1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2: Geruchten en feiten deel 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 14 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Lord Armada: We praten hier niet over de illigale versie. Verpest het dus niet voor de mensen die het spel later, maar legaal krijgen.
     
  2. DriesM

    DriesM Active Member

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Is de game de moeite waard zonder Xbox Live? Imo niet, want je haalt niet alles uit de game. Iedereen kan voor 60 euro een sterke singleplayer, en een vette multiplayer verwachten. Ik kan voor 60 euro alleen een sterke singleplayer verwachten, en nee, ik ga niet met zijn vieren in maps rondlopen die voor vette online battles met meerdere personen bedoeld zijn. De oplossing had kunnen zijn: Bots! Maar nee, nu twijfel ik nog.
     
  3. Masterfragger

    Masterfragger Veluwenaar

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo1 had ook geen Xbox live en daar had ik met de multiplayer ook veel plezier mee (system link en split screen). Denk dus dat of je nou wel of geen xbox live hebt, je dit spel wel moet hebben.
     
  4. Moondrake

    Moondrake T-Shirt Ninja

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies, met halo 2 kan je ook gewoon op xboxconnect. Ik zie al vaak zat rooms waarin mensen halo 2 aan het spelen zijn :mad:
     
  5. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga akkoord met Masterfragger.
    Halo 1 gaat niet Live, en is legendarisch geworden. De Singleplayer zal nog altijd ownen, de hoofdreden waarom je kunt twijfelen is simpelweg omdat bungie praktisch niets over de SP heeft losgelaten, en alle info op het MultiPlayer gedeelte was (Als ze te veel hebben losgelaten over de MP, heeft de SP nog altijd nieuwigheden)

    De SP word volgens mij echt wel de moeite waard om het spel te kopen. Bekijk het zo:
    - Je hebt geen Live, en je zoekt een goede game
    - Je hebt keuzes uit vanalle games, je kiest natuurlijk voor die met de vetste SP en ook wel een leuke split screen natuurlijk, anders ligt dat spel ook weer snel in de kast
    - Halo 2 komt uit, het vervolg op de legendarische Halo 1, de SP is zeer waarschijnlijk vet (ik baseer me ook alleen op verwachtingen, begrijp me niet verkeerd) en de MP is zeker het spelen waard. Ga je die aan kant laten liggen omdat je geen Xbox Live hebt?
     
  6. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind XBC niet zo geweldig, heb vaak last van LAG als de rooms gerushed worden dus als ik Halo 2 binnen heb hou ik het bij Live !
     
  7. McGreen

    McGreen The Iceman

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik alleen voor halo xbconnect, en dan host ik een game, anders krijg ik vet vaak een lag, dus halo 2 speel ik alleen via xbox live
     
  8. Moondrake

    Moondrake T-Shirt Ninja

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik wil natuurlijk wel lagloos kunnen spelen, anders kunnen mensen mijn kogels niet proefen!!
     
  9. DriesM

    DriesM Active Member

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Halo 1 vond ik het niet zo erg, want het had geen Live! modus. Het blijft gewoon knagen dat mensen zonder live! niet alles eruit kunnen halen wat erin zit.
     
  10. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    er is nu een nieuw filmpje op de halo2 site (voor mij dan): klik bij de prophet ernaast op het paarse streepje, daar kan je dan 2 filmpjes bekijken: halo 2 60 seconden commercial (links) & een cutscene geloof ik van halo 2 waar master chief op dingen aan het schieten is... (een nieuw filmpje geloof ik).
     
  11. RiFF

    RiFF Active Member

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk zeker wel dat het de moeite is om Halo 2 te kopen ook al beschik je niet over Xbox Live. De SP alleen al is als ik alle lof moet geloven de moeite waard. Bovendien blijft het, vind ik, superleuk om gewoon met wat vrienden system link of split screen te doen. Daar heb je geen Live voor nodig, en toch heb je de MP feeling :)

    Maar ik snap wel dat veel mensen het als een gebrek zien dat er bijv. geen bots in zitten. Maar ja, niks aan te doen! Het is toch zeker die € 50 wel waard :)

