Ik vind de update erg handig, optimatch duurt minder lang om te zoeken maar bij quikmatch merk je het verschil veel beter...
er komt binnenkort nog een update aan voor de gametypes in matchmaking zie in de weekly's what update
Hmm, Live heeft er nu wel moeite mee om een potje te vinden. Zolang is ie nog nooit bezig geweest. Heb dan ook nog steeds geen (positief) verschil gemerkt met voor en na de update.
ik krijg de laatste tijd het gevoel dat ik sommige mensen niet meer kan horen sinds die update, voor die update kon ik die nl wel horen en joinen (krijg nu netwerk problems-bericht). Weet iemand of dat kan kloppen. Ik kan die vrienden wel in de lobby horen en in ranked games, maar bij custom games weer niet
Ik ook niet, en ik wil quick- en optimatch zoals je dat bij Rainbow six (black arrow) gewend bent, zo, dat je zelf de server kan zoeken.
Ik wel. Rumble Pit gaat echt een stuk sneller...vorige week las ik nog wat hoofdstukken tijdens het wachten, kan nu niet meer.
Het is al lang bekend gemaakt dat het systeem wat jij bedoeld niet mogelijk is om bij H2 toe te passen. So drop the high hopes..
vind het allemaal perfect werken nu hoor, het is lekker snel en heb het altijd goed naar me zin op de random maps en speltypes
Idd; vandaag voor het eerst sinds 5 dagen echt weer een paar potjes gespeelt maar het ging echt razendsnel. Binnen een halve minuut was ik aan het spelen iedere keer.
achja, speel meestal toch gewoon lekker rumble pit en soms dan ff met een bij een stel Friends, ben dus vooral blij dat er wat meer variatie ik komt
ik wil toch liever soms wat langer w8en heb nu gewoon soms lagg omdat die match making thingie mij matched met iemand uit amerika met echt del angzaamste verbinding die er is en hoe kan het dta ik alleen amerikanen en canadezen tegen kom als ik team match doe en bij stomme clan matches kom ik opeens alle nederlanders tegen
cydroid....lees eerst ff dat stukje tekst door wat [2k] heeft gepost, ja, is idd engels en waarschijnlijk veels te lang voor jouw maar toch maar ff doen voordat je begint te "blaten" hier, danku