1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2: Geruchten en feiten deel 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 14 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ja precies je hebt 2 plekjes 1tje in je xbox de andere in het doosje :cool:

2. hessel88

hessel88 fabulously lazy

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ze stoppen 2 cd's op een knopje (of hoe je dat ook mag noemen).

3. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Ach, het komt wel voor dat managers alvast aan hun vrienden verkopen etc. Dat valt natuurlijk haast niet te controleren. Alleen als de winkel het spel echt verkoopt kan MS erachter komen en er iets aan doen.

4. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    daarom ging ik bij fable gewoon bij de kassa vragen of ze hem echt niet binnen haden.en toen zij die gast jawel maar we mogen hem niet verkopen maar hij heeft hem uiteindelijk tog aan mij verkocht die dag!!!

5. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mwa, ik denk dat 99% van de mensen die hier zeggen dat ze hem 10 november of eerder krijgen gewoon op 11 november pas halo 2 voor het eerst in hun handen krijgen.

6. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    waarom dat dan?ik heb echt nog nooit gehad dat ik een game pas op de release kan kopen.....

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb ook goede connecties met de eigenaar van de Replay in Nijmegen. Maar ook ik krijg daar Halo 2 niet voor 11 November.

Dus de Intertoys dichtste bij Maassluis levert m al op 10 November. Ik zal mijn goede vriend Bill eens even bellen ;)

8. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    man, jullie nemen het af en toe echt te serieus hier. de retailers zijn echt niet zo afhankelijk als dat microsoft afhankelijk is van goede retailers. Wat denk je dat om 1 dag microsoft licenties aan retailers gaat intrekken die prima omzet draaien?? Echt niet hoor. Je hebt gewoon dikke kans dat hij een dag eerder uit komt bij sommige zaakjes en daar gaat microsoft echt niet over zeiken. Dat is in het verleden al vaker gebeurd en voor halo 2 zullen ze daar echt geen uitzondering van maken. Het grootste stuk afzet dat gecreerd gaat worden is bij mensen die snel zon dingetje meepikken mdat ze dat kennen van reclame of wel eens van gehoord hebben. Deze grote groep consumenten gaat echt niet opzoek naar halo 2, vandaar dat een goede spreiding door het land best belangrijk is om dit segment te pakken. licenties intrekken...dan moet je wel wat anders flikken

Ik weet dat ze in amerika echt 1 gezamelijke launch wilde, vraag me af of ze daar serieus boetes gaan lopen uitdelen als die gebroken wordt. Vraag het me echt af.

Laatst bewerkt: 4 nov 2004
  9. Kitiem_3000

Kitiem_3000 God the schepper

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt het heir over de mensen die bush hebben herkozen, ik bedoel maar. ;)
    Volgens mij gaan ze serieus met een dreigende blik klaarstaan als de retailers 'm binnenhebben.

10. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1

Ik heb iemand in mijn friends list die hem speelt gamertag: EmptyVincevega

Hoe krijg ik een foto van mijn pc hier op?

11. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    we zijn nu al zo lang aan het wachten... die paar daagjes tot de 11e kunnen er voor mij ook nog wel bij hoor..
    Ik wacht gewoon rustig m'n telefoontje af, haal m'n LE op en dan is vanaf dan gewoon aan me beeldbuis vast zitten :)

12. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Het is echt zo, in Amerika in elk geval. In Nederland zullen ze zich er in elk geval een stuk minder druk maken.

13. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    8) Nooooo bespaar me dit anders word ik dadelijk op gesloten en dan kan ik hem helemaal niet spelen!! 8)

Laatst bewerkt: 4 nov 2004
  14. Kitiem_3000

Leuk Bevonden:
    0
    Die paar dagen wachten is slopend, maar wel een blij-slopend. Toen hij nog jaren weg was, was het meer een wanhoop-slopend.
    ...Ik hou van blij-slopend, nog 7 daagjes.

15. Kitiem_3000

Leuk Bevonden:
    0
  16. The Summoner

The Summoner X...B...O...X

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het gevoel dat de "Leuke" en een paar toffe nummers op Volume 1 staan,en dat op Volume 2 de toppers staan..waarom ik dat denk.

Omdat ik in de DVD movie op Bungie muziek hoor die ik nu niet zo 1,2,3 in een van de sampels vind plaats vinden..maar er zijn nog 2,3 Halo 2 only liedjes te gaan...

17. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    even weer wat anders... (ik weet niet of dit al eerder gepost is, sorry dan)
    Maar weet iemand waar de Covenant nou eigenlijk naar opzoek is. Ik heb net The fall of Reach uit, en ben toch wel erg nieuwgierig. Het gaat dus om mineraal achtige voorwerpen die ze zoeken ofzo? Waarom en waarvoor? :confused: :eek:

18. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hoer kan die kerel hem al spelen? :eek:

is ie al uit in Amerika?

.

19. Kitiem_3000

Leuk Bevonden:
    0
    Ze zijn om zoek naar artefacts van de forunner.
    Omdat ze veel geavanceerder zijn dan hun eigen technologie.

Weet iemand wat covenant betekent? Ik ben het woord nu al een paar keer tegengekomen.

20. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    maar als gcshop ze de 11de krijg dan heeft de rest hem pas op 12 november
    maar als ze hem bijv. de 9de binnen hebben en sturen ze gelijk op dan hebben we ze misschien al de 10de en kunnen ze da nie controleren want zij kunnen ook niet weten dat hij dan al bij de mensen was

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina