gelukkig is nou dat zoeken verbertert, vond ik namelijk het enigste nadeel aan Live en wat moeten ze er anders op verzinnen? zoiets moet je wel gewoon downloaden en om dit nu op CD te gaan zetten of iets lijkt me wel heel erg zinloos
idd, het is zooo jammer dat je niet gewoon zelf het level en gametype kan uitzoeken waarin je joint. Ook is het jammer dat je geen andere clans kan uitdagen en je gewoon op een random map met een random gametype en een random clan wordt gegooid. Die paar dingen zijn soms zo irritant
Na de update krijg ik m'n sp campaign niet meer geload en krijg een fout bericht "failed to load the game, you have a dirty or damaged disk" Behoorlijk minder iig.
foundation is als het goed is ook meteen unlocked, ik kan het zelf niet checken want 5 min. voordat de update er was heb ik hem zelf met veel moeite unlocked
ik snap die update niet erg pecies. Heb hem net binnegehaald maar wat is er nouw allemaal verbeterd???
Beter van die Update, het duurt idd lang het zoeken van een game. ga hem straks proberen ben benieuwd.
Same here... Alhoewel ik gisteren toch een keertje op de 4e plaats stond (van de en een keertje op de 7e plaats (van de 16)....Maar over het algemeen sta ik ergens onderaan
Ik sta vaak bij de top3........... Je moet gewoon echt op het hoofd mikken en je zal zien dat je die ander eerder dood dan zij jouw doden. Ook moet je ff kijken welke twee wapens je SAMEN het fijnste vind........ en verder gewoon je best doen !!
Nou eigenlijk zat ik maar een beetje te lullen. Ik heb geen lag. en ik sta niet altijd onderaan ik sta vaak in de top 3. mijn 2 potje werd ik gelijk 1 tegen Maus NL en nog een paar nederlanders. volgens mij komt dit omdat ik al jaren halo over lan speel met maten van mij.
werd in me eerste potje live ook 2de of iest dergelijks, maarja, kwam gewoon omdat ik echt met nOObs speelde die volgens mij nog nooit een FPS online gedaan hebben of iest
Waar blijft de update dat ouders inzien hoe vet xbox live is en ze het je gratis schenken in plaats van verbieden?
Er is nog hoop. Ben nu ook al een paar keer vierde geworden. De update werkt overigens prima bij mij, gaat echt lekker vlot nu.
jah foundation wordt nu gewoon unlocked alsje em uitspeelt en alsje em al uitgespeeld heb dan wordtie er bij gezet... kut map trouwens....
Damn, heb die bug dat je die map niet krijgt en geen CC en me ouders ook niet... advantage? guy's with CC's...