1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2: Geruchten en feiten deel 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 14 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XeoN

XeoN Guest

*Gaat met de mods mee*

2. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Maar kwas in de war met iets anders. Ik dacht crazy king dat is namelijk dat je in verschillende gebieden tegen elkaar vecht. Het enige wat ik over Fiesta heb gevonden is dat het een Oddball variant is. Btw XiroKe je moet niet zomaar iemand aanwijzen, jij bent echt triest je kent mij niet eens. En als je een keertje in de buurt van Heemstede ben kom gerust langs.

3. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Dat zei ik dus ook, dat het een Oddball variant was. Maar niemand luistert naar mij natuurlijk.

4. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Srry :D . XiroKe ik wil je gezicht btw wel zien als je ziet dat het niet zo is en dat jij je lekker in een hoekje kan gaan schamen, omdat jij mij betichte van piracy.

5. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Waar gaat het hier nou om in dit topic ? Over Halo2 of over piraterij. Kom op terug ontopic, laten we het hier gezellig houden.

6. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    :+

Is goed hoor jongen. Je vindt het niet vreemd dat men verdacht is na de lek en de hoeveelheid illegale info?

Bwahaha, doe normaal man. _O_

7. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Jah dat wil ik ook wel, alleen jij zou het ook niet leuk vinden om daar van beticht te worden |:-
    Edit: cker het enige wat je kan zeggen, doe normaal man. Want jij bent hier degene die zo triest is om over iemand te zeggen: "Ah kijk die klojo heeft een gemodde xbox met halo2". Nerdje :+ Ik lach je in je gezicht uit :cool:

Laatst bewerkt: 3 nov 2004
  8. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Vind je het gek met zo een nick ;)

j/k

Nog maar een weekje jongens (en meiden(???))!!!

9. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Right.... okee ik ga maar even het topic leven in blazen, noem dingen die je leuk vindt dat ze in Halo 2 zijn (1 of 2 dingen geen lijsten):
    - Nieuwe SP
    - Mooie cinematic filmpjes (ergerde me aan die van Halo)

10. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Zo slecht is mijn nick ook weer niet.:'-( :+

11. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    8)

12. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zeg niet dat ie slecht is, maar om hem nou meteen serieus te nemen =P

Maar goed twee dingen:
    EEN: Kijken hoe het verhaal verder gaat.
    TWEE: De live functie van de MP.

13. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het verhaal weten we onderhand allemaal wel. Spoilers wekken alleen maar nieuwsgierigheid op, dus die werken ook niet echt.

14. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Indd en mensen zo maar aanwijzen ook niet, noem geen namen he XiroKe. ;)

15. The Summoner

The Summoner X...B...O...X

Leuk Bevonden:
    0
    Niet iedereen weet het verhaal ( waaronder ik ) en dat wil ik graag zo houden. :{

"dan kijk je toch niet in dit topic" hoor ik je denken ;)

dat doe ik wel, want misschien is er wel een nieuwe liedje van Halo 2 gepost of meer offcieele info..DAAROM kijk ik hier :cool:

16. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand mss of die optie die ik ooit (lang geleden) in een van die screenshots zat, de saved film(s) optie er in de definitieve versie nog/niet meer inzit?

17. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ik weet ook het verhaal niet ik weet alleen hoe het eindigt :'-( .Ik altijd met me nieuwsgierigheid |:-

18. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Wat is je probleem? Nogmaals, bijna alles dat nieuwe info is is verdacht. Over het algemeen komt informatie uit onofficiƫle bronnen. Ik snap niet waarom je dat niet begrijpt. :{ Als jij zegt dat je geen gemodde Xbox hebt, mij best, ik heb er verder geen problemen mee. Zelfs al had je wel een gemodde Xbox dan had het me niets uitgemaakt.

Ik vond het alleen (letterlijk) "verdacht". Ik heb niet eens iets in de buurt van "Ah kijk die klojo heeft een gemodde xbox met halo2" gezegd.

Dat jij zo extreem reageerd over niets is trouwens ook wel verdacht. Hoe lang ga je hier nog over doorzeuren, niets beter te doen vanavond?

Doe eens rustig. Je had ook zonder gescheld kunnen verklaren waar je de informatie vandaan had. Dan had ik waarschijnlijk m'n excuses aangeboden en waren we gewoon verder gegaan. Anyway, ik ga verder met m'n leven. _0/

19. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Ik raak namelijk zeer snel opgefokt, het enige wat mij niet aanstond is dat je meteen zoiets had van, wow jij heb cker halo 2 al. En het was meer een suggestie. Maar ik ga ook maar weer verder met mijn leven _0/

20. Moondrake

Moondrake T-Shirt Ninja

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan niet verder met mijn leven, pas nadat ik Halo 2 heb uitgespeeld :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina