier heeft gestuurd, dus wat doe ik dan? Ik bestel hem bij Free Record Shop, welke? Limited Edition natuurlijk, maakt toch niet veel uit (hoop ik) En het is altijd wel fijn om als Halo-fan de Limited Edition in bezit te hebben. M'n vriend koopt de gewone, en hij kan m'n Limited lenen.

We hebben nu al de binnenkant gezien van Halo 2 Normaal, maar nog niet wat er in de Limited zit. Lekker spannend om die voor het eerst te openen als hij in je bus zit. Ik kijk er naar uit _O_

11. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga wel gewoon naar de lokale Bart Smit en "leen" even een LE display hoesje. Dan heb ik tenminste nog de schijn dat ik een doorgewinterde, volhardende Halo2 fan ben:9

12. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
  13. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    ik begin me steeds meer zorgen te maken over die orders bij de FRS, die schijnen maar orders te blijven aannemen en aannemen... terwijl het toch om de LE gaat... Ik hoop zoooo dat ik gewoon de 11e kan knallen.. :eek:

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Om te knallen heb je geen LM edition nodig. Als je echt zeker wilt zijn dat je kunt knallen haal je gewoon de normale versie!

15. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    true true, maar ik ga niet meerdere orders plaatsen vanwege mijn huidige saldo :confused:

Maar mocht het zo zijn dat het niet gaat lukken bij de FRS dan moet ik er maar een gaan overkopen bij wat andere gasten... geloof dat een aantal mensen wel meerdere hebben besteld.

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik denk dat als je de LM edition besteld hebt gewoon een normale krijgt als ze de LM niet meer hebben.

17. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    ik hoop het niet, maar denk het ook niet hoor.. enige zou kunnen zijn dat de LE vertraagd is... ze kunnen toch niet opeens een anders product gaan geven als ze je bestelling niet meer kunnen leveren?

18. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Nou weet je wat het is met FRS mensen spreken af bij hun filialen en dan kunnen ze waarschijnlijk niet goed inschatten hoeveel ze er krijgen maar als ik even een snelle berekening doe heb je 5 LE's per filiaal en er zijn 171 filialen en als elke filiaal er 1 krijgt dan kom je al snel op 855 exemplaren :eek:

19. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
  20. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Hele duidelijke foto :|, daar heb ik echt heel veel aan.
    Het enige wat je kunt onderscheiden dat het een wat bruinige level is, dus dat het BG zou kunnen zijn. Maar meer kun je er echt niet op zien

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina