ik koop hem wel, hoef ik niet elke keer een nieuwe normale te kopen als dat klipje weer eens afbreekt..
Ik denk dat hij echt wel in een soort pack komt net zoals met RBS 3, een pak met game en headset. En ik denk niet dat hij € 41,61 gaat kosten. Want het is geen sennheiser kwaliteit denk ik....
Ik wil 'm wel halen, lijkt me opzich de beste headset die officieel is uitgegeven (alleen al zonder dat clipje waar iedereen last van schijnt te hebben). Maja, zonder live heb ik er nog niet echt veel aan...
Ik vind de headset die bij de starterkit zit van microsoft best goed qua geluid, maar qua ergonomie is het ronduit prut :/.. Die beugel is bij iedereen net te lang zodat je niet lekker kan 'chillen'. En volgens mij ben ik ook de zoveelste bij wie het overkomt dat het clipje afbreekt.. Die HALO2 comm. zit er best gelikt uit.. en ik vind het princiepe ook veel beter(meer dat telefoniste/bluetooth logitech headset idee..) Als deze zo goed is als dat 'ie eruit ziet, dan wil ik daar bestwel wat geld voor neertellen.. Groetjes Iversonfan88
Klopt, mijn clipje is ook afgebroken. Gelukkig kun je met een beetje creativiteit de headset dan toch nog gebruiken....
ik heb al 2 orginele versleten ik heb nu een madcats headsetje die bij heel goed bevalt. aan 1 oor dus je kunt liggen en lekker klein. voor maar 12.50
k wat gevonden, weet niet wat ik er van moet geloven maar er staat dat de headset iig bij de LE komt KLIK iemand die claimt een vader te hebben die bij een bedrijf werkt dat headsets voor Microsoft maakt.
Hm interessante link xplayer wachten op foto's van dat prototype, en hopen dat het bij de LE van halo2 komt
Haha, met een beetje creativiteit idd. Ik zal wel een keer een foto maken en posten van mijn *kuch* Creativiteit */kuch* Iversonfan88