1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 / Halo forum

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Fardo, 14 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    nog maar 3 dagen.....ik vind dat het nu wel mag komen, ik zie op de hooftpagina steeds meer halo2 topic's komen......en dan word het toch meer geordent. want ik durf te wedden dat heel (bijna)xbw halo2 heeft dus er zou behoorlijk in worden gepost. ik weet dat er dan ook andere topic's komen
    maar er zullen denk ik nog wel heel wat komen.....aan jullie de keus

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    ik weet niet wat je wil maar volgens mij heeft Darkwing op de voriga pagina wel duidelijk aangegeven dat er een Halo2 subforum zal komen. Lijkt mij verder ook logisch dat deze pas op de dag van de release komt(net als bij Fable), veel eerder heb je hem toch niet nodig omdat je toch nog niet over ingame spul van Halo2 praten mag/kunt (in verband met Halo2 leak)

3. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Miss is het slim dat dat forumpie vanaf 9 november te openen, aangezien er vast een paar mensen zijn die Halo 2 import halen.

4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    als ze hem impoteren hebben ze hem niet op 9 november omdat hij pas op die dag uit amerika wordt weggestuurd(misschien een dag eerder)Dus die mensen krijgen hem waarschijlijk nog later dan 11 november.

5. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    t worde er steeds meer :+

6. XeoN

XeoN Guest

*Wilt Wisselforum NU! :p*

7. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Je hebt niets te willen. :cool:

8. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    jullie zouden democratie moeten invoere, zo doet bush het ook : give the people what they want. :+

9. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    :'-(
    wees eens lief voor veel members }:]

10. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    nog 3 dagen voor de release.... word volgens mij zo langzamerhand een beetje tijd :/

krijgen we trouwens wel weer zon gave special op xboxworld? :D

11. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Kennelijk is lezen erg moeilijk voor sommigen...

Laat ik aan het gezeur maar een einde maken. Als wij de tijd rijp vinden voor een wisselforum, dan komt er een wisselforum. Nog even afwachten dus.

-Closed.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina