man, jullie nemen het af en toe echt te serieus hier. de retailers zijn echt niet zo afhankelijk als dat microsoft afhankelijk is van goede retailers. Wat denk je dat om 1 dag microsoft licenties aan retailers gaat intrekken die prima omzet draaien?? Echt niet hoor. Je hebt gewoon dikke kans dat hij een dag eerder uit komt bij sommige zaakjes en daar gaat microsoft echt niet over zeiken. Dat is in het verleden al vaker gebeurd en voor halo 2 zullen ze daar echt geen uitzondering van maken. Het grootste stuk afzet dat gecreerd gaat worden is bij mensen die snel zon dingetje meepikken mdat ze dat kennen van reclame of wel eens van gehoord hebben. Deze grote groep consumenten gaat echt niet opzoek naar halo 2, vandaar dat een goede spreiding door het land best belangrijk is om dit segment te pakken. licenties intrekken...dan moet je wel wat anders flikken
Ik weet dat ze in amerika echt 1 gezamelijke launch wilde, vraag me af of ze daar serieus boetes gaan lopen uitdelen als die gebroken wordt. Vraag het me echt af.
Laatst bewerkt: 4 nov 2004