    Bovendien kan Halo 2 ook mooi over xbconnect gespeeld worden, en de laatste tijd vind ik het reuze meevallen met lags daar :)
     
  12. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt inderdaad wel wat een onaangenaam gevoel als je weet dat je een fantastische game hebt, met Live mogelijkheid, waar je zelf niet gebruik van kan maken. Ik heb zelf ook nog niet zo lang Live, en heb een jaar moeten leven met het idee dat ik het nooit ging hebben, dus ik snap het wel.
    Maar de echte MP-pret is nog altijd veel hoger met vrienden, als over live.
    Dus Live is technish gezien gewoon hetzelfde als met je vrienden spelen, alleen kan je het sneller, makkelijk, en zie je hun niet. Dus eigenlijk kan je er zonder Live meer uithalen door met je vrienden te spelen, als met Live, als je maar een paar keer over Live gaat.
    Halo 2 is een topper, met of zonder Live, het zou dom zijn om een game te kopen zonder Live, want eigenlijk weet je wel dat Halo 2 beter is, alleen haal je er de live-functie niet uit.
     
  13. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik haal Halo 2 vooral voor de Single Player, maar dit klinkt misschien stom in jullie oren,maar ook vooral om de muziek.
    De muziek in Halo 1 was zo geweldig ( oke je moet er wel van houden natuurlijk) en ik heb/had ook hoge verwachtingen van de muziek in Halo 2.
    Daarom heb ik ook al meteen de Halo 2 Soundtrack besteld.

    En het leuke is ik krijg de cd de 11 en de Limited Edition de 11...geweldiger kan het toch bijna niet
     
  14. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt niet stom,
    SP: Halo 1 ging niet Live, multiplayer was wel erg vet, maar vraag maar eens rond, hoeveel keer heb jij Halo uitgespeeld? Zelf zal ik hem ook al meer als 6x hebben uitgespeeld.

    Muziek: De muziek ownt _O_ Heb de muziek van de trailer afgehaald (dit is niet illegaal downloaden :+) en opgeslagen als een mp3 :9
    Of gewoon "Halo 2 Trailer" van Media Guide (Windows Media Player) bij mijn afspeellijst gezet. (Denk je nu echt dat ik muziek van een trailer kan halen, met de programma's dat ik heb op m'n comp :9)
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2004
  15. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ben het totaal oneens met die gast die zegt dattie zwaar tegenvalt. Ik vind het verhaal 10 x boeiender, veel leukere levels, leuke wapens en voertuigen enz. Single Player vind ik echt top gewoon hoor. Laat je niet afschrikken door hem.
     
  16. DriesM

    DriesM Active Member

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Als de live! mode niet zo goed was in Halo 2 vond ik het wss niet zo erg. Maar nu is de live! mode echt super vet en is het een apart onderdeel van de game. Eigenlijk kan ik dus maar voor de helft van de game genieten.
     
  17. Masterfragger

    Masterfragger Veluwenaar

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    tja, heb je wel gelijk in. Maar ik vind nog steeds dat een lan over de system link nog net iets vetter is. Met je eigen vrienden, pizza bestellen en een paar kratten bier erbij ofzo. Dat heeft toch iets meer sfeer. Dat neemt niet weg dat over Live spelen natuurlijk bijna net zo goed is. En aangezien ik niet elke avond een lan kan organiseren is Xbox Live toch een heel goed alternatief. Dus tip voor je: zorg dat je vaak genoeg aan een lan kan meedoen :)
     
  18. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38

    Idd daar zit ik dus ook op te wachten, we hebben van de week nog 4 tv's, 4 X-doojes, 4 x halo in elke hoek van een kamer geknald, lading gasten erbij lading bier erbij... en toen was opeens 6.00 's ochtends... _O_ guaranteed fun!!
     
  19. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    Aghja je moet er maar net de tijd en ruimte voor hebben en als dat zo is.. dan heb je echt de dag van je leven ;)
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2004
  20. DriesM

    DriesM Active Member

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Tip voor Bungie: Voeg bots toe!

    Maar goed. Ik heb dus 2 vrienden met een Xbox die Halo 2 gaan kopen. Met hoeveel spelers kan ik dan maximaal? (pff.. wat een gedoe zeg ><)
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina