1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2: Geruchten en feiten deel 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 14 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Oh slecht gekeken (stond er ook wel heel klein).

JeuxFrance.com zegt :

At a few days out world of Halation 2, the buzz severely starts to go up a little everywhere for the fans of Master Chief but waiting could end well earlier than envisaged. Indeed, according to our sources in the distribution, a first jet of very awaited Halo 2 would be available as of Saturday November 6 at the majority of the ensigns of the European continent. We thus advise you to go to make a small turn in your favorite shop this weekend.

2. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    maar als dat zo is dan hebben ze hem zoiezo morgen al binnen......en dat betekent ook dat ik morgen ff langs de gameshops ga!

3. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    waar wordtie eerder gereleased dan? ik heb net de intertoys aan de tel gehad (sta trouwens 3e op de lijst _O_ ) en die wisten nog van nix, dus daar staat het nog gewoon op de 11e. Voor de rest heb ik nog een order staan bij de FRS maar daar ga ik er maar niet vanuit dat ik hem eerder zou kunnen krijgen

4. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    aldus ownage.nl, ze zeggen dat ''bronnen uit de distributie sector'' dit ook bevestigen. Ik heb inmiddels iemand gecontacteert die daar werkt.
    Ik vermeld het antwoord hier wel als ik een reactie heb.

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Jah ik krijg meteen telefoon dus hopen dat ik morgen gebeld wordt.

6. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Het zou in theorie kunnen. maar kom op hij is dan niet eens in Amerika uit :|

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Jah dat is waar maar dan zou hij misschien vandaag in Amerika gereleased worden. Als dat zo is dan hebben we een grote kans dat wij m zaterdag hebben.

8. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    of het was hun plan al die tijd al om hem precies op 6 nov te lanceren.want op deze manier kan hij wel overal op de zelfde dag uitkomen

9. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    De hele marketing campagne draait om 11 November.

MS zorgt er wel voor dat HALO 2 niet voor 11 november te koop is, maar als jullie jezelf liever gek maken!

10. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Het is in de oostkust nu 6 uur smorgens, dus het kan.. het kan. als de winkels open gaan om 9 uur.
    Maar dan nog, in Amerika is er een speciale nacht 10 op 11 november georganiseerd bij heel wat winkels. dit is en blijft volgens mij een gerucht.
    Maar we zullen zien, ik heb nog niks terug gehad van die gast:mad:

11. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Niet waar | 100%

12. Rinus

Leuk Bevonden:
    4
    Niets nieuws dus!

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik laat me niet gek maken maar als er een mogelijkheid is dat Halo 2 eerder komt dan wil ik hem ook zeker die dag hebben. En de release data van Halo 2 zijn ook al een paar keer aangepast : 11-2003 >> 03-2004 >> 11-2004 en Bungie en MS spelen graag een spelletje dus ik hou alles mogelijk (zelfs dat het spel 03-2005 gereleased wordt 8) )

14. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Zeer waarss bullshit

15. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Wat betreft het gerucht kunnen we kort zijn. Dat is absoluut niet waar.
    De launchparty word op 10 november gehouden en Microsoft zal er alles aan doen dat de winkels Halo niet voor de 11de zullen verkopen.
    Zelfs wij zullen naar verwachting de games niet voor 6 november hebben.
    aldus micromedia

hoe wil microsoft dat doen als de halo2 exemplaren nu al in de winkels zijn.
    ze mogen alleen nog niet verkocht worden maar ik ken mensen in nederland
    die hem echt wel eerder krijgen als de winkel hem binnen heeft.
    dat kan microsoft echt niet voorkomen.

de plek waar ik mijn halo2 special edition heb besteld
    heeft ook gezegd dat je hem al 2 dagen van te voren kan ontvangen.

16. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Het is in elk geval een screenshot uit het menu van de Halo 2 beta.

De feature "saved films" zit er inmiddels niet meer in en was alleen maar bedoeld als een manier waarop testers bepaalde bugs kunnen laten zien. :) Er zit dus geen saved films optie oid in het uiteindelijke spel.

Als Microsoft al zeurt om de prijs die 10 euro te laag is, gaan ze echt niet tolereren dat de game 5 dagen te vroeg in de winkels ligt.

Laatst bewerkt: 4 nov 2004
  17. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    mwa, dat is dan jouw ''probleem'' :+
    Maar het meerderen deel zal toch echt moeten wachten tot het 11 november is, die quote die ik heb geplaatst komt vers uit het micromedia hoofdkantoor die de distributie van heel de xbox in nederland regelt. dus die zullen het wel weten

18. Rinus

Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk dat ze nog niet eens bij de distributeur liggen, de grootste lading zal daar pas maandag/dinsdag aankomen.

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Heeft iemand de route van de vrahctwagens ;)

20. Masterfragger

Masterfragger Veluwenaar

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand trouwens wanneer gcshop de exemplaren gaat versturen? meestal heb je de game toch een dag of 2 dagen eerder binnen bij gcshop, of niet

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina