1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] Halo 2 AUTO-UPDATE

Discussie in 'Algemeen' gestart door SuperFly, 17 nov 2004.

1. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ach, smaken verschillen.
    Rocket Salyer met 8 man op Foundation is best leuk. :cool:

2. SuperFly

SuperFly Xbox 360

Leuk Bevonden:
    0
    Idd... smakenverschillen ik vind het wel vet gewoon team slayer zonder shield te doen :D

3. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi updateje hoor :p

4. midnightwarrior

midnightwarrior .

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de update erg handig, optimatch duurt minder lang om te zoeken maar bij quikmatch merk je het verschil veel beter...

5. SuperFly

SuperFly Xbox 360

Leuk Bevonden:
    0
    er komt binnenkort nog een update aan voor de gametypes in matchmaking zie in de weekly's what update

6. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Hmm, Live heeft er nu wel moeite mee om een potje te vinden. Zolang is ie nog nooit bezig geweest. Heb dan ook nog steeds geen (positief) verschil gemerkt met voor en na de update.

7. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg de laatste tijd het gevoel dat ik sommige mensen niet meer kan horen sinds die update, voor die update kon ik die nl wel horen en joinen (krijg nu netwerk problems-bericht). Weet iemand of dat kan kloppen. Ik kan die vrienden wel in de lobby horen en in ranked games, maar bij custom games weer niet :confused:

8. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ook niet, en ik wil quick- en optimatch zoals je dat bij Rainbow six (black arrow) gewend bent, zo, dat je zelf de server kan zoeken.

9. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    ik ook niet, gister waren we met 3 man echt iets van 10 minuten aan het wachten. echt teerg...

10. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    Ik wel. Rumble Pit gaat echt een stuk sneller...vorige week las ik nog wat hoofdstukken tijdens het wachten, kan nu niet meer.

11. Shin Jay D

Shin Jay D Elite Trader

Leuk Bevonden:
    0
    Het is al lang bekend gemaakt dat het systeem wat jij bedoeld niet mogelijk is om bij H2 toe te passen. So drop the high hopes..

12. FabianNL

FabianNL Guest

vind het allemaal perfect werken nu hoor, het is lekker snel en heb het altijd goed naar me zin op de random maps en speltypes :)

13. dendemen

dendemen wasted'nwounded

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga jou toevoegen. :)

14. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Idd; vandaag voor het eerst sinds 5 dagen echt weer een paar potjes gespeelt maar het ging echt razendsnel. Binnen een halve minuut was ik aan het spelen iedere keer.

15. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Verwacht hem rond thanksgiving.

Big Team Battle naar 8 _o_

16. FabianNL

FabianNL Guest

achja, speel meestal toch gewoon lekker rumble pit en soms dan ff met een bij een stel Friends, ben dus vooral blij dat er wat meer variatie ik komt :)

17. dendemen

dendemen wasted'nwounded

Leuk Bevonden:
    0
    Echt wel relaxed enzo...maareh....waneer is dat dan thanksgiving?

18. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Vandaag en morgen :cool:

19. cydroid

cydroid -=AaD=-

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil toch liever soms wat langer w8en heb nu gewoon soms lagg omdat die match making thingie mij matched met iemand uit amerika met echt del angzaamste verbinding die er is :confused: en hoe kan het dta ik alleen amerikanen en canadezen tegen kom als ik team match doe en bij stomme clan matches kom ik opeens alle nederlanders tegen :p

20. FabianNL

FabianNL Guest

cydroid....lees eerst ff dat stukje tekst door wat [2k] heeft gepost, ja, is idd engels en waarschijnlijk veels te lang voor jouw maar toch maar ff doen voordat je begint te "blaten" hier, danku :)

Deel Deze Pagina