1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2: Geruchten en feiten deel 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 14 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    gebeurt wel vaker bij winkels...
    waar ik kom dan...
     
  2. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Steekproeven worden gebruikt om een bepaald zicht te krijgen op een gegeven. Je kunt namelijk niet iedereen ondervragen wat hij/zij ervan vindt. In dit geval kun je dus niet elke winkel langs gaan om te kijken of de game al verkocht wordt. Dan worden er dus een aantal winkels uit gehaald om te kijken of ze de game eerder verkopen en dan zullen er acties getroffen worden.

    Nu wel duidelijk? ;)
     
  3. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Game Master, was dat een 'store manager' of een of andere simpele ziel achter een kassa?
     
  4. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ik woon hier wel goed ik ga vanaf zaterdag elke dag kijken woon 5 minuten van bartsmit af.en tijdens die route kom ik nog intertoys,correct,dixons en frs tegen dus als hij ergens al verkocht word heb ik grote kans dat ik hem hier ook tegen kom!!
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2004
  5. Thrillseeka

    Thrillseeka Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien willen ze niet gelijk Live overbelasten.
     
  6. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ja, ik noemde het een manager, maar het is meer een soort afdelingshoofd. Maar bij alle 2 zijn er afdelingshoofden, maar bij MediaMarkt Rijswijk zei hij dat ze em niet mochten verkopen (Fable) en de MediaMarkt in Denhaag verkocht em al. Dus lijkt mij dat ze gewoon 1 á 2 dagen eerder mogen verkopen.
     
  7. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Zag net de Halo 2 reclame op Veronica :D
     
  8. McGreen

    McGreen The Iceman

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    die reclame is echt super vet, nou maar wachten
     
  9. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    ik ook! _O_ It's getting close!! nou ik ga naar me nest en ff verder lezen in the fall of reach... en dan is het zo weer een dagje eerder bij de 11e *)
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2004
  10. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja kga ook maar is slapen, ff nog wat muziek op me MP3 speler zetten en dan weer naar dromenland :+
     
  11. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    maar ik heb maandag ook n feesje
    nouja kga pitte want ik heb morgen weer 8 uur dus ik zit tot 10 voor 4 op school
     
  12. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    Ik weet niet wat jullie ervan vinden, maar ik vind Halo 2 zwaar tegenvallen.
    Zijn wel meer missies en ziet er mooi uit, maar vond de gameplay zwaar zuigen. Die juist zo sterk was in het eerste deel. Geen leuke wapens. Zit wel veel actie in het spel, maar ik vind de levels en verhaallijn stuk minder. Halo 1 was echt DE game, Halo 2 ga ik nu zeker niet meer kopen als hij uitkomt.
     
  13. Masterfragger

    Masterfragger Veluwenaar

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    En mag ik vragen waar je die mening op baseerd?
     
  14. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    Ik heb hem uitgespeelt, en vond er niet veel aan eigenlijk. heel jammer. vond halo 1 beter, maargoed smaken verschillen natuurlijk. het ziet er wel mooi uit.
    vriend van mij had hem gedownload.
     
  15. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    tja dan krijg je ten eerste die franse shit en ten tweede geen MP...
     
  16. Kitiem_3000

    Kitiem_3000 God the schepper

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    Had je überhaupt wel enig idee wat ze zeiden?
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Heel leuk voor je. Een vriend van mij had m ook gedownload maar ik heb m lekker niet gespeeld. Hij zegt btw wel dat Halo 2 SP way better is dan Halo 1 SP.

    Ik heb de reclame nog steeds niet gezien. Zag net het einde van een XBox reclame op TMF maar was net te laat. Ik hoorde op de achtergrond een Halo deuntje dus ik denk dat het de reclame was.
     
  18. Kitiem_3000

    Kitiem_3000 God the schepper

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    Knap. Ik weet niet of ik zelf de verleiding had kunnen weerstaan. Nu ik er niet aan blootgesteld ben gaan we natuurlijk uit van wel. O-)

    En ik denk ook dat deze reclame op het moment de enige is met het halo-deuntje, dus er is een grote kans dat dit inderdaad 'de' reclame was.
     
  19. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou ik ook niet doen, ook al was het de engelse versie. Jullie mogen nu zeggen dat als ik de engelse zou kunnen spelen, illegaal, dat ik de verleiding niet zou weerstaan, en dat dit stierenuitwerpselen is, maar ik heb nu eenmaal sterke principes :cool:
     
  20. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook bij nedgame gelezen dat halo 8 nov misschien al uit komt.... wat weten jullie hierover?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina