1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2: Geruchten en feiten deel 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 14 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Helaas niet waar, het is gewoon de full version. Waarss een gerucht door MS in de wereld gebracht zodat ze toch nog het orgineel kopen ;)

2. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    wil jij je toon wat minderen!

de strekking van zijn verhaal is dat hij vindt dat iedereen schijnheilig doet. hoe jij erbij komt dat ik het al dan niet met hem eens ben is mij een raadsel. wil je dan je gedachten niet projecteren op mij? dank u.

Laatst bewerkt: 3 nov 2004
  3. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Pox man waarom zet je dat hier, alsof ook maar iemand wilt weten dat hij .... zou gaan. Dat noem ik dan wel patsen van ik weet lekker hoe het verhaal gaat :mad:

4. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    wat ik trouwens wel grappig vind, is dat die hele spoilertags totaal geen zin hebben.

blijkbaar leest iedereen ze toch, terwijl er duidelijk spoiler bijstaat. vervolgens wel gaan zeiken dat ze een spoiler plaatsen.

5. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Fiesta is volges mij dat je iedere keer in een nieuwe ring(hill) spawnt en tegen iemand anders vecht.

6. Moondrake

Moondrake T-Shirt Ninja

Leuk Bevonden:
    0
    Is Fiesta dan niet dat je met meerdere teams doet, 5 teams van 2 personen bijvoorbeeld?

7. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Damn, net dat filmpje gemist :mad:

8. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ik het nu al 2 keer gezien. Wou dat het wat langer duurder maar helaas.

9. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Good point :)

10. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Nou volges mij meer gewoon slayer en dan spawn je dus in een andere hill waar je blijft als je de andere persoon verslaat en anders spawn je in een andere hill.

Edit: Kwas in de war met Crazy King. :eek:

11. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Hey, sorry, zo was het niet bedoeld. Maar ik wilde even aantonen dat wat hij zei gewoon niet hoord, ook al heb je zoveel geld. Nogmaal sorry.

12. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Hoe kom je daar nou weer op? Ik zou het in elk geval niet zomaar kunnen bedenken.. *verdachte blik

13. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga niet wijzen, maar er zijn echt veel mensen die ik verdenk van het in het bezit hebben van een illigale HALO2 copy :'-(

btw: Kameo is voor onbepaalde tijd uitgesteld

14. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    De thread even opgeschoont. Sommige mensen zijn nogal hardleers dus mogen gewoon lekker een paar dagen afkoelen.
    Sorry dat er niet eerder is ingegrepen; maar iedereen had het redelijk druk vanmiddag vandaar dat er iets minder actief is gemodereert dan normaal het geval is.
    Het beleid is nog steeds hetzelfde, niks wordt gedoogd van de illegale versie van Halo 2 en leidt tot minstens een 48 uur durende ban van het forum.

Nu geen discussie hier meer over maar gewoon weer lekker ontopic.

btw; mocht je iets opvallen wat tegen het beleid is in deze thread; meldt het aub aan een moderator die online is per pm. Deze thread groeit erg snel dus soms missen we wel is een paar posts.

15. ludo

ludo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    jezus, doe niet zo triest |:-

16. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Het is triest dat iedereen hem zonodig moest downloaden en daarmee al een hoop verpest heeft. :{ Maar er is geen discussie meer mogelijk over dit onderwerp dus gewoon ontopic nu.

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    De mods hier kan het geen reet interesseren wie een illegale copy heeft. Ze willen gewoon niet dat je hier er over praat. Het is hun forum dus heb je hun regels te respecteren. Heb je daar problemen mee dan ga je gewoon.... _0/

18. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Tering jah kijk me maar aan geen problemen mee. Ik heb namelijk toch geen illegale versie. Als je die Oxm review door las dan stond er iets in over Fiesta. Maar er zijn mensen die meteen in het wilde weg met vingers gaan wijzen.

Edit: Orcrist :+

19. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Ik vind de mensen die hun complete games collectie bij elkaar hebben 'gestolen' eerder triest.

20. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Kan je aub je taalgebruik wat verbeteren. Een zin die eigenlijk uit 4 zinnen bestaat leest niet bepaald lekker. Voor meer info over het taalgebruik graag even de [FAQ]FAQ[/FAQ] doornemen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina