1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2: Geruchten en feiten deel 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 14 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    snel opgefokt zijn is een zonde... O-)

halo 2 verslaafd zijn voor het uit is ook... 8)

Edit: wtf, deel 6 geruchten en feiten en nu alweer 120 paginas

2. XeoN

XeoN Guest

Heb ik met meer spellen... O-)

3. The Summoner

The Summoner X...B...O...X

Leuk Bevonden:
    0
    Hoog tijd voor een nieuwe!...of niet? O-)

4. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    laten we dan met deel 7 beginnen zodra halo 2 uit is. Al denk ik dat we de naam dan moeten verranderen, want waarvom zou het de naam geruchten nog in zich hebben...

5. Tijmen

Tijmen Master Chief

Leuk Bevonden:
    0

Waar woon je in Heemstede?

6. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mwa, dat komt allemaal wel... tegen die tijd hebben we een wisselforum e.d
    Laten we gewoon praten over Halo 2 geruchten (dus geen illigale ''feiten'')

Krijgen we niet nog een leuke update ofzo? en dan bedeol ik niet die rare vragen maar raak pagina van bungie. vind em best wel idioot:mad:

7. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Je bent verslaafd aan Halo 1/2 als...

...je het hele pak van MasterChief in je bezit hebt
    ...je ermee naar school / je werk gaat, en je afvraagt wat iedereen naar je staat te gapen
    ...je nu niet meer replied omdat je al ligt te slapen voor de deuren van de winkel
    ...je op je werk/school het raam opendoet "i won't" zegt, waarvolgens je gelijk uit het raam springt met twee plastieke geweertjes in je handen
    ...je de nederlandse vlag op het dorpsplein gaat stelen, waar je vervolgens in je auto springt en zo snel mogelijk wegrijd naar huis
    ...je na je werk/school achteraan de auto hangt, en mitralletgeluiden nabootst
    ...je de fiets van je vriend probeerde te "boarden"
    ...je elk moment een plotwending verwacht in je leven
    ...je je vriend tegenhoud het koffiezetaparaat te gebruiken, met als excuus "vertrouw geen machines, misschien zijn ze "guilty" get it, huh huh huh :+
    ...je vanop je fiets niet alleen ghost geluidjes maakt, maar ook probeerd the boasten
    ...je telkens iemand je irriteerd, met je vuisten zwaait, terwijl je plasma-sword geluidjes maakt
    ...je al de voertuigen op het gebouw van je werk probeerd te parkeren (blood gulch)
    ...al je collega's/klasgenoten zich afvragen waarom je tegen een onzichtbare persoon genaamd "cortana" spreekt
    ...er vanuit je kantoortje/schoolbank onbewust zinnetjes als "killing spree" "red team flag return" en cetera klinken
    ...je met je auto zo snel mogelijk naar huis rijd, en liefst binnen de 4 minuten, om een ander dageinde te krijgen
    ...wanneer je een...volslanke man met een blauwe jas ziet rondlopen, meteen zoekt naar het zwakke oranje stukje, om er gelijk op aan te kloppen
    ...je achter kleintjes uit de kleuterklas loopt, in de hoop dat ze zoiets zeggen als "they're everywhere"
    ...je na werk tegen je collega's zegt "ik ga maar eens terug naar de Pilaar van de Herfst (:+)

Laatst bewerkt: 3 nov 2004
  8. XeoN

XeoN Guest

Hahaha:+

9. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    ok ik was misschien ook wat fel. je hebt gewoon gelijk, alleen ik bedoelde wat anders. zijn we weer vriendjes ;) ?.

10. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    maar jij komt niet eens in de buurt want je speelt hem op easy volgens mij als je zo'n blauw monster van achtere in een keer neer kan slaan :'-(

11. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Nou vooruit dan maar :9

12. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    verleidelijk he maar ze moeten dit ook gewoon verbieden kwor gek hier in deze thread want ik hoef die verhaallijn niet te weten en tjah die MP levels daar wil ik inzo over dus daar is een andere thread van want dit schiet niet op. vinden jullie wel?
    tlijkt wel het kabinet. je schiet er niks mee op want als iemand iets voorsteld gaan ze al een hele discussie voeren over hoe hij het voorsteld en zo gaat het hier ook alleen dan over info over halo 2 dus ik ga gewoon wachten op het spel terwijl jullie hier je tijd verdoen

13. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    Elite kan je in alle modes van achter in 1 x neerknallen :)

14. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    owh ik dacht die gasten met van die groene geweer die je ook 10 kogels ineens kan schieten
    maar tjah dan kan het wel

15. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ik denk dat ik vanaf nu niet meer hierin ga kijken. Te veel dingen over de verhaallijn die ook al zijn ze gespoilerd illegaal zijn!

16. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem overal al op gespeeld.
    dat blauwe monster aka Hunter
    Wat is er nou heerlijker als op Legendary met lege wapens 2 Hunters in elkaar gaan slaan? 8) _O_

17. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    zijn er ook weer hunters in halo 2? en zijn ze weer zo zwak?

18. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    jep, je ziet ze in dat spotje (dat op de site van halo2 staat)
    en waarschijnlijk zullen ze iets slimmer zijn (dommer zal moeilijk zijn :{ )

19. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Je bent nog steeds aan Halo 1/2 verslaafd als...

...je wanneer iemand je moreel of physisch gekwetst heeft, je "tutututututut" begint te roepen, dat na een paar seconden weer ophoud
    ...je overal covenants ziet...
    ...je je begint te ergeren aan die grunt dat naast je slaapt
    ...je die elite eindelijk uit je bad duwt, omdat je lekker rustig alleen wilt baden
    ...je je hunter naar het asiel brengt, omdat hij agressief word (vervolgens word de werknemer daar geirriteerd omdat hij denkt dat je hem in de maling probeerd te nemen)
    ...je een smiley op je arm hebt laten tatooƫren
    ...wanneer het stadsbestuur bij je moet komen om die nederlandse vlag van op het dorpsplein terug te halen, en je luid naar hun toeschreeuwd dat ze je eerst moeten fraggen
    ...wanneer ze "flag return" deden, je wel degelijk respawnde :eek:
    ...je heel boos word, omdat die mensen aan de luchthaven je proberen wijs te maken dat er geen enkele vlucht naar "Halo" is, en ook nooit is geweest.
    ...je al helemaal boos word omdat de mensen van de ruimtevaart precies hetzelfde zeggen.
    ...je baas/leerkracht je vraagt achter dat raport/die taak, en je "Ik red de aarde van de ondergang, en dit is mijn dank?" heel serieus antwoord
    ...je een natte droom krijgt van MasterChief
    ...je de illegale versie niet download en wacht op de legale :D O-) *)

[edit]dubbelpost, sorry, vergeten[/edit]

20. Reteppd

Reteppd even niet xboxen

Leuk Bevonden:
    1
    - je je nu realissert dat het nog maar een week duurt...

-dat je vanaf dinsdag al de hele stad gaat doorzoeken naar die ene winkel die hem al eerder heeft...

- je volgende week eindelijk een credit card gaat aanschaffen (de startkit heb ik al)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina