1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 Headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Volkoren, 13 aug 2004.

  1. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Ik heb die Halo 2 headset maar gehaald. Mooi ding, zit heerlijk en is een stuk steviger dan de standaard versie. Bijna net zo stevig als het kunstgebit van mijn oma, dat nog steeds op een niet nader te noemen plaats op mijn lichaam vastzit.

    Het fijnst is nog dat er meerdere oorstukjes in het pakketje zitten zodat je kan kiezen welke het best bij jouw oor past. Kortom, Pieter van Vollenhofen proof.

    De geluidskwaliteit lijkt me iets beter dan de gewone headset maar het is geen geweldig verschil. Ik hoop vooral dat mijn Gloria Estefan imitaties nu ook beter aankomen bij de tegenstanders. Come and shake your body baby do the Conga.........

    Kortom... _O_ Halo 2 Headset _O_ Alleen jammer dat de prijs overeenkomt met een honderdtal pakjes Kukident Kleefpasta.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 nov 2004
  2. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb zaterdag die headset van gamecom, de x20 gehaald. is echt een fijne headset zit ook lekker en is lekker klein. en dat voor maar 25 eurootjes. ik wou ook eerst de halo2 headset halen, maar die is me toch iets te duur
     
  3. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    heb je em bij gshop besteld?
     
  4. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    al die headsets zijn ook in de winkel te koop. ik heb die van mij bij de nedgame gehaald. daar hadden ze de halo2 headset ook.
     
  5. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Nedgame, zit die in Utrecht?? (Ik dacht dat het een inet winkel was:?)
    maar als die halo2 headset in de winkel te koop is.. bij welke winkels dan??


    edit: Tis ook een inet winkel:confused::confused: Post van flipmode is behoorlijk misleidend..
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2004
  6. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    nee die zit niet in utrecht. ik had even voor je gekeken. de nedgame zit in Apeldoorn, Enschede en Groningen. maar daar kun je ook online kopen.
     
  7. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Ah:) Opheldering.. kewl.. je kan em ook bij gcshop halen hoorde k.. ff prijzen vergelijken.. pappie vragen en dan hopelijk issie snel binnen
    thnx voor de info Flipmode..
     
  8. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil hem denk ik ok gaan halen maar hoe heet die voluit?
    en kent iemand ook een goeie site waar je dat ding kan kopen(goedkoop)
     
  9. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Plantronics Gamecom Halo 2 geloof k..

    Kijk anders ff op de site... of gebruik google..
     
  10. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Bij vele winkels ligt hij als gamecom of platronics headset. Ik heb hem bij de dimensionplus gehaald. Dat was de enige winkel in groningen die hem op voorraad had.
     
  11. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    ik be3n van plan om de x20 headset te kopen, alleen ik zag op een foto dat er alleen zo aansluiting voor in je discman enzo op zit. Heb je nog een extra ding nodig om hem in de controller te stoppen? Of moet je hem daar neit in stoppen. Ik dacht ddat ik ooit zoiets gehoord had
     
  12. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat klopt ja... Ik heb hem ook net en ik wacht nog op het adaptertje :'-( Je hebt dus het adaptertje van de originele xboxlive headset nodig |:-

    [​IMG]
     
  13. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Haha, lekker is dat, die is juist kapot bij mij :confused:
     
  14. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    en hoe kom ik daar dan aan? waar kan ik die ergens kopen? Want dan ben ik nog duurder uit
     
  15. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Ze verkopen die dingen niet los, helaas. Probeer het eens op xbazar zou ik zeggen :)
     
  16. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb die gamecom x20 ook. is echt een fijne headset.
    :p :p :p
     
  17. QreZiX

    QreZiX Halo 2 zuigt!

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan GRATIS een headset bij microsoft krijgen (alsje dit niet eerder heb gedaan) .. gewoon bellen met de helpdesk, zeggen dat je broertje/zusje hem kapot heeft gemaakt , vragen ze om een nummer op je xbox , endan word een nieuwe opgestuurd..
    probeer et zallik zeggen , hebbie igg zon adaptertje
     
  18. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    ik zal het eens proberen
     
  19. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Werkt dit? Ik ehb ook een kapotte headset (Adaptertje werkt prima) maar die headset is gewoon stuk (inferieure kwaliteit) en om nou €30.00 hiervoor te gaan betalen...
     
  20. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    voor hoeveel verkoop jij je adapter?
     

Deel Deze Pagina